|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін біледі; Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізет мысалдар келтіреді; |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық хал ахуал орнату
«Сөз тізбегі»
әдісі «Суреттер: Не болды?» әдісі қолданылады, мұнда оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар суретте не болып жатқанын жəне оның себебін түсіндірулері қажет.
Топтарға бөлу. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59 |
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбы: Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері Мақсатын айту; -Жоғары технологиялық өндіріс/видео/ көрсету. 1 тапсырма Оқушылар ЖИГСО әдісімен мәтінді бөліп оқиды. топпен талқылайды.Топтан 1 спикер шығып екінші топқа барып сұрақтар қояды. 2- тапсырма Өзің тұрған жерде жыра эрозиясын болдырмау мақсатында қандай шаралар ұйымдастырылып жатқаны туралы эссе жаз.Өзің қандай шара ұсынар едің? Кері байланыс: жұптың сұрағы 3 - тапсырма Сабақ мақсаты: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға беру. Ойлау деңгейі: талдау, жинақтау, бағалау «Егер ..., онда не болар еді?» әдісі Оқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір ситуация айтады, қалғандары соның шешімін тауып жалғастыру керек. Тапсырма. «Бас қатырғы» әдісі (Топ екі минут ақылдасып бір минут жауап береді) «Температураны өлшеу» оқушының тапсырманы қаншалықты орындағанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін мұғалім білім алушыларды тоқтатып, сұрақ қояды: Біз не істеп жатырыз?
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау Дескриптор: -Адам әрекетінің әсерінен пайда болған жер бедерін біледі; -Ноосфера терминін біледі; 3балл Дескриптор: Жыра эрозиясының пайда болуын біледі, Жыра эрозиясының орнын немен толтыратынын біледі; 3балл Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін баға береді. 2балл Дескриптор: Температураны өлшей алады. |
1 |
|
|
Сабақтыңсоңы |
«Түйін сөз» стратегиясы |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері
|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін біледі; Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізет мысалдар келтіреді; |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық хал ахуал орнату
«Сөз тізбегі»
әдісі «Суреттер: Не болды?» әдісі қолданылады, мұнда оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар суретте не болып жатқанын жəне оның себебін түсіндірулері қажет.
Топтарға бөлу. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59 |
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбы: Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері Мақсатын айту; -Жоғары технологиялық өндіріс/видео/ көрсету. 1 тапсырма Оқушылар ЖИГСО әдісімен мәтінді бөліп оқиды. топпен талқылайды.Топтан 1 спикер шығып екінші топқа барып сұрақтар қояды. 2- тапсырма Өзің тұрған жерде жыра эрозиясын болдырмау мақсатында қандай шаралар ұйымдастырылып жатқаны туралы эссе жаз.Өзің қандай шара ұсынар едің? Кері байланыс: жұптың сұрағы 3 - тапсырма Сабақ мақсаты: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға беру. Ойлау деңгейі: талдау, жинақтау, бағалау «Егер ..., онда не болар еді?» әдісі Оқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір ситуация айтады, қалғандары соның шешімін тауып жалғастыру керек. Тапсырма. «Бас қатырғы» әдісі (Топ екі минут ақылдасып бір минут жауап береді) «Температураны өлшеу» оқушының тапсырманы қаншалықты орындағанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін мұғалім білім алушыларды тоқтатып, сұрақ қояды: Біз не істеп жатырыз?
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау Дескриптор: -Адам әрекетінің әсерінен пайда болған жер бедерін біледі; -Ноосфера терминін біледі; 3балл Дескриптор: Жыра эрозиясының пайда болуын біледі, Жыра эрозиясының орнын немен толтыратынын біледі; 3балл Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін баға береді. 2балл Дескриптор: Температураны өлшей алады. |
1 |
|
|
Сабақтыңсоңы |
«Түйін сөз» стратегиясы |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



.
Флипчарт, фломастер












