Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
8. 3. 1. 10 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

География

Бөлім:

3. Физикалық география 3.1. Литосфера

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

8. 3. 1. 10 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді

Сабақтың мақсаты

Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді;

Құндылықтарды дарыту

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс – әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.

Топқа бөлу

«Рандом» әдісі

І.Ойпат

ІІ.Қырат

ІІІ.Үстірт


Тренинг

«Амандасу» тренингі

Оқушылар өздері қалаған іс – қимылда амандасады. Мысалы, Қазақша Ассаламу алейкум

Үй жұмысы

LearningApps бағдарламасы арқылы өткен тақырыпқа шолу жасап эралардың дәуірлерімен қатпарлықтарын сәйкестендіреді

  • Архей

  • Протеразой

  • Палеозой

  • Мезозой

  • Кайназой

Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндау;




Оқушылар өздері қалаған тілде немесе іс – қимыл арқылы


Оқушылар эраларды дәуірлерімен және қатпарлықтарын сәйкестендіреді

Мұғалім

1-10 балл аралығында












Дескриптор:

Жалпы – 2 балл:

Дәуірлерді сәйкестендіреді


Топқа бөлу

https://www.classtools.net/random-group-generator/202410_VVZc4Z









https://learningapps.org/watch?v=p0xcuz4x224


Сабақтың ортасы


5 мин






















10 мин













5 мин
















5 мин

Жаңа сабақ

«Миға шабуыл»

Сұрақтар

  • Оқушылар суретте қандай ақпараттар көріп тұрмыз?

  • Бұл екі қалаға ортақ белгілерді атайықшы?

  • Бұл екі қаланың бір – бірінен ерекшелігі?

  • Бұндай өзгерістердің басты себепкері?

  • Бүгінгі тақырыбымыз?


Мағынаны ашу

Бейнеролик: Әлемдегі ерекше қалалар

Бейнероликте қандай ақпараттарды көрдік?

Бейнеролик не туралы?

Адам баласы жер бедерін қалай әсер етуде


1.Тапсырма

Топтық жұмыс

Жасанды интеллект мүмкіншілігін пайдаланып биіктік бойынша қандай шаруашылық түрлерін ұйымдастыруға болатындығын сипаттайды

1топ

Биіктік

Шаруашылық түрі

1000 метр


2000 метр


2топ

Биіктік

Шаруашылық түрі

3000 метр


4000 метр


3топ

Биіктік

Шаруашылық түрі

5000 метр


6000 метр



Сергіту сәті

Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

Логикалық сұрақ

Неліктен Эквадордағы макарон пакеттері әртүрлі пісіру уақыттарын көрсетеді, кейбіреулері 8 минутқа, ал басқалары 12 минутқа арналған?»





2.Тапсырма

Жұптық жұмыс

Суретпен жұмыс

Оқушылар жоғарыда ұсынылған суреттерді немесе өздері ойлаған шаруашылықты. Қазақстанның физикалық – географиялық картасын пайдаланып. Өздері 1 аймақты пайдаланып жер бедеріндегі ерекшеліктерді ескеріп қандай шаруашылық түрін ұйымдастыруға болатындығына тоқталады

  • Батыс

  • Солтүстік

  • Оңтүстік

  • Шығыс

  • Орталық

Ұжымдық талқылайды.

Оқушылар Жер бедерінің түріне қарап тоқталып. Тақырыпты атайды

Сабаққа мақсат қояды








Оқушылар бейнероликпен танысып тақырыпқа қатысты ақпараттарды зерделейді



Оқушылар жасанды интеллект мүмкіншілігін пайдаланып биіктік бойынша шаруашылық түрлерін ұйымдастыру жолдарын ұсынады









Оқушылар сергіту сәті арқылы пәнаралық байланыс орнатып логикалық сұрақтарға физика пәніндегі білімдерін қосу арқылы жауап береді



Оқушылар физикалық – географиялық карталарды пайдаланып Қазақстанның Экономикалық аймақтарында Жер бедерінің ерекшеліктерін ескеріп қандай шаруашылық ұйымдастыруға болатындығына тоқталыңыз

«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





















Дескриптор:

Жалпы – 4 балл:

Биіктіктер бойынша шаруашылық түрлеріне тоқталады;












«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.








Дескриптор:

Жалпы – 4 балл:

Дамытуға қолайлы шаруашылық салаларын ұсынып. Аргументтер арқылы дәлелдейді;




















https://youtu.be/d4e84hVicBg?si=sby65YRQzzHR_7ya






https://chatgpt.com/


А3 қағаз

маркер















Сабақтың соңы

5 мин



Рефлексия

Дейін – Кейін кестесі

Дейін

Кейін




Үйге тапсырма

Параграф 15



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтады

Топ басшысы сабақтың соңында өз топтарын бағалайды.

Мұғалім оқушыларды 1 – 10 балл аралығында бағалайды









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2025
77
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі