Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
 Географиялық карта дегеніміз не?  Карта арқылы қандай ақпараттар ала аламыз? 1.Географиялық карталардың кемінде бір түрін дұрыс топтастырады. 2.Карталарды екі немесе үш белгі бойынша дұрыс жіктейді (масштабы, мазмұны, аумақтық қамтылуы). 3.Барлық төрт топтау белгісін (масштабына қарай, аумақтық қамтылуына байланысты, мазмұнына қарай, орналасуына байланысты) толық және дұрыс қолданады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді_____________________


Білім беру ұйымының атауы

М.Әуезов атындағы мектеп

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

6.1.Адам. Жер.Ғалам

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Асем Калкаева

Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу

6.2.5.2 шартты белгілерді пайдаланып, географиялық карталарды оқу

Сабақтың мақсаты

Оқушылар географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктейді, шартты белгілерді дұрыс пайдалана отырып картаны оқиды және ондағы ақпаратты түсіндіреді.

Құндылық

Тәуелсіздік және отаншылдық

Апта дәйексөзі

«Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин






2 мин








3 мин



(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару



"Мемлекеттерді анықта" тренингі

Мақсаты: Оқушылар мемлекеттердің сыртқы пішіні бойынша анықтайды


Үй тапсырмасы

«Ақиқат немесе жалған» әдісі

Оқушылар «Ақиқат немесе жалған» әдісі арқылы өткен сабақ тақырыбына байланысты ақпараттарды жіктейді

Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар «Мемлекеттерді анықта» тренингі арқылы елдерді анықтайды



Оқушылар «Ақиқат немесе жалған» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша ақпараттарды жіктейді

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды













Дескриптор

Жалпы:2 балл

1.Ақиқат ақпараттарды анықтайды;

2.Жалған ақпараттарды анықтайды;


















https://wordwall.net/resource/98460210




Сабақтың ортасы

2 мин







1 мин













2 мин











7 мин


























2 мин





9 мин

































10 мин

«Адал азамат»

бағдарламасы аясында жас ұрпақтың бойында ұлттық құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған нақты мысал келтіріледі.

Тәуелсіздік және отаншылдық

«Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас» дәйексөзіне мысалдар келтіріде


Жаңа сабақ

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Оқушылар «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды

  • Бүгін сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

  • Сабағымыздың мақсаты қандай болмақ?


Мағынаны тану

«Тыңда және талда» әдісі

Бейнеролик: Жердің құрылысы

Оқушылар бейнеролик арқылы карталарды маңыздылығын атайды

  • Географиялық карта дегеніміз не?

  • Карта арқылы қандай ақпараттар ала аламыз?


1.Тапсырма

«Топтастыру» әдісі

(ЖЖ) Жеке жұмыс

(ФС тапсырмасы)

Оқушылар «Топтастыру» әдісі арқылы географиялық карталарды топтарын жазады

Масштабына қарай

Аумақтық қамтылуына байланысты

Мазмұнына қарай

Орналасуына байланысты






Тапсырма бойынша: Оқушылар карталарды түрлі белгілер бойынша топтастыра отырып, ақпаратты талдау, салыстыру және құрылымдау қабілетін дамыта



ҚЫЗЫҚ ЕКЕН

Оқушыларға Меркатор проекциясы бойынша ақпарат беріледі



2.Тапсырма

«Шартты белгімен жұмыс» әдісі

(ЖЖ) Жеке жұмыс

(ФС тапсырмасы)

Оқушылар «Шартты белгілермен жұмыс» әдісі арқылы оның мағынасын анықтайды

Менің ауылымда үлкен [__________] бар, онда балалар білім алады.Таудың етегінен мөлдір [__________] ағып жатыр, ол ауыл тұрғындарын сумен қамтамасыз етеді. Жолдың бойында биік [__________] тұр, ол жарық береді. Ауыл маңында кең [__________] орналасқан, онда шөп шабылады.Қала сыртында үлкен [__________] жұмыс істеп тұр, ол электр қуатын өндіреді. Мен демалыс күндері [__________] бойымен серуендегенді ұнатамын. Ауылдың жанында терең [__________] бар, онда балық аулауға болады. Жолдың үстінен өтетін [__________] арқылы көліктер өтеді. Атам маған [__________] көрсетіп, оның тарихи маңызын түсіндірді. Бақшада бір [__________] өсіп тұр, ол өте биік және жуан.


Тапсырма бойынша: Бұл тапсырма арқылы оқушыларда картографиялық символдарды тану және қолдану дағдысы қалыптасады.


3. Тапсырма

«Салыстыру» әдісі

(ЖТ)Жеке жұмыс

(ФС тапсырмасы)

Оқушылар салыстыру әдісі арқылы карталарды салыстырады

Екі картадан қандай ақпарат аламыз?

Карталардың қандай айырмашылығы бар?

Апта дәйексөзі және құндылыққа байланысты нақты мысалдар келтіреді



Оқушыларға «Сөздер сыры» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын табуға мүмкіндік беріледі.







Оқушылар «Тыңда және талда» әдісі арқылы географиялық карта бойынша ақпараттарды алады


Оқушылар «Топтастыру» әдісі арқылы географиялық картаны топтастырады

Қазақстан аумағын, оның географиялық ерекшеліктерін және ұлттық картографияны тану арқылы туған жерге деген құрмет пен мақтаныш сезімін қалыптастырады.



Оқушыларға меркатор проекциясы танысады


Оқушылар «Шартты белгілермен жұмыс» әдісі арқылы тапсырманы орындайды

Оқушылар туған жердің табиғи және әлеуметтік нысандарын картада бейнелеу арқылы Отанға деген сүйіспеншілік пен ұлттық мақтаныш сезімін дамытады.














Оқушылар «салыстыру» әдісі карталардан алуға болатын информацияларды анықтайды;

«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.






























Дескриптор

Жалпы:3 балл

1.Географиялық карталардың кемінде бір түрін дұрыс топтастырады.

2.Карталарды екі немесе үш белгі бойынша дұрыс жіктейді (масштабы, мазмұны, аумақтық қамтылуы).

3.Барлық төрт топтау белгісін (масштабына қарай, аумақтық қамтылуына байланысты, мазмұнына қарай, орналасуына байланысты) толық және дұрыс қолданады.








Дескриптор

Жалпы:3 балл

1.Сөйлем құрастырады, бірақ шартты белгіні дұрыс қолданбайды немесе толық емес. – 1 балл

2.Сөйлем құрастырып, шартты белгіні ішінара дұрыс қолданады (кейбір сәйкессіздік бар). – 1 балл

3.Сөйлемді толық әрі мағыналы құрастырып, шартты белгіні дәл және орынды қолданады. – 1 балл







Дескриптор

Жалпы:2 балл

1.Карталарды салыстырып қорытынды шығарады;

2.Карталардың айырмашылығына анықтайды;
















































































Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«БББ» әдісі – арқылы сабақты қорытындылайды

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқу


Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды


































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.10.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі