Материалдар / жер бетін бейнелеу тәсілдері 5 сынып. 2023-2024 о.ж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жер бетін бейнелеу тәсілдері 5 сынып. 2023-2024 о.ж

Материал туралы қысқаша түсінік
жер бетін бейнелеу тәсілдері 5 сынып. 2023-2024 о.ж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2023
175
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

5.1 Адам. Жер. Ғалам

Педагогтың аты-жөні

Каденова З.А

Күні :

. 09.2023


Сынып: 5 «А» «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру)

5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу

Сабақтың мақсаттары


Географиялық карталар мен шартты белгілерді жүйелейді. Шартты белгілерді қолдана отырып, географиялық картаны құруды үйренеді. Сағаттық белдеулер картасын пайдаланып уақытты анықтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

  • Ынтымақтастықты қалыптастыру

  • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

  • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру


Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.
















Ортасы


Оқушыларға карта туралы мәлімет беріледі.

Масштаб – жер бетінің неше есе кішірейтілгенің көрсететін бөлшек санды масштаб деп атайды.




1-тапсырма.

Шарты: Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.

«Тыңдап отырған үштік» әдісі

Өзендегі айлақтан біз ағаш көпірге дейін жайылым арқылы бардық. Одан өтіп, теміржол бойындағы тасжолмен жүрдік. Ұзамай аралас орман басталды. Электр желілеріне жеткенде, біз орман жолына бұрылдық, ұзақ жүруге тура келді. Ақыры орман аяқталып, біз көлге келіп жеттік. Жағалаудың кейбір жері батпақты болды. Кешікпей біз орманның үйіне, көздеген мақсатымызға жеттік.


Дескриптор:

  • шартты белгілерлі қолдана алады

  • сөздерді шартты белгілермен алмастыра алады;

  • шартты белгілерді ажырата алады

  • шартты белгілермен жұмыс жасай біледі

2 тапсырма. Ж.Ж

Шарты: Оқулықтағы 67 беттегі кестені толтыру.




Оқушылар карта және масштаб туралы ақпараттарын кеңейте отырып танысады













Оқушылар берілген тексттегі қарамен жазылған сөздерді шартты белгілерге ауыстырады







Оқушылар «салыстыру сызығы» кестесін орындай отырып түсіндіреді.

ҚБ:«Домбыра»әдісі арқылы бағалаймыз












Оқулық

Қосымша материалдар карталар кескін карталар



















Оқулық

Қосымша материалдар карталар кескін карталар
























Сабақтыңсоңы


РЕФЛЕКСИЯ

«Инсерт картасы әдісі



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Инсерт картасы






















































































































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!