Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша
жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық
түсіру, бағдарлық түсіру)
5.2.5.4- тіркеу талаптарына
сай жергілікті жердің қарапайым пландарын
сызу
|
Ортасы
|
Оқушыларға карта туралы
мәлімет беріледі.
Масштаб – жер бетінің неше есе
кішірейтілгенің көрсететін бөлшек санды масштаб деп
атайды.
1-тапсырма.
Шарты: Төмендегі мәтінде қарамен
берілген сөздерді шартты белгілермен
ауыстыр.
«Тыңдап отырған үштік»
әдісі
Өзендегі айлақтан біз ағаш
көпірге дейін жайылым арқылы бардық. Одан
өтіп, теміржол бойындағы тасжолмен жүрдік.
Ұзамай аралас
орман басталды.
Электр желілеріне жеткенде,
біз орман
жолына бұрылдық, ұзақ жүруге тура
келді. Ақыры орман аяқталып,
біз көлге келіп жеттік. Жағалаудың
кейбір жері батпақты болды. Кешікпей біз
орманның үйіне, көздеген мақсатымызға
жеттік.
Дескриптор:
-
шартты белгілерлі қолдана
алады
-
сөздерді шартты белгілермен
алмастыра алады;
-
шартты белгілерді ажырата
алады
-
шартты белгілермен жұмыс жасай
біледі
2
тапсырма. Ж.Ж
Шарты:
Оқулықтағы 67 беттегі кестені
толтыру.
|
Оқушылар карта және масштаб
туралы ақпараттарын кеңейте отырып
танысады
Оқушылар берілген тексттегі
қарамен жазылған сөздерді шартты белгілерге
ауыстырады
Оқушылар «салыстыру сызығы»
кестесін орындай отырып түсіндіреді.
|
ҚБ:«Домбыра»әдісі арқылы
бағалаймыз
|
Оқулық
Қосымша материалдар карталар
кескін карталар
Оқулық
Қосымша материалдар карталар
кескін карталар
|