Материалдар / жер бетін бейнелеу тәсілдері 5 сынып. 2023-2024 о.ж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

жер бетін бейнелеу тәсілдері 5 сынып. 2023-2024 о.ж

Материал туралы қысқаша түсінік
жер бетін бейнелеу тәсілдері 5 сынып. 2023-2024 о.ж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2023
562
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

5.1 Адам. Жер. Ғалам

Педагогтың аты-жөні

Каденова З.А

Күні :

. 09.2023


Сынып: 5 «А» «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру)

5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу

Сабақтың мақсаттары


Географиялық карталар мен шартты белгілерді жүйелейді. Шартты белгілерді қолдана отырып, географиялық картаны құруды үйренеді. Сағаттық белдеулер картасын пайдаланып уақытты анықтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

  • Ынтымақтастықты қалыптастыру

  • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

  • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру


Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.
















Ортасы


Оқушыларға карта туралы мәлімет беріледі.

Масштаб – жер бетінің неше есе кішірейтілгенің көрсететін бөлшек санды масштаб деп атайды.




1-тапсырма.

Шарты: Төмендегі мәтінде қарамен берілген сөздерді шартты белгілермен ауыстыр.

«Тыңдап отырған үштік» әдісі

Өзендегі айлақтан біз ағаш көпірге дейін жайылым арқылы бардық. Одан өтіп, теміржол бойындағы тасжолмен жүрдік. Ұзамай аралас орман басталды. Электр желілеріне жеткенде, біз орман жолына бұрылдық, ұзақ жүруге тура келді. Ақыры орман аяқталып, біз көлге келіп жеттік. Жағалаудың кейбір жері батпақты болды. Кешікпей біз орманның үйіне, көздеген мақсатымызға жеттік.


Дескриптор:

  • шартты белгілерлі қолдана алады

  • сөздерді шартты белгілермен алмастыра алады;

  • шартты белгілерді ажырата алады

  • шартты белгілермен жұмыс жасай біледі

2 тапсырма. Ж.Ж

Шарты: Оқулықтағы 67 беттегі кестені толтыру.




Оқушылар карта және масштаб туралы ақпараттарын кеңейте отырып танысады













Оқушылар берілген тексттегі қарамен жазылған сөздерді шартты белгілерге ауыстырады







Оқушылар «салыстыру сызығы» кестесін орындай отырып түсіндіреді.

ҚБ:«Домбыра»әдісі арқылы бағалаймыз












Оқулық

Қосымша материалдар карталар кескін карталар



















Оқулық

Қосымша материалдар карталар кескін карталар
























Сабақтыңсоңы


РЕФЛЕКСИЯ

«Инсерт картасы әдісі



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Инсерт картасы






















































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!