Материалдар / Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.1.1 - Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін және сызбаларын сипаттау оқу мақсаты бойынша ашық сабақ өткізілді.Сабақ жүйелі,тапсырмалары тақырыпқа сай, әдіс тәсілдер оқушылар деңгейіне сәйкес құрылды.Сабақта "Принтер әдісі "бойынша сұрақтар,"Wordwall "тапсырмасы,ұлттық құндылықтарға байланысты рефлексия "Киіз үй "алдынды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Наурыз 2024
61
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Педагогтің аты-жөні:

Насырова Қ.Е

Күн:

Сыныбы : 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Жер бетіндегі тіршіліктің қалыптасу кезеңдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

  • 10.1.1.1 Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін және сызбаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

тіршіліктің даму кезеңдерін атай алады;

кезеңдерді ерекшеліктеріне қарай сипаттай алады;

кезеңдерге мысал келтіре алады;

кезеңдердегі сәттілік пен сәтсіздіктерге талдау жасай отырып, қорытындылай алады.


Сабақ кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Жағымды психологиялық ахуал орнату




5 мин



















2 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Лездемелік сұрақтар» арқылы сұрайды










2-тапсырма

«Суретті сөйлет» тәсілі арқылы өткен білімдерін еске түсіреді.





Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу.

1-тапсырма

«Лездемелік сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. 1. Эволюциялық дәлелдемелерді неше топқа бөлеміз?

2 Палеонтология нені зерттейді

3. Рудименттер дегеніміз не?

4. Атавизмдер дегеніміз не?

5. Эмбриологиялық дәлелдемеге анықтама бер

6. Ең көне құс

7. Гомологиялық мүше дегеніміз не,мысал келтір

8. Аналогиялық мүше дегеніміз не





Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.Бейнематериал.

Түрткі сұрақтар:

Жерде тіршілік қалай пайда болған

(оқушы ойын тыңдау)


Бағалау критерийі

Эволюциялық дәлелдемелерді атауларын біледі

Эволюциялық дәлелдемелердің суреттеріне қарап ажырата алады (кемінде екеуін)

Эволюциялық дәлелдемелерге кем дегенде екеуіне талдау жасайды

Өз пікіріне дәлел айтады

Өзін- өзі бағалау

парағы «Смартфон»


ІІІ Білімді толықтыру




Окулык

Сабақтың ортасы

20 мин

ІV Топтық жұмыс. «Зерттейік,зерделейік» әдісі

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады.

1-топ. «Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теорияларға сипаттама»

2-топ «Виталистік, Панспермия теориялар мен тәжірибелерге сипаттама»

3-топ «А.И.Опариннің гипотезаларына сипаттама» . Оқулықтағы ақпаратты топта талдап, қорғауға нұсқау береді.


Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды.









Дескриптор:

Топтар оқулықтағы берілген суреттермен пен ақпаратты топта талдап, анықтайды ,химиялық приборлармен тәжірибелердің сұлбасын көрсетеді












ҚБ: Екі жұлдыз.бір тілек








Мұғалім тарапынан:

Жарайсыздар.

Тамаша.

А4 парағы


Маркер

флипчарт

суреттер ,кестелер,приборлар

прибор-лар,

халат,

марля,

прибор-лар,

халат

10

Сабақты бекіту тапсырмалары



Мұғалім оқушыларға тақырыпты бекітуге арналған тапсырма береді.


Тапсырманың дұрыс орындалуына бақылау жасайды, бағыт бағдар береді.

Қажет кезінде қолдау қөрсетеді.























Тапсырманың дұрыс орындалуына бақылау жасайды, бағыт бағдар береді.

Қажет кезінде қолдау қөрсетеді.

Саралау тапсырмасы:

С« Принтер әдісі» сұрақтарға жауап беру

Дескриптор:

-тіршіліктің пайда болуы жөніндегі көзқарастардың қай ғалымдікі екенін анықтайды



Жұптық тапсырма

Функционалдық тапсырма.

  1. Тіршіліктің пайда болуы

Тіршіліктің пайда болуы жайында, негізінен, бір-біріне қарама-қарсы екі көзқарас қалыптасқан. Оның біріншісі - тіршілік өлі табиғаттан пайда болған деген абиогенездік теорияға келіп тіреледі.

Екінші көзқарас - биогенездік теория. Бұл көзқарас бойынша тіршіліктің өздігінен пайда болуы мүмкін емес. Тіршіліктің пайда болуы жайындағы бұл екі көзқарас арасындағы өзара келіспеушілік пікір осы күнге дейін жалғасып келеді.


  1. Тапсырма Берілген суреттен нені болжауға болады? Қандай зерттеулер екенін түсіндір



1______________________

2._____________________





Дескриптор:Тіршіліктің өздігінен пайда болмайтынын тәжірибе мысалында түсіндіреді

Жеке тапсырма.3-тапсырма https://wordwall.net/resource/68649233

Дескриптор:

Тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін түсіндіреді. Тіршілік кезеңдерін сипаттамасымен сәйкестендіреді .


Терминдермен жұмыс.

Абиогенез.

Биогенез

Коацерват

Д:Терминдердің анықтамасын түсіндіреді






ҚБ: Тамаша.













































ҚБ Мадақтау


Смарт тақта






2-косымша

Тапсырма жазылған парақтар

























Смартфондары. Сілтеме ватсап чаты арқылы жіберіледі.Тақта арқылы тексеріледі

Сабақ

тың соңы


4 мин

Кері байланыс

«Киіз үй» арқылы кері байланыс

Қатысушылар «Киіз үй» арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс: Өзін-өзі бағалауы+ мұғалім бағалауы


Өзін- өзі бағалау

парағы «Смартфон»

1 мин

Үй тапсырмасы

§ 88 оку




















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!