Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Додокаэдр әдісі арқылы берілген әріптен басталатын биологиялық сөздер және тілек айту. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
Қосымша 1 «Қазынаны тап» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар беріледі Қосымша2. Plickers –әдісі арқылы тест орындау |
«Қазынаны тап» әдісі арқылы өткен тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтарға жауап береді. Plickers –әдісі арқылы тест орындайды. |
|
. Слайд Plickers Classroom
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Бейне сабақ Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беріледі Random Group Generator арқылы топқа бөлу |
Бейне сабақ көреді Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Random Group Generator арқылы топқа бөлініп отырады. |
Бағалау батерясы
|
Бейне сабақ Оқулық Ватман, стикер маркер Тақырыпқа байланысты интернет желісін пайдаланып видео көріп танысу |
|
|
|
Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс 1 топ. Қосымша 3. І топ. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теориялар. FILA –кестесін толтыру. ІІ топ. Жылдарға саяхат ІІІ топ. Тіршіліктің қалыптасу кезеңдері. Пирамида әдісі ҚБ. Екі жұлдыз бір тілек |
І топ. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теориялар. ІІ топ. Жылдарға саяхат ІІІ топ. Тіршіліктің қалыптасу кезеңдері. FILA –кестесін толтыру. Дескриптор Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теорияларды анықтайды. Жылдарға саяхат жасайды. Тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін ажыратады. Кезеңді нақты көрсете алады |
|
Бейне Слайд |
|
|
|
Флешка әдісі арқылы жұпқа бөлемін. Жұптық жұмыс. Қосымша 4. 1 жұп. Сәйкестендіру кестесі 2-жұп. Тест жұмысы 3-жұп. Т кестесі. 4-жұп.Ақиқат жалған 5- жұп. Биологиялық диктант. 6-жұп. Сандар сөйлейді 7-жұп. Терминдер сөйлейді 8-жұп. Кино - лента. 9-жұп. Ашық сұрақ 10-жұп. Желпуіш әдісі. |
Флешка әдісі арқылы жұпқа бөлінеді. Жұптық жұмыс. Қосымша 4. 1 жұп. Сәйкестендіру кестесі 2-жұп. Тест жұмысы 3-жұп. Т кестесі. 4-жұп.Ақиқат жалған 5- жұп. Биологиялық диктант. 6-жұп. Сандар сөйлейді 7-жұп. Терминдер сөйлейді 8-жұп. Кино - лента. 9-жұп. Ашық сұрақ 10-жұп. Желпуіш әдісі. Дескриптор проблемалық деректерін анықтайды; өзіндік идеяны ұсынады сұрақтарды тізіп көрсетеді. жоспар құрады. |
Әр жұп тапсырмаларды орындайды |
Постер,Кесте,Тест, тапсырмалар жинағы Әр түрлі ресурстар |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс . Рефлексия 7 мин. |
Қосымша 5. https://wordwall.net/tr/resource/29490003/10-сынып-жер-бетінде-тіршіліктің-қалыптасу-кезеңдері |
Қосымша 5. https://wordwall.net/tr/resource/29490003/10-сынып-жер-бетінде-тіршіліктің-қалыптасу-кезеңдері туралы сұрақтарға жауап береді Дескриптор Тіршіліктің қалыптасу кезеңдерінің маңызын сипаттай алады |
|
Стикер Оқушылар бағалау Парағымен өз жұмыстарын бағалайды жалпы бағалауды мұғалім жүргізеді Оқушылар бағалау парағы
Мұғалімнің жалпы бағалауы
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.
Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері.
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс ережесін еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Додокаэдр әдісі арқылы берілген әріптен басталатын биологиялық сөздер және тілек айту. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
Қосымша 1 «Қазынаны тап» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар беріледі Қосымша2. Plickers –әдісі арқылы тест орындау |
«Қазынаны тап» әдісі арқылы өткен тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтарға жауап береді. Plickers –әдісі арқылы тест орындайды. |
|
. Слайд Plickers Classroom
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Бейне сабақ Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беріледі Random Group Generator арқылы топқа бөлу |
Бейне сабақ көреді Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Random Group Generator арқылы топқа бөлініп отырады. |
Бағалау батерясы
|
Бейне сабақ Оқулық Ватман, стикер маркер Тақырыпқа байланысты интернет желісін пайдаланып видео көріп танысу |
|
|
|
Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс 1 топ. Қосымша 3. І топ. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теориялар. FILA –кестесін толтыру. ІІ топ. Жылдарға саяхат ІІІ топ. Тіршіліктің қалыптасу кезеңдері. Пирамида әдісі ҚБ. Екі жұлдыз бір тілек |
І топ. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теориялар. ІІ топ. Жылдарға саяхат ІІІ топ. Тіршіліктің қалыптасу кезеңдері. FILA –кестесін толтыру. Дескриптор Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар мен теорияларды анықтайды. Жылдарға саяхат жасайды. Тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін ажыратады. Кезеңді нақты көрсете алады |
|
Бейне Слайд |
|
|
|
Флешка әдісі арқылы жұпқа бөлемін. Жұптық жұмыс. Қосымша 4. 1 жұп. Сәйкестендіру кестесі 2-жұп. Тест жұмысы 3-жұп. Т кестесі. 4-жұп.Ақиқат жалған 5- жұп. Биологиялық диктант. 6-жұп. Сандар сөйлейді 7-жұп. Терминдер сөйлейді 8-жұп. Кино - лента. 9-жұп. Ашық сұрақ 10-жұп. Желпуіш әдісі. |
Флешка әдісі арқылы жұпқа бөлінеді. Жұптық жұмыс. Қосымша 4. 1 жұп. Сәйкестендіру кестесі 2-жұп. Тест жұмысы 3-жұп. Т кестесі. 4-жұп.Ақиқат жалған 5- жұп. Биологиялық диктант. 6-жұп. Сандар сөйлейді 7-жұп. Терминдер сөйлейді 8-жұп. Кино - лента. 9-жұп. Ашық сұрақ 10-жұп. Желпуіш әдісі. Дескриптор проблемалық деректерін анықтайды; өзіндік идеяны ұсынады сұрақтарды тізіп көрсетеді. жоспар құрады. |
Әр жұп тапсырмаларды орындайды |
Постер,Кесте,Тест, тапсырмалар жинағы Әр түрлі ресурстар |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс . Рефлексия 7 мин. |
Қосымша 5. https://wordwall.net/tr/resource/29490003/10-сынып-жер-бетінде-тіршіліктің-қалыптасу-кезеңдері |
Қосымша 5. https://wordwall.net/tr/resource/29490003/10-сынып-жер-бетінде-тіршіліктің-қалыптасу-кезеңдері туралы сұрақтарға жауап береді Дескриптор Тіршіліктің қалыптасу кезеңдерінің маңызын сипаттай алады |
|
Стикер Оқушылар бағалау Парағымен өз жұмыстарын бағалайды жалпы бағалауды мұғалім жүргізеді Оқушылар бағалау парағы
Мұғалімнің жалпы бағалауы
|
|
шағым қалдыра аласыз


















