Жер ғаламшар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер ғаламшар

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ:Қазақ тілі

«Болашақ» ЖОМ Мұғалімнің аты жөні: Урбаева Эльмира.


Қатысқандары: Қатыспағаны:






9 бөлім:Аспан әлемінің құпиялары.


Сынып: 5

Күні: 04.04.18


Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы:


Тақырыбы:

Жер-ғаламшар.


Сабаққа негізделген оқу мақсаты.

5.ТА4 тірек сөздермен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

5.ӘТН5 төл сөз,төлеу сөз,автор сөздерінің жасалу жолдарын, қызметін білу,төл сөзді төлеу сөзге айналдыру.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды..


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Төл сөз, төлеу сөз, автор сөздерінің жасалу жолдарын,қызметін біледі..


Кейбір оқушылар орындай алады:

Төл сөзді төлеу сөзге айналдырады..


Бағалау критерийі

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

Төл сөз,төлеу сөз, автор сөздерінің жасалу жоларын,қызметін білу.

Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру.


Ойлау деңгейі

Түсіну, қолдану, анықтау


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, биология.


Құндылықтарға баулу

Ашықтық. Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі.


Алдыңғы оқу

Ерте дүниедегі халық астраномиясы.



Жоспар


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтажоспарланғантапсырматүрлері.

Ресурстар

Жоспарланғанжаттығулар уларменқатарескертпелердіжазыңыз)

Сабақтың басы:




5мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қима қағаздар арқылы оқушыларды ғаламшарлардың түрлерімен топқа бөлу.Ғаламшарлар туралы суреттер көрсетемін.Сол суреттер арқылы ғаламшарлар туралы білгенін айтады. Жаңа тақырыпқа болжау жасайды.

1Топ (жер),

2Топ (аспан),

«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

1.Сағат болмаған шақта адамдардың уақытты қалай белгілегені туралы ойланып көрдіңдер ме ?

2. Қандай сағат түрлерін білесіңдер.Сағаттың жыл санауға қатысы бар ма?












Сабақтың ортасы:


10 мин

























7 мин













13мин

Жазылым барысындағы 1-тапсырма ТЖ.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы екі топқа бірдей тұтас мәтін беріп,осы мәтіннен Тірек сөзді,зат есімді, сан есімді төмендегі кестеге түсіру.

Ғарыштағы жаңа өмір қашан басталады?

Бүгінгі таңда Жер бетінде 7миллиардқа жуық адам өмір сүріп жатыр, мұндай қарқынмен өсе беретін болса,адамзат жерге сыймайтыны хақ.Сондықтан дамыған елдер бірлесіп,қаржыны бір қазанға құйып,ғарыш кеңістігінен өмір сүруге жарамды қоныс іздестіруде.Жақында Америкалық ғарыш орталығы жер планетасына өте ұқсайтын жаңа планетаны тауып, онда су бар екендігін анықтады.

Ғалымдар бұл планетада адамзаттың өмір сүруіне мүмкіндік бар деп жорамалдауда. Өмір сүруге ыңғайлы планеталар табылған,бірақ оларға адамзат аяғы әлі жете алмай жатыр.

Тірек сөз

Зат есім

Сан есім

Жер,ғарыш,

Планета.

Жер, адамзат,

Адам,өмір.

Жеті миллиард





Дескриптор:

-Мәтіндегі тірек сөздерді кестеге түсіреді.

-Зат есіммен, сан есімді табады.

ҚБ:«өзін-өзі»бағалау

Жазылым барысында 2- тапсырма. Т.Ж “Дұрыс Бұрыс” әдісі арқыл жүзеге асырылады.

Жер-Күнжүйесінің үшінші ғаламшары. Жер өз өсінде дөңгеленіп қозғалады әрі күнді айналады.

Жердің осы орбитадан ауытқып кетпеуін қамтамасыз ететін нәрсе- Күн мен Жердің арасындағы тартылыс күші. Жердің Күннен қашықтығы шамамен 149 600 000 шақырым. Бұл тіршілік үшін ең қолайлы қашықтық. Күнді 365күн 6сағатта бір рет айналып шығады.

Жерде тіршілікке қолайлы жағдайды туғызатын атмосфера. Атмосфера шар тәрізді, әрі биіктігі 1500км ге дейін жететін жер шарын қоршаған, негізінен газ бен будан тұратын қабық.

Атмосферадағы озон қабатының қызмет өте маңызды. Ол жерді Күннен келетін зиянды сәулелерден қорғап тұрады.

Сонымен Жер-Күн жүйесіндегі тіршілікке қолайлы жалғыз ғаламшар.

Ақпараттар

Дұрыс

Бұрыс

1Жер мен күннің арасында тартылыс күші болады.

+

 

2 Жер өз өсін бір тәуліктен артық уақытта айналып шығады.

 

+

3 Жердің атмосфера қабаты бірнеше газдан тұрады.

+

 

4 озон қабаты Күннен келетін түрлі сәулелердіжерге жеткізбей ұстап қалады.

+

 

Дескриптор:

-Мәтін мазмұнын толық түсінеді.

-Дүрыс Бұрыс кестесін қателеспей толтырады.

ҚБ. «Өзін-өзі» бағалау



Жазылым барысындағы 3-тапсырма ТЖ. «Ойлан, жұптас, ізден»әдісі арқылы.

Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып,

көшіріп жазыңдар.

Қажетті сөздер:тіршілік,жақын,су,ұзақ,

қатты,қайнап.

Егер Жер мен Күннің арасындағы қашықтық қазіргі

орнынан ... болғанда,ғаламшарымыз ... суып,

атмосферадағы ... айналымы бұзылып,

жерде мұз дәуірі орнайтын еді.

Ал Жер мен Күннің арасындағы қашықтық қазіргі

орнынан ... болғанда,онда ғаламшарымыз ...

Атмосферадағы су айналымы бұзылып,

жерде... болмас еді.

Дескриптор

Тиісті сөздерді орналастырады.

Жазу барысында қате жібермеуге тырысады.

ҚБ: «Бірін-бірі» бағалау


Жазылым тапсырмасы.

Сын есімдерді құрамына қарай топтап жазыңдар.

Қара торы,биік, жылы,түссіз,жарық,дөңгелек,ойлы-қырлы,бұлтты,жіңішке,жүйелі,қысқа,бойлы,кең,салмақты,суық,күрделі,сары ала.

Дара

Күрделі












Сабақтың соңы 5мин

Кері байланыс

«Shape1 Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс.


Shape2 Shape3



Үйге тапсырма:

Ғаламшар туралы қосымша материал жинап келу.





Қосымшаақпарат



СаралауCіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз.

Барлық оқушылар:

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Оқушылардың көбісі:

Мәтіннен зат есім, сын есімдерді табады.

Кейбір оқушылар:

Мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөздерді тауып кластер түзеді

Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



Дескриптор негізінде өзін-өзі бағалау,

«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі

Shape4 Shape6 Shape5


Пәнаралық байланыс –

Денсаулық және қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтарменбайланыс

(тәрбиеэлементі).


Пән аралық байланыс:

5сынып қазақ тілі оқулығы. жаратылыстану.



Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

Қандай болды?

Мен жоспарлаған

Саралау шаралары

Тиімді болды ма?

Мен берілген

Уақыт ішінде

Үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқу мақсаттары шынайы қол жетімді болды.

Барлық оқушылар мақсатына жетті.

Мақсатына жетпеген оқушыларға тыңдалым аз болды.

Сыныпта саралау дұрыс жүргізілді.

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаланылды.

Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ, себебі:жоспарға сәйкес жүргізілді.



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Сабақты талдау дұрыс өтілді.

2:Оқылым мен түсіндіру.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Сабақтың мазмұнын тыңдау мен ажырату.

2:Оқушылардың ұйымшылдығы. Топтық жұмысты жандандыру.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетін не білдім?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
5934
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі