Материалдар / Жер және ғарыш. Жер мен күн
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер және ғарыш. Жер мен күн

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape2

7-үлестірме материал

Shape1

1-күн


2-СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІНЕН III ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Қайназар ауылы

«Ш.Уалиханов атындағы орта мектебі» КММ

бастауыш сынып мұғалімі

Алимжан Айгерим Арсеновна

Пән: Жаратылыстану Мектеп: «Ш.Уалиханов атындағы орта мектебі» КММ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

«Жер және ғарыш»

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Алимжан Айгерим Арсеновна


Сынып: 2 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Жер және ғарыш . Жер мен күн

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;


Сабақ мақсаттары

Күн ғаламшарымыздың ең жақын жұлдызы екенін білу және күннің пайдасы мен зияны туралы түсіну


Күн планетасының жер шарына әсері мен адамға күннің қуатының маңыздылығын анықтау



Күн біздің ғаламшарымызға не береді? Зерттеу жүргізу


Бағалау критерийлері


Фотосурет арқылы Күн ғаламшарымыздың ең жақын жұлдызы екенін біледі және күннің пайдасы мен зияны туралы айтады

Суреттерге қарап Күн планетасының жер шарына әсері мен адамға күннің қуатының маңыздылығын әнгімелейді.

Күн біздің ғаламшарымызға не береді зерттейді.


Ойлау деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану


Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)


Оқытудың тілдік мақсаты

Пәндік лексика және терминология

Табиғат ресурстары


Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым, интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Табиғат ресурстары . Жер мен Күн ғарыш планеталары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Дереккөздер/

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен амандасу.

Қуан ,шаттан алақай

Қуанатын күн бүгін.

Күліп шықты күн міне,

Қайырлы таң балақай!


Миға шабуыл: «Сұрақ - жауап» әдісі.

1.Сен түнгі аспанды көрдің бе?

2. Түнгі аспаннан нені байқауға болады?

3. Біздің ғаламшарымызға ең жақын орналасқан қай жұлдыз деп ойлайсың?










Білу кезеңі


























Сабақтың ортасы

түсіну кезеңі


































қолдану кезеңі























Сабақтың соңы

1- тапсырма: Ұ . Ж.

Белсенді әдіс: « Сұрақ қою және талқылау»

Саралау тәсілі: «Диалог және қолдау»


Оқулықпен жұмыс.

Оқушыларға сұрақтар қою.

Фотосуретке қара. Күн туралы не айта аласың?

Ол неге ұқсайды?


Бағалау критерийі: Фотосурет арқылы Күн ғаламшарымыздың ең жақын жұлдызы екенін есте сақтайды және күннің пайдасы мен зияны туралы айтады


Дескриптор:

  1. Фотосурет арқылы ғаламшарымыздың ең жақын жұлдызы Күн екенін айтады

  2. Күннің пайдасы мен зиянын айта алады


ҚБ: « Жұлдызша әдісі»

Толық жауап – 3 жұлдызша!

Толық емес жауап – 2 жұлдызша!

Қалыпты жауап - 1 жұлдызша!




2 тапсырма: Ө. Ж.
Белсенді әдіс: «Түсіндіру және сипаттау»

Саралау тәсілі: «Қарқын»

«Біліп жүр» (оқулықтағы сурет бойынша) Суретке қара. Оны сипатта. Күннің ғаламшарымызға қандай пайдасы бар? Адам Күннің қуатын қалай пайдаланады?


Бағалау критерийі: Суреттерге қарап Күн планетасының Жер шарына әсері мен адамға күннің қуатының маңыздылығын әнгімелейді.


Дескриптор:

  1. Сурет бойынша сұраққа жауап береді

  2. Суретке қарап Күн планетасының Жер шарына әсерін айтады

  3. Адамға күн қуатының маңызын әңгімелейді


ҚБ «Планеталар»

Толық жауап – Күн!

Толық емес жауап – Жер!

Қалыпты жауап - Ай!


Сергіту сәті

Кіп кішкене құмырсқа.

Келе жатты жұмысқа .

Добымды алып қолыма ,

Қоя салдым жолына,

Оң жағына қарады,

Сол жағына қарады.

Қызығына тоймады,

Тау екен деп ойлады.




3 тапсырма: Ж. Ж.

Белсенді әдіс: «Тұжырым жаса»

Саралау тәсілі: «Қорытынды»

Күн біздің ғаламшарға не береді? Ауа температурасын өлше. Күн батареясының жұмысын зертте.


Бағалау критерийі: Күн біздің ғаламшарымызға не береді зерттейді.


Дескриптор:

  1. Зерттеу жүргізеді

  2. Күннің ғаламшарымызға не беретінін айтады

  3. Ауа температурасын өлшеп,күн батареясының жұмысын айтады


ҚБ: «Планеталар»

Толық жауап – Нептун!

Толық емес жауап – Сатурн!

Қалыпты жауап - Юпитер!




Кері байланыс:.

ҚБ :«Жетістік баспалдағы»


Күн мен жер планеталарының фотосуреттері



Рисунок 2














Рисунок 4





























Рисунок 5



Термометр

Күн батареясының суреті








Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау тәсілі:

«Диалог және қолдау» тәсілін қолданамын. Жұмыс барысында қолдау қажет ететін оқушылар бар болса жетелеуші сұрақтар қою немесе достық көмек арқылы

«Қарқын» тәсілін қолданамын. Жұптық жұмыс барысында көп күш қажет ететін оқушыларға жылдам жұмыс істейтін оқушылар көмектеседі

«Қорытынды» тәсілін қолданатын себебім өзіндік жұмыс барысында жасалған теорияларды пракңтикамен ұштастырамын


Белсенді оқуты:

«Түсіндіру және сипаттау» өзіндік жұмыс барысында сурет бойынша нақты әрі түсінікті сипаттама беру

« Сұрақ қою және талқылау» ұжымдық жұмыста барлық оқушыларды сабаққа қатыстыру барысында сұрақ қоя отырып, талдату



Қалыптастырушы бағалау құралдары:

-мұғалімнің ауызша кері байланысы (мадақтау, қолдау сөздер айту);

- Мадақтау сөздер арқылы бағалау


«Жұлдызшалар» арқылы бағалаймын – оқушылардың қызығушылығын арттыру


«Планеталар» арқылы бағалаймын – сабаққа талпыныс беру


Кері байланыс:

«Жетістік баспалдағы» арқылы бағалаймын

Өткен тақырыпты қаншалықты деңгейде түсінгенін білу




-Сергіту жаттығуын орындау кезінде

- әрекеттерді жиі ауыстыру

- қауіпсіздік ережелерін сақтау.


Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа, тәрбиелеу мен табиғатқа қамқорлыққа үйрету

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары\оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Сабақта саралау болды ма?

Сабақта уақыт тиімді пайдаланылды ма?

Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма?

Болса не себеп?


Сабақ оқу мақсаттарына негізделіп дұрыс қойылған.

Сабақтың мақсаттарына сәйкес,оқудың белсенді әдістері мен саралау тәсілдері кезең бойынша қойылған.Оқушылар кітап жайлы білімдерін толықтыра отырып, өмірмен байланыстыра білді. Қолданылған әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана отырып, оқушылар белсенділік таныта білді.

Сабақ өткізу барысында, сабақ кезеңдерінде жоспардан ауытқушылық болған жоқ

Жалпы бағамдау

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да )?

Оқытуда:

1.Сыни тұрғыдан ойланып үйренді.

2.Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді болды.

Оқуда:

1.Тапсырмаларды орындауда оқушылар бірлесе отырып, интер белсенді тақта қолданды.

2.Уақытты тиімді пайдаланды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?

Оқуда:

1. Нақты әрі мақсатты құрылған сабақ жоспары

2. Жүйелі ойластырылған тапсырмалардың берілуі

Оқытуда:

1.Тапсырмалардың өмірмен байланыстырылуы.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1.Оқушылардың деңгейіне сай тапсырмалар беру


Shape3

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!