Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
«Түркістан» қаласына
саяхат
Логикалық сұрақ
|
Б әрпінен
басталатын сөздер айтады
|
|
Тоқыма жіп
|
Ж аңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл»
|
-
Табиғат компоненттеріне
мысал келтір.
-
Табиғат кешені
дегеніміз не?
-
Географиялық қабық
құрамына нелер кіреді?
-
Неге
географиялық қабық құрамына литосфера мен атмосфера толығымен
кірмейді?
|
|
Презентация
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны
сызып алады.
Географиялық қабық дегеніміз – Жердің
сыртқы қоршаған қабығы, оның құрамына – литосфера, гидросфера,
атмосфера, биосфера кіреді. Бұл біздің планетамыздың қиын және
күрделі жүйелерінің бірі. Географиялық қабық құрамына гидросфера
және биосфера толығымен, атмосфераның төменгі, литосфераның жоғарғы
қабаты кіреді. Географиялық өзінің даму барысында 3 кезеңнен
өтті:
1. Неорганикалық-алғашқы мұхит, литосфера
және атмосфераның пайда болуы, Жердегі тіршілік пайда болғанға
дейінгі уақыт;
2. Органикалық – Жер геосферасының
қалыптасып, биосфераның қалыптасу және даму кезеңі;
3. Антропогендік –
географиялық қабықтың қазіргі даму кезеңі, яғни адамзаттың пайда
болуы.
|
Дескриптор: 1
балл
|
6-сынып оқулығы .
|
|
Оқулықта берілген
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
1
-тапсырма: Оқулықта
берілген суреттерді қара. Олар біздің ғаламшардың қай қабықтарына
жатады? Оларды анықтауға саған не көмектесті? Олар туралы не
білетініңді айтып бер
2-Тапсырма:
Жеке
жұмыс.
Кестедегі сәйкестікті
анықтаңыздар.
Географилық нысандарды
орналастыру
|
Атмосфера
қабаты
|
|
Биосфера
қабаты
|
|
Литосфера
қабаты
|
|
Гидросфера
қабаты
|
|
Тропосфера, Жерорта теңізі,
Ядро, Флора, Озон, Мантия, Тынық мұхиты,
Фауна
|
Терминдерге анықтама
берініңіз
|
|
Дескриптор: Жалпы - 6 балл
1.Берілген тапсырманы орындайды
2.Берілген тапсырма бойынша қорытынды
жасайды
|
ДК экраны
6-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
3-Тапсырма:
Топтық
жұмыс. «Жер қабықтары бір-бірімен өте
тығыз байланысты» . Осы тұжырымды дәлелде.
(терминдер, мысалдар жазу,
сурет салу.)
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Тапсырманы
орындайды.Сызбаны толтырады
|
ДК
экраны
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин
|
«Еркін микрофон» әдісі.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына
жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз
ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 балдық
жүйе
|
|