Материалдар / Жер ортақ үйіміз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер ортақ үйіміз

Материал туралы қысқаша түсінік
:оқушыларға қоршаған орта, жер анаың адам өміріндемаңыздылығын түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2021
1068
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: Мұхит атындағы ЖОББМ

Мерзiм:___________________________ Сабақ №__31_

Сынып: 4 Оқушылар саны:

Тақырып: Жер ортақ үйіміз

Мұғалiм: Орахова Карашаш Канибековна

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: қамқорлық, кешірімділік, сыйластық

Сабақ мақсаты: оқушыларға қоршаған орта, жер анаың адам өмірінде маңыздылығын түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

  • оқушыларға өмірлік «қошаған орта» , «жер ана» ұғымы туралы түсінік беру;

  • кешірімділік, сыйластық қасиетін дамыту;

  • қамқор болуға тәрбиелеу.

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңi.

    1. 5 «Т» ережесін еске түсіру

Тәртіп

Талап

Тазалық

Тыныштық

Татулық

    1. Жағымды көңіл күйге келтіру. «Нұрға бөлену» жаттығуын өткізу

  1. Үй тапсырмасын тексеру

2. Келесі сабақ. №31 Бесік Жақсылық Кенжеалиев

  • Жер ғаламшары несімен ерекше?

    • «Жер - жайлы мекен» деп неліктен айтады?

    • «Жер - жамылғы» дегенді қалай түсінесіңдер?

    • Жермен адамның қандай байланысы бар?

    • Өзің жерді не үшін қадірлейсің?

Ескерту

(оқушыларға қуаныш сыйлау үшін алмалар таратылады )


Үнтаспа

Волшевная композиция хрустальная грусть

Текшенің алты жағы (сұрақтар қою арқылы уй тапсырмасы сұралады)

  1. Дәйексөз.

«Мықты болсаң , жердей бол »

Халық нақылы

Қыздарға бір рет, ұлдарға бір рет, барлығына бірге хормен айтқыздырту.

  • Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?


  1. Әңгiмелеу

Алма ағашы мен бала (бейнесабақ)

Сұрақтар.


  • Алма ағашы мен баланың сәби шақтағы достығы қалай еді?

  • Көп уақыт арасында не өзгерді?

  • Отбасын құрған балаға не керек болды?

  • Бәрінен шаршаған балаға алма ағашы қандай ұсыныс білдірді?

  • Қартайған бала мен ағашың ұқсастығы неде?

  • Баланың жасаған іс әректінен қандай түйін келтіреміз?

  • Өзің қоршаған ортаға қамқорлығыңды қалай көрсетіп келесің?

https://youtu.be/_J6ZSZ-P4ms

  1. Шығармашылық іс әрекет, топтық жұмыс.

1-тапсырма.

«Жер ғажап ғаламшар » тақырыбында коллаж құрастыру

2-тапсырма. Өлеңді оқып жерге алғысыңды білдіріп алғыс хат жазамыз

3-тапсырма. Жерді қорғау туралы ереже құрастырып саламыз.


  1. Үй тапсырмасын беру. Оқулық № 31сабақ Ақиқат пен аңыз (Үзінді) Әзілхан Нұршайықовтың мәтінін оқып келу


  1. Топпен ән айту.

«Бес құндылық»

https://youtu.be/Bnq7EFqidL8

  1. Сабақтың қорытынды сәті. Оқушылар «Адамның табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың оны айтатын тілі жоқ» сондықтан барлығымыз жер ананы , қоршаған ортаны гүлдендіруге жайнап, жадырауына мүмкіндік берейік.

(Сабақ басында таратылған алмаларға кері байланыс жазылып алма ағашына ілінеді)



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!