Сабақтың
басы.
5
минут
5мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Әрбір
адам – досым,
сыныптасым
Әрбір
ісім – тірлік, тірек,
адамдық
Әрбір
сөзім – шындық, бірлік,
адалдық
Әрбір
сабақ – үйрену, оқу,
іздену
Қайырлы күн, оқушылар! Қазір
бізде жаратылыстану сабағы.
Біз сіздермен бүгін төрт топта
жұмыс жасайтын боламыз.
1-топ:
Атмосфера
2-топ:
Биосфера
3-топ:
Гидросфера
4-топ:
Литосфера
- Қалай ойлайсыңдар, топтардың
аты неліктен осылай аталған?
- Дұрыс айтасыңдар, біз
сендермен өткен сабақта жер сфералары туралы өткен
болатынбыз.
- Олай болса, сол сфералардың
не екенін есімізге түсіріп
алайық.
Өткен сабақты
қайталау
Wordwall платформасында
«Сәйкестендіру» тапсырмасын
орындайды.
https://wordwall.net/ru/resource/36638948
Атмосфера- бұл ауа қабығы. Ол
ғаламшарымызды айнала қоршап
тұр.
Биосфера- өсімдіктер, құстар,
аңдар, бунақденелілер, суқойма жануарлары, сондай-ақ адамзат
тіршілік ететін Жер қабығы.
Гидросфера- Жердің су қабығы.
Ол мұхит пен теңіз, өзен мен көл суларынан
тұрады.
Литосфера- Жердің қатты
қабығы. Ол жерді тұтас қаптап жатыр. Оған тау, дала, шөл, мұхит пен
теңіз түбі жатады.
|
-
Бірге
қайталайды.
-
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты
шығарады.
-
|
Бағалау
парақшасы
Дескриптор:
- Сұраққа жауап
береді-1ұпай.
|
АКТ
тақта,презентация,үлестірмелі парақтар.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
5мин
|
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс.«Ойлан.Жұптас.Талқыла»
«Зерттеу»
тапсырмасы:
«Жер қабықтарының орналасуының
модельін құрастыр»
Балалар, қалай ойлайсыңдар?
Осы жер қабықтары қалай орналасқан? Қане, осы жер қабықтарын
орналастырып, модельін жасап көріңдерші.
Нұсқау:
Ол үшін сендердің алдыларыңда
осы жер қабықтарының түстеріне сәйкес төрт түсті жолақ жатыр. Сол
арқылы осы қабықтарды өздерің орналастырып
көріңдер.
Оқулықпен
жұмыс
20-21 бетін
ашамыз.
Мозаика.
Пазлдарды бір-бірімен қосса,
қандай сурет шығады? Суретке қандай ат қояр
едің?
- Басқа ғаламшарда биосфера
болуы мүмкін бе? Неге олай ойлайсың?
Мәтінді
оқу
Топтық
жұмыс
Әр топ өз атауына байланысты
ерекшелігі, тіршілігі және басқа сфералармен байланысы туралы
постер дайындап, қорғайды.
|
Топпен жұмыс
жасайды.
Мозаиканы құрап, түсінгенін
айтады
Мәтінді түсініп
оқиды
Постер
дайындайды
|
Бағалау
критерийі
Жер сфераларының орналасуын
түсіндіреді
Дескриптор:
- Жер қабықтарының орналасуын
бейнелеп көрсетеді-2ұпай.
Сурет құрап, ат
қояды-1ұпай
- Басқа ғаламшарда биосфера
болуы мүмкіншілігі туралы әңгімелейді
-1ұпай
Дескриптор:
Постер дайындап,
қорғайды-
3ұпай
|
Жолақтар,
желім
Оқу
лық
|
5
мин
|
Топтық
жұмыс
Әр топ адамның өзіне тигізетін
пайдасы мен зияны туралы әңгімелейді.
-Ауаға шығатын түтін мөлшері
көбейсе, атмосфера қалай өзгереді?
-Егер көбірек ағаш
отырғызылса, биосферада қандай өзгеріс
болады?
-Одан басқа қай қабықтарда
өзгеріс болуы мүмкін?
-Сен Жер қабықтарына қалай
әсер ете аласың? Ол әсер қандай болады?
|
Топпен жұмыс жасайды, өз ойын
дәлелдейді.
|
Адамның тигізетін пайдасы мен зияны туралы
әңгімелейді- 2ұпай
|
Суреттер
|