Бауыржан Момышұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі
Жаратылыстану 39-сабақ
|
Бөлім |
Заттар және олардың қасиеті. Табиғат ресурстары |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Карабаева Фарида Малгаждаровна |
||||
|
Күні: |
01. 02.2024ж |
||||
|
Сынып:3 Б |
Қатысушылар саны:22 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№39Жер қабықтары қалай орналасқан? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.1.1 Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу. 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Жер қабықтарының орналасу ретін біледі; Графиктік кескінін жасайды. Ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы.
5 минут
5мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам – досым, сыныптасым Әрбір ісім – тірлік, тірек, адамдық Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену Қайырлы күн, оқушылар! Қазір бізде жаратылыстану сабағы. Біз сіздермен бүгін төрт топта жұмыс жасайтын боламыз. 1-топ: Атмосфера 2-топ: Биосфера 3-топ: Гидросфера 4-топ: Литосфера - Қалай ойлайсыңдар, топтардың аты неліктен осылай аталған? - Дұрыс айтасыңдар, біз сендермен өткен сабақта жер сфералары туралы өткен болатынбыз. - Олай болса, сол сфералардың не екенін есімізге түсіріп алайық. Өткен сабақты қайталау Wordwall платформасында «Сәйкестендіру» тапсырмасын орындайды. https://wordwall.net/ru/resource/36638948 Атмосфера- бұл ауа қабығы. Ол ғаламшарымызды айнала қоршап тұр. Биосфера- өсімдіктер, құстар, аңдар, бунақденелілер, суқойма жануарлары, сондай-ақ адамзат тіршілік ететін Жер қабығы. Гидросфера- Жердің су қабығы. Ол мұхит пен теңіз, өзен мен көл суларынан тұрады. Литосфера- Жердің қатты қабығы. Ол жерді тұтас қаптап жатыр. Оған тау, дала, шөл, мұхит пен теңіз түбі жатады.
|
Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты шығарады. |
Бағалау парақшасы
Дескриптор: - Сұраққа жауап береді-1ұпай. |
АКТ тақта,презентация,үлестірмелі парақтар. |
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин 5мин |
Жаңа сабақ Топтық жұмыс.«Ойлан.Жұптас.Талқыла» «Зерттеу» тапсырмасы: «Жер қабықтарының орналасуының модельін құрастыр» Балалар, қалай ойлайсыңдар? Осы жер қабықтары қалай орналасқан? Қане, осы жер қабықтарын орналастырып, модельін жасап көріңдерші. Нұсқау: Ол үшін сендердің алдыларыңда осы жер қабықтарының түстеріне сәйкес төрт түсті жолақ жатыр. Сол арқылы осы қабықтарды өздерің орналастырып көріңдер.
Оқулықпен жұмыс 20-21 бетін ашамыз. Мозаика. Пазлдарды бір-бірімен қосса, қандай сурет шығады? Суретке қандай ат қояр едің? - Басқа ғаламшарда биосфера болуы мүмкін бе? Неге олай ойлайсың?
Мәтінді оқу
Топтық жұмыс Әр топ өз атауына байланысты ерекшелігі, тіршілігі және басқа сфералармен байланысы туралы постер дайындап, қорғайды. |
Топпен жұмыс жасайды. Мозаиканы құрап, түсінгенін айтады Мәтінді түсініп оқиды Постер дайындайды |
Бағалау критерийі Жер сфераларының орналасуын түсіндіреді Дескриптор: - Жер қабықтарының орналасуын бейнелеп көрсетеді-2ұпай.
Сурет құрап, ат қояды-1ұпай
- Басқа ғаламшарда биосфера болуы мүмкіншілігі туралы әңгімелейді -1ұпай
Дескриптор: Постер дайындап, қорғайды- 3ұпай |
Жолақтар, желім Оқу лық |
|
|
5 мин |
Сергіту сәтінде «Нейрожаттығу» |
Екі қолмен бастырады |
Жарайсыңдар! |
|
|
|
5 мин |
Топтық жұмыс Әр топ адамның өзіне тигізетін пайдасы мен зияны туралы әңгімелейді. -Ауаға шығатын түтін мөлшері көбейсе, атмосфера қалай өзгереді? -Егер көбірек ағаш отырғызылса, биосферада қандай өзгеріс болады? -Одан басқа қай қабықтарда өзгеріс болуы мүмкін? -Сен Жер қабықтарына қалай әсер ете аласың? Ол әсер қандай болады? |
Топпен жұмыс жасайды, өз ойын дәлелдейді. |
Адамның тигізетін пайдасы мен зияны туралы әңгімелейді- 2ұпай |
Суреттер |
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланыс https://wordwall.net/ru/resource/67467048 Рефлексия «Су тамшылары» Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Сұрақтарға жауап береді Алған әсері туралы жазады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады.
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер қабаттары қалай орналасқан?
Жер қабаттары қалай орналасқан?
Бауыржан Момышұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі
Жаратылыстану 39-сабақ
|
Бөлім |
Заттар және олардың қасиеті. Табиғат ресурстары |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Карабаева Фарида Малгаждаровна |
||||
|
Күні: |
01. 02.2024ж |
||||
|
Сынып:3 Б |
Қатысушылар саны:22 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№39Жер қабықтары қалай орналасқан? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.1.1 Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу. 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Жер қабықтарының орналасу ретін біледі; Графиктік кескінін жасайды. Ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы.
5 минут
5мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам – досым, сыныптасым Әрбір ісім – тірлік, тірек, адамдық Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену Қайырлы күн, оқушылар! Қазір бізде жаратылыстану сабағы. Біз сіздермен бүгін төрт топта жұмыс жасайтын боламыз. 1-топ: Атмосфера 2-топ: Биосфера 3-топ: Гидросфера 4-топ: Литосфера - Қалай ойлайсыңдар, топтардың аты неліктен осылай аталған? - Дұрыс айтасыңдар, біз сендермен өткен сабақта жер сфералары туралы өткен болатынбыз. - Олай болса, сол сфералардың не екенін есімізге түсіріп алайық. Өткен сабақты қайталау Wordwall платформасында «Сәйкестендіру» тапсырмасын орындайды. https://wordwall.net/ru/resource/36638948 Атмосфера- бұл ауа қабығы. Ол ғаламшарымызды айнала қоршап тұр. Биосфера- өсімдіктер, құстар, аңдар, бунақденелілер, суқойма жануарлары, сондай-ақ адамзат тіршілік ететін Жер қабығы. Гидросфера- Жердің су қабығы. Ол мұхит пен теңіз, өзен мен көл суларынан тұрады. Литосфера- Жердің қатты қабығы. Ол жерді тұтас қаптап жатыр. Оған тау, дала, шөл, мұхит пен теңіз түбі жатады.
|
Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты шығарады. |
Бағалау парақшасы
Дескриптор: - Сұраққа жауап береді-1ұпай. |
АКТ тақта,презентация,үлестірмелі парақтар. |
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин 5мин |
Жаңа сабақ Топтық жұмыс.«Ойлан.Жұптас.Талқыла» «Зерттеу» тапсырмасы: «Жер қабықтарының орналасуының модельін құрастыр» Балалар, қалай ойлайсыңдар? Осы жер қабықтары қалай орналасқан? Қане, осы жер қабықтарын орналастырып, модельін жасап көріңдерші. Нұсқау: Ол үшін сендердің алдыларыңда осы жер қабықтарының түстеріне сәйкес төрт түсті жолақ жатыр. Сол арқылы осы қабықтарды өздерің орналастырып көріңдер.
Оқулықпен жұмыс 20-21 бетін ашамыз. Мозаика. Пазлдарды бір-бірімен қосса, қандай сурет шығады? Суретке қандай ат қояр едің? - Басқа ғаламшарда биосфера болуы мүмкін бе? Неге олай ойлайсың?
Мәтінді оқу
Топтық жұмыс Әр топ өз атауына байланысты ерекшелігі, тіршілігі және басқа сфералармен байланысы туралы постер дайындап, қорғайды. |
Топпен жұмыс жасайды. Мозаиканы құрап, түсінгенін айтады Мәтінді түсініп оқиды Постер дайындайды |
Бағалау критерийі Жер сфераларының орналасуын түсіндіреді Дескриптор: - Жер қабықтарының орналасуын бейнелеп көрсетеді-2ұпай.
Сурет құрап, ат қояды-1ұпай
- Басқа ғаламшарда биосфера болуы мүмкіншілігі туралы әңгімелейді -1ұпай
Дескриптор: Постер дайындап, қорғайды- 3ұпай |
Жолақтар, желім Оқу лық |
|
|
5 мин |
Сергіту сәтінде «Нейрожаттығу» |
Екі қолмен бастырады |
Жарайсыңдар! |
|
|
|
5 мин |
Топтық жұмыс Әр топ адамның өзіне тигізетін пайдасы мен зияны туралы әңгімелейді. -Ауаға шығатын түтін мөлшері көбейсе, атмосфера қалай өзгереді? -Егер көбірек ағаш отырғызылса, биосферада қандай өзгеріс болады? -Одан басқа қай қабықтарда өзгеріс болуы мүмкін? -Сен Жер қабықтарына қалай әсер ете аласың? Ол әсер қандай болады? |
Топпен жұмыс жасайды, өз ойын дәлелдейді. |
Адамның тигізетін пайдасы мен зияны туралы әңгімелейді- 2ұпай |
Суреттер |
|
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланыс https://wordwall.net/ru/resource/67467048 Рефлексия «Су тамшылары» Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Сұрақтарға жауап береді Алған әсері туралы жазады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады.
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














