Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жер қабықтары қалай орналасқан?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.4.1.1-Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу.

    3.1.2.3-экпериментті жоспарлау және жүргізу

    Сабақтың мақсаты

    Жер сфералары туралы білімдерін тереңдетеді;

    Құндылықтар

    Қоршаған ортаны қорғау, аялау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут




    Өткен сабақты қортындылау

    5 мин













































    Сабақтың ортасы

    20 минут












































































































    Сергіту сәті

    2 мин



    Сабақты қорыту

    8мин












    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;



    • Балалар, біз «Жер және ғарыш» деп аталатын үлкен бөлімді бастадық. Ғарыштың игерілуін зерттеп жатырмыз;

    • Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    • Кім айтады?

    • Жер сфералары туралы жаңа ақпараттар алдық иә?

    • Жарайсыңдар!

    • Балалар, осы жер сфераларын негізге ала отырып,топтарға өз аттарын берсем:


    1 – топ «Биосфера»

    2 – топ «Гидросфера»

    3 – топ «Атмосфера»


    Сендерге мен осы тақырып бойынша сұрақтар дайындап келдім;

    Дайынсыңдар ма?


    «Найзағай» әдісі

    1. Жердің неше қабығы бар? (4)

    2. Жердің қабықтары не деп аталады? (сфера)

    3. Жердің 4 қабатын ата: (литосфера, гидросфера, атмосфера, биосфера)

    4. Ауа қабығы қалай аталады? (атмосфера)

    5. Жердің қатты қабығы? (литосфера)

    6. Жердің су қабығы? (гидросфера)

    7. Адамзат тіршілік ететін жер қабығы қалай аталады? (биосфера)

    8. Биосфераға не жатады? (өсімдік,құстар, аңдар, бунақденелілер)

    9. Тау, дала, шөл, мұхит,теңіз түбі жер қабығының қай бөлігі? (литосфера)



    Жарайсыңдар!

    Бүгінгі сабақта біз балалар, осы өзіміз атап өткен жер қабықтарының қалай орналасқанын білетін боламыз;


    Сабақтың мақсаты:

    -Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу.

    -экпериментті жоспарлау және жүргізу


    1 – тапсырма (топтық жұмыс)



    1. Мозайка құрастыр;

    2. Мозайканың бөліктеріне қара;

    3. Пазлдарды бір – бірімен қосса қандай сурет шығады?

    4. Суретке қандай ат қояр едің?

    5. Басқа ғаламшарларда биосфера болуы мүмкін бе?

    6. Өз ойыңды дәледе;


    Жаңа тақырыпты түсіндіру:

    Жер қабықтары бір – бірімен тығыз байланысты.Су тек мұхит пен теңізде ғана емес,атмосферада бұлт түрінде, литосферада жерасты су түрінде кездеседі.

    https://youtu.be/kXyZ2u3viN8?si=MNogsb19yTVtVxsT


    Биосфераны мекендейтін тірі ағзалар. Жердің барлық қабығында тіршілік етеді. Көртышқандар,құмырсқалар, құрттар – литосфераның үстіңгі қабатында тіршілік етеді. Құстар мен бунақденелілер – атмосферада ұшады. Ал гидросфера – балықтар мен сүтқоректілердің тіршілік ортасы.



    2 – тапсырма (жұптық жұмыс)

    Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

    Саралау - диалог

    «Модель жаса»

    Бізге керегі:

    Қайшы

    Кілей

    Бояу қарандаштар

    Ақ қағаз;

    Балалар, алдарыңа берілген ақ қағазға жер сфераларын ретімен орналастырп көріңдер;





    3 – тапсырма

    STEM технологиясы

    • Топтық жұмыс;

    • Есептерді шығарады;

    • Көрсетілген мәселенің шешімін айтады;

    • Сурет, сызба,кестелер көрсетіледі;


    1 – топ

    Жыл сайын әрбір қала тұрғыны 200 – 300 кг қатты тұрмыстық қоқыстарды шығарады. Жаһандану үрдісі белең алған бүгінгі шақта одан ауыл-село тұрғындары да кенде қалып жатқан жоқ. Енді осы цифрды жұмыр жерді мекендейтін 7 миллиард адамға көбейтіп көріңіз.

    Берліген есепті шығара отырып, өз шешімдеріңді ұсыныңдар;



    2 – топ

    Әр сенбі сайын қаладан таза ауаға шығуға 200 ден астам адам шығады екен. Енді табиғат аясына демалысқа шыққан әрбір адамның артында кемінде 10 кило қатты тұрмыстық қалдықтар қалатын болды.

    Бір сенбіде табиғатқа тасталатын қоқыстарды есептей отырып, өз шешімдеріңді ұсыныңдар;


    3 – топ

    Қазір қазақ даласында 22 миллиард тонна қалдықтар мен қоқыс жиналыпты. Оның 16 миллиард тоннасы техногендік-минерал­дық қалдықтар болса, қалған миллиард тоннасы адам ағзасына аса қауіпті химиялық қалдықтар екен.

    Қалған адам ағзасына қауіпті химиялық заттар үлесі табады;

    Өз шешімін айтады;


    СЕРГІТУ СӘТІ




    4 – тапсырма (жеке жұмыс)

    «Жер – Анаға» ізгі тілек

    Балалар,біз өзіміз тұратын Жерден көп дүниені аламыз; Үйіміз мектебіміз,ауа, су,сүйікті қыдыратын жерлеріміз – бәрі – бәрі жер бетінде.

    Қане, жер анаға арнап өз тілегімізді жазайық!



    «Ноутбук» әдісі бойынша кері байланыс береді



    Үйге: жұмыс дәптерін толтыру;






    Амандасады





















    Топтарға бөлінеді









    Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    31 Қаңтар 2024
    435
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жер қабықтары қалай орналасқан? 3сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жер қабықтары қалай орналасқан? 3сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жер қабықтары қалай орналасқан? 3 сынып ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жер қабықтары қалай орналасқан?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.4.1.1-Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу.

    3.1.2.3-экпериментті жоспарлау және жүргізу

    Сабақтың мақсаты

    Жер сфералары туралы білімдерін тереңдетеді;

    Құндылықтар

    Қоршаған ортаны қорғау, аялау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут




    Өткен сабақты қортындылау

    5 мин













































    Сабақтың ортасы

    20 минут












































































































    Сергіту сәті

    2 мин



    Сабақты қорыту

    8мин












    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;



    • Балалар, біз «Жер және ғарыш» деп аталатын үлкен бөлімді бастадық. Ғарыштың игерілуін зерттеп жатырмыз;

    • Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    • Кім айтады?

    • Жер сфералары туралы жаңа ақпараттар алдық иә?

    • Жарайсыңдар!

    • Балалар, осы жер сфераларын негізге ала отырып,топтарға өз аттарын берсем:


    1 – топ «Биосфера»

    2 – топ «Гидросфера»

    3 – топ «Атмосфера»


    Сендерге мен осы тақырып бойынша сұрақтар дайындап келдім;

    Дайынсыңдар ма?


    «Найзағай» әдісі

    1. Жердің неше қабығы бар? (4)

    2. Жердің қабықтары не деп аталады? (сфера)

    3. Жердің 4 қабатын ата: (литосфера, гидросфера, атмосфера, биосфера)

    4. Ауа қабығы қалай аталады? (атмосфера)

    5. Жердің қатты қабығы? (литосфера)

    6. Жердің су қабығы? (гидросфера)

    7. Адамзат тіршілік ететін жер қабығы қалай аталады? (биосфера)

    8. Биосфераға не жатады? (өсімдік,құстар, аңдар, бунақденелілер)

    9. Тау, дала, шөл, мұхит,теңіз түбі жер қабығының қай бөлігі? (литосфера)



    Жарайсыңдар!

    Бүгінгі сабақта біз балалар, осы өзіміз атап өткен жер қабықтарының қалай орналасқанын білетін боламыз;


    Сабақтың мақсаты:

    -Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу.

    -экпериментті жоспарлау және жүргізу


    1 – тапсырма (топтық жұмыс)



    1. Мозайка құрастыр;

    2. Мозайканың бөліктеріне қара;

    3. Пазлдарды бір – бірімен қосса қандай сурет шығады?

    4. Суретке қандай ат қояр едің?

    5. Басқа ғаламшарларда биосфера болуы мүмкін бе?

    6. Өз ойыңды дәледе;


    Жаңа тақырыпты түсіндіру:

    Жер қабықтары бір – бірімен тығыз байланысты.Су тек мұхит пен теңізде ғана емес,атмосферада бұлт түрінде, литосферада жерасты су түрінде кездеседі.

    https://youtu.be/kXyZ2u3viN8?si=MNogsb19yTVtVxsT


    Биосфераны мекендейтін тірі ағзалар. Жердің барлық қабығында тіршілік етеді. Көртышқандар,құмырсқалар, құрттар – литосфераның үстіңгі қабатында тіршілік етеді. Құстар мен бунақденелілер – атмосферада ұшады. Ал гидросфера – балықтар мен сүтқоректілердің тіршілік ортасы.



    2 – тапсырма (жұптық жұмыс)

    Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

    Саралау - диалог

    «Модель жаса»

    Бізге керегі:

    Қайшы

    Кілей

    Бояу қарандаштар

    Ақ қағаз;

    Балалар, алдарыңа берілген ақ қағазға жер сфераларын ретімен орналастырп көріңдер;





    3 – тапсырма

    STEM технологиясы

    • Топтық жұмыс;

    • Есептерді шығарады;

    • Көрсетілген мәселенің шешімін айтады;

    • Сурет, сызба,кестелер көрсетіледі;


    1 – топ

    Жыл сайын әрбір қала тұрғыны 200 – 300 кг қатты тұрмыстық қоқыстарды шығарады. Жаһандану үрдісі белең алған бүгінгі шақта одан ауыл-село тұрғындары да кенде қалып жатқан жоқ. Енді осы цифрды жұмыр жерді мекендейтін 7 миллиард адамға көбейтіп көріңіз.

    Берліген есепті шығара отырып, өз шешімдеріңді ұсыныңдар;



    2 – топ

    Әр сенбі сайын қаладан таза ауаға шығуға 200 ден астам адам шығады екен. Енді табиғат аясына демалысқа шыққан әрбір адамның артында кемінде 10 кило қатты тұрмыстық қалдықтар қалатын болды.

    Бір сенбіде табиғатқа тасталатын қоқыстарды есептей отырып, өз шешімдеріңді ұсыныңдар;


    3 – топ

    Қазір қазақ даласында 22 миллиард тонна қалдықтар мен қоқыс жиналыпты. Оның 16 миллиард тоннасы техногендік-минерал­дық қалдықтар болса, қалған миллиард тоннасы адам ағзасына аса қауіпті химиялық қалдықтар екен.

    Қалған адам ағзасына қауіпті химиялық заттар үлесі табады;

    Өз шешімін айтады;


    СЕРГІТУ СӘТІ




    4 – тапсырма (жеке жұмыс)

    «Жер – Анаға» ізгі тілек

    Балалар,біз өзіміз тұратын Жерден көп дүниені аламыз; Үйіміз мектебіміз,ауа, су,сүйікті қыдыратын жерлеріміз – бәрі – бәрі жер бетінде.

    Қане, жер анаға арнап өз тілегімізді жазайық!



    «Ноутбук» әдісі бойынша кері байланыс береді



    Үйге: жұмыс дәптерін толтыру;






    Амандасады





















    Топтарға бөлінеді









    Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    31.01.2024
    435
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации