|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Әбсаламова Ж.К |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер қасиеті және оның салдары |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.1 Жерде байқалатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру 6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
жердің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; |
||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Топпен дұрыс баға бере алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар Проверить уровень усвоения учебного материала, выявить проблемалады анықтау және оларды түзету. А)Тірек білімдер актуалдау Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі: сұрақ-жауап
оқушылардың жақын арада даму аймағын анықтау. Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.
Мұғалім үнтаспадан құстың, судың, ағаш
жапырақтарының сыбдырын естіртеді. Оқушылар сол дауыстар бойынша
иелерін атап шығады. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен бірге қайталайды. Өлең сөздеріне қатысты бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн,достым! Әр бір күнін сәттілікке толсын! Бүгінгі алған баған, кілең бестік болсын! Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Стикер Сөздер жазылған қима қағаздар АКТ |
|
|
Ортасы |
5. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Модуль СТО
әдісі: ЖИГСО 1, 2
|
Тірек сөздермен байланысты өз ойларын айтады.. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. Тыңдалым, оқылым. Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді. Айтылым.Суреттің орнына қажетті сөзді қойып айтады, берілген сұраққа жауап береді.. Тыңдалым. Айтылым . Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтандырады, жаттайды. |
Бас бармақ
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
А4 кесте сызылған қағаз Стикер, «Т» кестесі сызылған кесте |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қортынды тапсырма
Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Үйге тапсырма |
|
||
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды
бағалау: |
|
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер қасиеті және оның салдары
Жер қасиеті және оның салдары
|
Бөлім |
|
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Әбсаламова Ж.К |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер қасиеті және оның салдары |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.1 Жерде байқалатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру 6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
жердің адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; |
||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер: Жермен өмір туралы өз ойларына тура анықтама береді; Жер туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады Топпен дұрыс баға бере алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар Проверить уровень усвоения учебного материала, выявить проблемалады анықтау және оларды түзету. А)Тірек білімдер актуалдау Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке Тәсілі: сұрақ-жауап
оқушылардың жақын арада даму аймағын анықтау. Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.
Мұғалім үнтаспадан құстың, судың, ағаш
жапырақтарының сыбдырын естіртеді. Оқушылар сол дауыстар бойынша
иелерін атап шығады. |
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен бірге қайталайды. Өлең сөздеріне қатысты бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн,достым! Әр бір күнін сәттілікке толсын! Бүгінгі алған баған, кілең бестік болсын! Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Стикер Сөздер жазылған қима қағаздар АКТ |
|
|
Ортасы |
5. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Модуль СТО
әдісі: ЖИГСО 1, 2
|
Тірек сөздермен байланысты өз ойларын айтады.. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. Тыңдалым, оқылым. Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді. Айтылым.Суреттің орнына қажетті сөзді қойып айтады, берілген сұраққа жауап береді.. Тыңдалым. Айтылым . Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтандырады, жаттайды. |
Бас бармақ
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
А4 кесте сызылған қағаз Стикер, «Т» кестесі сызылған кесте |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Қортынды тапсырма
Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды
оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы
тиіс. Рефлексия Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас). Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.
2. Үй тапсырмасы. Жаттығу
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Үйге тапсырма |
|
||
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды
бағалау: |
|
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
шағым қалдыра аласыз


















