Материалдар / Жер туралы жалпы мағлұматтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер туралы жалпы мағлұматтар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге тәжірибе алмасу бағытында ұсынылып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
5530
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

6.1В Ғалам.Жер. Адам

Мектеп: Бірік ОЖББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Дленова Н.Б


Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы



Жер туралы жалпы мағлұматтар


Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес)

6.2.2.1 Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру

6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру


Сабақтың мақсаты

Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсіну

Жер қасиеттерін және ерекшелігн сипаттау

Жер бетіндегі географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін ажыратып, мысал келтіру


Бағалау критерийі

-Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсінеді.

-Жер бетіндегі географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін сипаттай алдады.

Үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады.


Тілдік мақсаттар


Айтылым жазылым суреттерді қолдана отырып, жер бетіндегі құбылыстарды ауызша және жазбаша сипаттайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:- жер, үдеріс, құбылыс,сейсмология,

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Жыл дегеніміз..................

Жер бетіндегі құбылыстардың түрлері................................

Жердегі үдерістер............................................байланысты.

Тәулік бұл...........................................


Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Еңбек жәнешығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу

«Мәңгілік Ел» 5-ші құндылық


Пәнаралық байланыс

Математика, физика,биология


Алдыңғы білім


5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру



Жоспар


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Дереккөздер, ресурстар


Сабақтың басы


Сыныпта жағымды ахуалтудыру. Сәлемдесу. Ұйымдастыру.Түгендеу

«Топқа бөлу» сурет арқылы ( Жер, Күн, Ай,Жұлдыз)

Жыл мезгілдерінің ауысуы) төрт топқа бөлу



«Миға шабуыл» жедел сұрақтар

  1. Жердің Күн жүйесіндегі орны?

  2. Жердің көлемі?

  3. Жердің қабаттары?

  4. Жердің пішіні?

  5. Жердін Күннен арақашықтығы?


Суреттер


Сабақтың ортасы


)«Әрқайсысы әрқайсысын оқытады»әдісі

  1. Топ Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер

  2. Топ жер бетіндегі болатын құбылыстар

  3. Топ Үдерістер мен құбылыстардың қасиеттері

  4. Жердің қасиеттері құрылысы

Дескриптор:

-Жер бетіндегі үдерістерді анықтайды

-Жер бетіндегі құбылыстарды ажыратады

-Үдерістер мен құбылыстардың қасиеттерін салыстырады

Жердің қасиеттерін атап айтады.

Қ.б« Басбармақ »әдісі







( Жж)«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі Берілген суреттерден үдерістер мен құбылыстарды ажырытып,кестеге







орналастырыңыз.Ойлан:

Жұптас :

Үдерістер

Құбылыстар





Бөліс:

Үдеріс пен құбылыстың айырмашылығы мен ұқсастығы неде?







Дескриптор

  • Үдеріс пен құбылыс аттарын табады

  • Үдеріс пен құбылыс түрлерін ажыратады

  • Үдеріс пен құбылыстың айырмашылығы мен ерекшелігін жазады

Қ.б

« Шапалақ» әдісі







Д(саралау)«Ойлан тап» әдісі

Кесте толтырыңыз

Үдерістер мен құбылыстар түрлері

Анықтамасы

Мысал келтір

1

Жер сілкіну



2

Цунами



3

Топырақтың түзілуі



4

Жанартаудың атқылауы



Дескриптор

  • Құбылыстардың анықтамасын біледі,

  • мысал келтіреді

  • Үдерістердің анықтамасын біледі

  • мысал келтіреді.

Қ.б

«Күлегештер» әдісі





, суреттер, ватман,түрлі-түсті қаламдар, бұлт,күн,ағаш бейнеленген смайликтер





































Smk – 6 сынып қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 7 бет





































Алматыкітап 6 –сынып 201841- бет



Сабақтың соңы



«Аяқталмаған сөйлем»

Бүгін мен---------------------------білдім.

Мен үшін --------------------------қызық болды.

Маған ------------------тапсырмаларды орындау қиын болды.

Мен қосымша----------------------------------біліп келемін.





Саралау – Сізоқушыларға қандайтәсілменкөмектесесіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?

Бағалау – СізОқушылардың

Материалдыигерудеңгейінқалай

Тексеруді жоспарлапотырсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану



Саралау тапсырмалары мақсатқа сай құрастырылған. Тапсырма құрастыру барысында оқушылардың деңгейі ескерілген.Деңгейі орташа оқушылар тапсырманы орындай алады.Ал мотивациясы төмен оқушыларға мұғалім әрдайым көмек, нұсқау көрсетеді.Бұл оқушыларды шабыттандырады, уәждейді.

«басбармақ»

«Шапалақ»

«Күлегештер»

Сабақ кезіндегі сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік ережелерімен мұқият танысу.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!