Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:6.1В Ғалам.Жер. АдамМектеп: Бірік ОЖББМ |
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Дленова Н.Б |
Сынып: 6Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Жер туралы жалпы мағлұматтар |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес) | 6.2.2.1 Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты | Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсінуЖер қасиеттерін және ерекшелігн сипаттауЖер бетіндегі географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін ажыратып, мысал келтіру |
Бағалау критерийі | -Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсінеді.-Жер бетіндегі географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін сипаттай алдады. Үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады. |
Тілдік мақсаттар
| Айтылым жазылым суреттерді қолдана отырып, жер бетіндегі құбылыстарды ауызша және жазбаша сипаттайды.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:- жер, үдеріс, құбылыс,сейсмология, Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Жыл дегеніміз..................Жер бетіндегі құбылыстардың түрлері................................Жердегі үдерістер............................................байланысты.Тәулік бұл........................................... |
Құндылықтарға баулу
| Жалпыға бірдей еңбек қоғамыЕңбек жәнешығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу«Мәңгілік Ел» 5-ші құндылық |
Пәнаралық байланыс | Математика, физика,биология |
Алдыңғы білім
| 5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру
|
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Дереккөздер, ресурстар |
Сабақтың басы
| Сыныпта жағымды ахуалтудыру. Сәлемдесу. Ұйымдастыру.Түгендеу «Топқа бөлу» сурет арқылы ( Жер, Күн, Ай,Жұлдыз)Жыл мезгілдерінің ауысуы) төрт топқа бөлу«Миға шабуыл» жедел сұрақтарЖердің Күн жүйесіндегі орны?Жердің көлемі?Жердің қабаттары?Жердің пішіні?Жердін Күннен арақашықтығы?
| Суреттер |
Сабақтың ортасы
| (Т)«Әрқайсысы әрқайсысын оқытады»әдісіТоп Жер бетіндегі бақыланатын үдерістерТоп жер бетіндегі болатын құбылыстарТоп Үдерістер мен құбылыстардың қасиеттеріЖердің қасиеттері құрылысыДескриптор: -Жер бетіндегі үдерістерді анықтайды-Жер бетіндегі құбылыстарды ажыратады-Үдерістер мен құбылыстардың қасиеттерін салыстырадыЖердің қасиеттерін атап айтады.Қ.б«Басбармақ »әдісі
(Жж)«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі Берілген суреттерден үдерістер мен құбылыстарды ажырытып,кестеге
орналастырыңыз.Ойлан:Жұптас :Бөліс:Үдеріс пен құбылыстың айырмашылығы мен ұқсастығы неде?
ДескрипторҮдеріс пен құбылыс аттарын табадыҮдеріс пен құбылыс түрлерін ажыратадыҮдеріс пен құбылыстың айырмашылығы мен ерекшелігін жазадыҚ.б«Шапалақ» әдісі
Д(саралау)«Ойлан тап» әдісіКесте толтырыңызДескрипторҚұбылыстардың анықтамасын біледі,мысал келтіредіҮдерістердің анықтамасын біледімысал келтіреді.Қ.б«Күлегештер» әдісі
| , суреттер, ватман,түрлі-түсті қаламдар, бұлт,күн,ағаш бейнеленген смайликтер
Smk – 6 сынып қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 7 бет
Алматыкітап 6 –сынып 201841- бет |
Сабақтың соңы
| «Аяқталмаған сөйлем»Бүгін мен---------------------------білдім.Мен үшін --------------------------қызық болды.Маған ------------------тапсырмаларды орындау қиын болды.Мен қосымша----------------------------------біліп келемін. |
|
Саралау – Сізоқушыларға қандайтәсілменкөмектесесіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – СізОқушылардыңМатериалдыигерудеңгейінқалайТексеруді жоспарлапотырсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
Саралау тапсырмалары мақсатқа сай құрастырылған. Тапсырма құрастыру барысында оқушылардың деңгейі ескерілген.Деңгейі орташа оқушылар тапсырманы орындай алады.Ал мотивациясы төмен оқушыларға мұғалім әрдайым көмек, нұсқау көрсетеді.Бұл оқушыларды шабыттандырады, уәждейді. | «басбармақ»«Шапалақ»«Күлегештер» | Сабақ кезіндегі сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік ережелерімен мұқият танысу. |