|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Молекулалық биология және биохимия Сынып: 10 |
Мектеп: №104 Е.Юсупов атындағы жалпы білім беретін мектеп Мұғалім: Умиржанова Зулфия Маккамбаевна Қатысқандар саны: |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Тақырыбы: |
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
10.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру судың тіршілік үшін маңызын түсіндіру; 10.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: судың тіршілік үшін маңызын біледі; ауызсуды үнемді пайдалану қажеттігін түсінеді. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Суды үнемдеу жолдарын біледі, басқаларға түсіндіре алады. Судың тіршілік үшін маңыздылығын анықтайд |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Суды үнемдеу туралы өз ойлары мен пікірлерін жеткізеді; Сөздік қорларын дамытады, сұрақтарға жауап береді. |
|||||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер: |
||||||
|
Ауызсу, үнемдеу, тиімді пайдалану Диалог пен жазуүшінпайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай су пайдалануғажарамды? Суды қалайүнемдеугеболады? |
||||||
|
Құндылықтар |
суды үнемдеу және қорғау |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиеттік оқу, дүниетану |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
презентация |
|||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Судың табиғи көздерін біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Жеке жұмыс. Су сөзін суретпен сәйкестендіру: Қызыл сызықпен – судың қатты күйі; Жасыл сызықпен – судың сұйық күйі; К |
Суреттер бейнеленген парақша, түсті қарындаштар |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Суды пайдалану . Жұптық жұмыс
С
Судың жарамдылығы.Су тапшылығы бейнеленген суреттер көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар қою.
Мұғалімнің түсіндіруі. Тұщы таза су – байлық. Жер шарындағы барлық судың2% ғана тұщы, ал қалған 88 %ащы су. Тұщы суды тек адамдар ішу үшін ғана пайдаланады. Ауызсу – ішуге жарамды су.Дүние жүзінде тұщы суды пайдалану жыл сайын өсіп келеді, сондықтан әлемде ішуге жарамды ауызсудың жетіспеушілігі өзекті мәселеге айналды. Табиғи тұщы су көздерін таза ұстау, оны ластамау, тиімді пайдалану қажет. Қала тұрғыны тәулігіне орташа есеппен 150 л. жуық, ал ауыл тұрғыны 55 литрге жуық су жұмсайды екен. Бірақ көп су тұрмыста тектен-текке жұмсалуда. Әрдайым құбырдан аққан су қажетімізге қарай аға ма? (1 сағ – 12 л.24 сағ – 300 л) |
Жұпқа парақша Суреттер
энциклопедия газет, журналдар постер жасау үшін ватман, түсті қарындаш, фломастер |
||||
|
|
Зертте.Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады? Топтық жұмыс. Оқушыларды бірнеше топтарға бөлу. Ақпаратты топтың бір бөлігі баспа материалдарынан іздестіреді, қалған топ мектеп қауымдастығы мүшелерінен (мұғалімдерден, оқушылардан және басқа мектеп қызметкерлерінен)сұхбат алады. Ең басты сұрақ: Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады? Ақпарат жинақтаған соң топта постер жасау және қорғау. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу. Туындаған сұрақтарды талдау. |
ватман қағазы мен фломастерлер энциклопедия журналдар суреттер |
||||
|
|
Ойлан. Жұптасып «Егер су болмаса, Жер бетіндегі тіршілік қалай өзгерер еді, сусыз тіршілік болуы мүмкін бе?» деген сұрақты талқылап, өз пікірлерін айту. Сусыз өз өлкесінің қандай күйде болатыны жайлы әңгіме құрастыру немесе сурет салу. Сен білесің бе?
1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айту. 2- тапсырма «Борт журналы» әдісі арқылытақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйрету мақсатында жүргізіледі 1-топқа Ауыз суды үнемді қолдануғажарнама жаса 2-топқа.Судың тіршілік үшін маңыздылығына ереже құрастыр 3-топқа. «Су-тіршілік көзі» шағын сахналық көрініс құрастыр. Дискриптор:
ҚБ: «Судың көлемі»әдісі арқылы бағалау |
Жұмыс парақшасы |
||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия
|
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||||
|
Суды үнемдеу әдістеріне арналған постерді бағалау Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Молекулалық биология және биохимия Сынып: 10 |
Мектеп: №104 Е.Юсупов атындағы жалпы білім беретін мектеп Мұғалім: Умиржанова Зулфия Маккамбаевна Қатысқандар саны: |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Тақырыбы: |
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
10.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру судың тіршілік үшін маңызын түсіндіру; 10.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: судың тіршілік үшін маңызын біледі; ауызсуды үнемді пайдалану қажеттігін түсінеді. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Суды үнемдеу жолдарын біледі, басқаларға түсіндіре алады. Судың тіршілік үшін маңыздылығын анықтайд |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Суды үнемдеу туралы өз ойлары мен пікірлерін жеткізеді; Сөздік қорларын дамытады, сұрақтарға жауап береді. |
|||||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер: |
||||||
|
Ауызсу, үнемдеу, тиімді пайдалану Диалог пен жазуүшінпайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай су пайдалануғажарамды? Суды қалайүнемдеугеболады? |
||||||
|
Құндылықтар |
суды үнемдеу және қорғау |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиеттік оқу, дүниетану |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
презентация |
|||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Судың табиғи көздерін біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Жеке жұмыс. Су сөзін суретпен сәйкестендіру: Қызыл сызықпен – судың қатты күйі; Жасыл сызықпен – судың сұйық күйі; К |
Суреттер бейнеленген парақша, түсті қарындаштар |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Суды пайдалану . Жұптық жұмыс
С
Судың жарамдылығы.Су тапшылығы бейнеленген суреттер көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар қою.
Мұғалімнің түсіндіруі. Тұщы таза су – байлық. Жер шарындағы барлық судың2% ғана тұщы, ал қалған 88 %ащы су. Тұщы суды тек адамдар ішу үшін ғана пайдаланады. Ауызсу – ішуге жарамды су.Дүние жүзінде тұщы суды пайдалану жыл сайын өсіп келеді, сондықтан әлемде ішуге жарамды ауызсудың жетіспеушілігі өзекті мәселеге айналды. Табиғи тұщы су көздерін таза ұстау, оны ластамау, тиімді пайдалану қажет. Қала тұрғыны тәулігіне орташа есеппен 150 л. жуық, ал ауыл тұрғыны 55 литрге жуық су жұмсайды екен. Бірақ көп су тұрмыста тектен-текке жұмсалуда. Әрдайым құбырдан аққан су қажетімізге қарай аға ма? (1 сағ – 12 л.24 сағ – 300 л) |
Жұпқа парақша Суреттер
энциклопедия газет, журналдар постер жасау үшін ватман, түсті қарындаш, фломастер |
||||
|
|
Зертте.Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады? Топтық жұмыс. Оқушыларды бірнеше топтарға бөлу. Ақпаратты топтың бір бөлігі баспа материалдарынан іздестіреді, қалған топ мектеп қауымдастығы мүшелерінен (мұғалімдерден, оқушылардан және басқа мектеп қызметкерлерінен)сұхбат алады. Ең басты сұрақ: Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады? Ақпарат жинақтаған соң топта постер жасау және қорғау. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді түсініп оқу. Туындаған сұрақтарды талдау. |
ватман қағазы мен фломастерлер энциклопедия журналдар суреттер |
||||
|
|
Ойлан. Жұптасып «Егер су болмаса, Жер бетіндегі тіршілік қалай өзгерер еді, сусыз тіршілік болуы мүмкін бе?» деген сұрақты талқылап, өз пікірлерін айту. Сусыз өз өлкесінің қандай күйде болатыны жайлы әңгіме құрастыру немесе сурет салу. Сен білесің бе?
1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айту. 2- тапсырма «Борт журналы» әдісі арқылытақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйрету мақсатында жүргізіледі 1-топқа Ауыз суды үнемді қолдануғажарнама жаса 2-топқа.Судың тіршілік үшін маңыздылығына ереже құрастыр 3-топқа. «Су-тіршілік көзі» шағын сахналық көрініс құрастыр. Дискриптор:
ҚБ: «Судың көлемі»әдісі арқылы бағалау |
Жұмыс парақшасы |
||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия
|
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||||
|
Суды үнемдеу әдістеріне арналған постерді бағалау Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
||||
шағым қалдыра аласыз
өк сызықпен – судың бу күйіндегі түрі.
у қайда пайдаланылады? тақырыбында жұппен
сурет салу.Әр суретке ат қойып, қабырғаға іледі.
















