Амандасады;
Сабаққа дайындығын
тексереді;
«Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырып алу;
Оқушыларды 4 топқа бөліп
аламын:
Бізді қоршаған
табиғат:
1 – топ
«Жер»
2 – топ
«Су»
3 – топ
«Ауа»
4 – топ
«Табиғат»
Балалар, біз осы бөлім бойы
табиғатты қорғау жолдары туралы білім алып
жатырмыз;
Алдыңғы сабақта қандай
тақырыпты өттік, кім айтады?
«Сиқырлы қалам» әдісі ( топтық
жұмыс)
-
Мектептің қоймасына нелерді
әкелді? (кітаптар)
-
Мұңын шаққан кітаптың аты кім?
(ана тілі)
-
«Ана тілі» кітабының иесі кім
еді? (Адырбай)
-
Сотқарбай ұстаған кітап қандай
кітап еді? (дүние жүзә
тарихы)
-
«Кітаптар мұңы» әңгімесінің
авторы кім? (Танаш
Дәуренбеков)
-
Оқулықтар қандай сөзден
қорықты? (отқа тамызық болу)
-
Басқа кітаптарға қай кітап
үміт берді? (ежелгі дүние жүзі
тарихы)
-
Өзің оқулықтарыңа қандай күтім
жасайсың?
Жарайсыңдар,
балалар!
Балалар, айтыңдаршы, кітаптар
неден жасалады? (ағаштардан)
Ал ағаштардың өсуі,көбеюі неге
байланысты? (жерге,
экологияға)
Онда біз бүгін жер шарына
қамқорлық жасауды
үйренейік,талдайық!
Кеттік
пе?
Сабақтың
мақсаты:
Сөйлеу барысында иллюстрацияны
қолдану;
Түрлі шығармашылық жұмыс
жасау;
1 – тапсырма (топта
талқыланады, айтылады)
«Менің ойым»
әдісі
(пазл
құрастыру)
Балалар, бүгін өз ойымызды
айтайықшы;
Біз тұратын жерде қандай
экологиялық мәселелер бар?
оны шешу жолдарын
қарастырады;
1 –
топ
«Жердің тазалығын сақтау
жолдары»
2 –
топ
Су және оның тазалығын
сақтау»
3 –
топ
«Ауа және оның тазалығын
сақтау»
4 –
топ
«Табиғат және оның тазалығын
сақтау»
Балалар, біздің бүгінгі
сабағымыз осы жер планетасының мәселелері және оны шешу жолдары
қарастырылған;
2 – тапсырма (жеке
тапсырма)
«Жер ғаламшарына қамқорлық
жасаймыз»
-
Түсініп
оқиды;
-
Тізбектеп
оқиды;
Тақырыпты пысықтау мақсатында
сұрақтар қойылады:
https://wordwall.net/ru/resource/69744296
-
Жердің үстіңгі жағындағы
атмосфера қабатының қалыңдығы қанша? (5000
км)
-
Адам баласы тұруға қолайлы
ғаламшар? (жер)
-
Жер бетінің жылып кету қауіпі
неге байланысты? (ауа температурасының
жоғарлауы)
-
Жерде өте ыстық болса қандай
қауіп бар? (қалалар су астында
қалады)
-
Жер бетіндегі мәселелерді
шешудің басты қағидасы? (су, ауа, жер
тазалығы)
-
Көмір жағудың зияны (ауа
ластанады)
-
Табиғатта игерілмеген электр
қуаты? (найзағай)
-
Бүгінгі заман
электростансылары қандай? (атом, су,жылу, жел
стансысы)
Ғылым мен техника жетістіктері
арқылы адам «Жер» ғаламшарының мәселелерін қалай
шешеді?
Жарайсыңдар!
СЕРГІТУ
СӘТІ
3 –
тапсырма
«Планшет»
әдісі
Балалар, бір сәтке көз
алдымызға елестетейікші, жер бетінен барлық электр қуаты өшіп қалды
дерлік, не болады? Қандай өзгеріс
болады?
ойларымызды жинақтап шағын
әңгіме құрап көрейік;
4 –
тапсырма
(Жұптық
жұмыс)
Топ бойынша ақылдаса келіп
Электр мен Көмірдің айтысын
ұйымдастырыңдар!
5 –
тапсырма
«Plikers» платформалық жұмысы
арқылы оқушылар тест
тапсырады
«Ноутбук» әдісі арқылы кері
байланыс береді
Үйге:136 бет үй
тапсырмасы
|