Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
5
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Взвод командирі оқушыларды
сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу,
оқушылардың сырт көрінісін тексеру.
|
Тік
тұру,сәлемдесу.
|
|
Саптық
алаң
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|
Жаңа
тақырып.
Бағдарлау туралы түсінік.
Көкжиек тұстарын компас бойынша, аспан денелері және жергілікті жер
бедері бойынша анықтау. Өзінің орналасқан жері туралы мәлімдеме
беру.
Сабақты бағдарлар айқын
көрінетін, жақсы ойластырылған жергілікті жерде
жүргізу
үсынылады. Практикалық жүмыс үшін топтар саны бойынша
компастарды алдын ала дайындау қажет.
Сабақтың басында
мұғалім әскери білім жүйесіндегі
әскери топография ұғымының маңызын
түсіндіреді. Әскери қызметшілер үшін бейтаныс жерде жылдам
бағдарлау өте маңызды екенін айта кеткен жөн. Бүл білім мен түрақты
дайындықты талап етеді.
Негізгі
түсініктерді игергеннен кейін көкжиек тұстарын анықтау керек.
Көкжиек тұстары компас, аспан денелері және жергілікті заттар
көмегімен анықталады.
Бүл
сабақты өткізу үшін келесі материалдарды дайындау
қажет: компас,
плакаттар немесе көрсетілім және т. б.
Мұғалім компастың бөліктерін
көрсете отырып, олардың қолданылуын түсіндіріп, компастың көмегімен
көкжиек түстарын қалай анықгау керек екенін айтады. Алған
білімдерін бекіту үшін оқушылар топтарға бөлініп, көкжиек түстарын
(оңтүстік, солтүстік, шығыс, батыс) анықтауға жаттығады. Қажетті
түсты анықтағанда сол жаққа қарап түру қажет. Әрі қарай оқушыларға
күн және сағатқа қарап кекжиек тұстарын анықтау тәсілдерін үйрету
қажет. Егер сабақ кезінде Күн көрінбесе, оқушылар компас және
сағаттың көмегімен көкжиек тұстарын анықтайды.
|
Тыңдау,өз
ойын айту, пікірталас
Сұрақтар
«Бағдарлау», «Бағдар» ұғымдарын түсінеді
|
Бірін-бірі
бағалау
Өзін-өзі
бағалау
Бір-бірін
бағалау
|
Картамен
жұмыс
Компаспен
жұмыс
Жергілікті жердегі табиғат ерекшеліктерін ескере отырып
өзінің тұрған жерін анықтау
Интерактивны
доска
|