Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жетекші мектептің серіктес мектептермен жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жетекші мектеп |
№16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп-лицей |
|||
Серіктес мектептер |
№2 Ж.Нәжімеденов атындағы орта мектеп, №15 Абай атаындағы орта мектеп |
|||
Жобаның өзектілігі |
Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдері арасында кәсіби қоғамдастықтың болмауы |
|||
Жобаның тақырыбы |
Жетекші және серіктес мектептер арасында ынтымақты қарым-қатынас орнату арқылы өзара тәжірибе алмасу |
|||
Мақсат |
Жетекші және серіктес мектептердегі педагогтерге әдістемелік қолдау көрсету |
|||
Міндеттері |
Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдерін кәсіби қолдау шараларын жүргізу; Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілігін арттыруға бағытталған өзара тәжірибе алмасуды жүзеге асыру. |
|||
Қол жеткізетін нәтиже |
Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдерін кәсіби қолдау шаралары жүргізіледі; Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілігін арттыруға бағытталған өзара тәжірибе алмасу жүзеге асады. |
|||
№ |
Командадағы рөлі |
Аты -жөні |
|
|
|
Команда төрайымы |
|
Команданың күшті және әлсіз жақтарын анықтай біледі Команда үшін ортақ мақсатқа жетелейтін жолды таңдайды. Бағыт-бағдар береді |
|
|
Көркемдеуші/қалып- тастырушы |
|
Өз жұмысында барлығын ұсақ-түйекке дейін есептейді; Жауапкершілікпен орындайды. Жауапкершілікті өз еркімен қабылдайды, өз іс-әрекетіне жоғары деңгейде еркіндікті талап етеді. |
|
|
Идеялар генераторы /Ойшыл |
|
Креативті, дарынды, күрделі мәселелерді шешеді Топтың тап болатын басты проблемаларына ерекше көңіл бөліп, жаңа идеялар мен стратегиялар шығарады. |
|
|
Сыншы /Бағалаушы |
|
Стратегиялық тұрғыдан ойлайтын және көреген адам, барлық нұсқаларды қарастырады, қатесіз қорытынды жасайды; Сыншы осы ұсыныстардан кемшіліктер мен олқылықтарды іздейді |
|
|
Орындаушы |
|
Идеяларды тәжірибелік тұрғыдан іске асырады, тәртіпті, сенімді. Жоспарлар мен тұжырымдарды жұмыс рәсімдеріне айналдырады, қабылдаған міндеттерін жүйелі әрі тиімді орындайды. |
|
|
Ұжымшыл |
|
Шынайы, тәуелсіз, ерекше білім мен дағдыларға ие, жоба қатысушыларының рухын көтереді, қиын жағдайларда көмек көрсетеді, олардың арасындағы қарым-қатынасты жақсартуға тырысады командалық жүріс-тұрысты жақсартуға септігін тигізеді. |
|
|
Табушы/ Ресурстарды іздеуші |
|
Ынта-жігерге толы, мүмкіндіктерді талдайды, байланыстарды дамытады, жобалық топтан тыс команда үшін пайдалы болуы мүмкін жаңа идеялар, әзірленімдер мен ресурстарды дайындайды |
|
|
Қорытындылаушы/ Соңына дейін жеткізуші |
|
Командада мақсатқа жетуде табандылықты таныту, көп көңіл бөлуді қажет ететін жұмысты іздеуге тырысады, команданы қызметпен және қызметтен тыс қателерден сақтандыруға тырысады. |
№ |
Іс-шара тақырыбы |
Күтілетін нәтиже |
уақыты |
Жауапты адам |
Аяқтау нысаны |
І. Ұйымдастыру |
|||||
1 |
Команда құру |
Жобаны іске асыру үшін команда құрылып, команда мүшелерінің рөлдері белгіленеді. |
Қаңтар |
|
Команданың функц міндеттері көрсетілген чек - парақша |
2 |
Кәсіби кеңес : жобаның өзектілігі және алдағы мақсат-міндеттер |
Жобаның мақсат-міндеттері таныстырылады. |
Қаңтар |
|
хаттама |
3 |
Тренинг «Ынтымақты орта» |
Команда мүшелерінің арасында жағымды орта орнайды |
Қаңтар |
|
Рефлексиялық жазба |
4 |
Мұғалім үні : қажеттіліктерді анықтау |
Әріптестермен кәсіби дамуға қатысты сауалнама жүргізу, сұхбат құру |
қаңтар |
|
Сауалнама қорытындысы бойынша талдау нәтижесі |
ІІ. Тәжірибеге енгізу |
|||||
|
Брейншторм «Мектеп командасын ұйымдастыру әдістемесі» |
Мектепте командалық жұмысты ұйымдастырудағы негізгі басымдықтармен танысады. Команда құрылымы және оның міндеттемелерін дұрыс айқындау көрсетіледі. Командалық жобалар таныстырылады |
қаңтар |
|
Рефлексиялық жазба |
|
ІІ.1 AR және LS үдерісі |
||||
1 |
Оқыту мен оқу сапасын арттыруға бақытталған зерттеу топтарын құру |
Фокус топ жетекшілерін айқындап, зерттеудің мақсат-міндетерін талқылау |
Қаңтар |
|
Команданың функц міндеттері көрсетілген чек - парақша |
2 |
Кәсіби кеңес |
Жетекші және серіктес мектеп арасында зерттеу сабақтарын бірлесе жүргізу қадамдары талқыланады |
Қаңтар |
|
Рефлексиялық жазба |
3 |
«Ізденістен шығармашылыққа дейін» |
Әр фокус топта зерттеу тақырыптарына сәйкес зерттеу сабақтары циклмен өткізіледі, бірлескен іс-әрекет жүзеге асады |
Қаңтар-ақпан |
|
Рефлексиялық жазба |
4 |
«Сабақты зерттеу: мұғалім шығармашылығынан озық нәтижеге» |
Жүргізілген зерттеулер қорытындысы талданады, жаңа басымдықтар анықталады |
наурыз |
|
Рефлексиялық жазба |
|
ІІ.2«Аналитикалық құзіреттілік» альянсы |
||||
1 |
«Мұғалімдердің оқытуды жақсартудағы аналитикалық талдау құзіреттілігі» тәжірибелік семинар |
БЖБ және ТЖБ жұмыстарын аналитикалық талдау тиімділігі көретіліп, практикалық оқыту жүзеге асады |
қаңтар |
|
Рефлексиялық жазба |
2 |
«Сабақты зерттеудің тиімділігін анықтайтын аналитикалық талдау әдісі» тәжірибелік семинар |
Зерттеу сабақтарын талдауда аналитиканың тиімділігі жан-жақты талданады |
Қаңтар |
|
Рефлексиялық жазба |
3 |
Семинардан кейінгі қолдау жұмысы |
Мұғалімдердің аналитикалық талдауды жүргізуіне әдістемелік қолдау көрсетіледі |
Ақпан-наурыз |
|
Рефлексиялық жазба |
4 |
Постерлер шеруі «Оқытудағы аналитика: ізденіс, тәжірибе, нәтиже» |
Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдерінің аналитикалық талдауды қолдану тәжірибесіне кері байланыс |
Сәуір |
|
Рефлексиялық жазба |
|
ІІ.3 «Цифрлық құзіреттілік» альянсы |
||||
1 |
«Оқытудағы мұғалімнің цифрлық құзіреттілігінің маңызы» |
Күнделікті сабақты АКТ тиімді өткізу жолдарынан шеберлік сынып көрсетіледі, өзара тәжірибе алмасу жүзеге асады |
ақпан |
|
Рефлексиялық жазба |
2 |
«»Жаратылыстану пәндерін STEM арқылы оқытудың жаңа мүмкіндіктері» |
Химия, биология, физика пәндерін оқытуда STEM мүмкіндіктерін тиімді қолдану, цифрлық лабораториялық жұмыстар жүргізу жолдары көрсетіледі |
ақпан |
|
Рефлексиялық жазба |
3 |
Ворк-шоп «Күнделікті сабақта интернет платформаларды қолдану әдістемесі» |
Оқу мақсатына сай сабақ жүргізуде интернет платформаларды тиімді қолдану жолдары көрсетіледі |
наурыз |
|
Рефлексиялық жазба |
|
ІІ.4 Мектеп парламентінің мүмкіндіктері Жоба: «Мектеп парламентін тиімді ұйымдастыру арқылы оқушылар арасында құқық бұзушылықтың алдын алуға бола ма?» |
||||
1 |
«Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік» дөңгелек үстел |
Полиция қызметкерлерінің қатысуымен мектеп оқушыларына құқықбұзушылықтың салдары туралы түсінік жұмысы жүреді |
қаңтар |
|
Рефлексиялық жазба |
2 |
«Құқықтық сауаттылық – заман талабы» дебат |
Оқушылар арасында құқықбұзушылықтың салдары мен оның алдын алу жұмыстары талқыланады |
ақпан |
|
Рефлексиялық жазба |
3 |
“Құқықты сақтап, қылмыссыз өмір сүрейік!”сурет көрмесі |
Оқушылар арасында тақырыптық сурет көрмесі ұйымдастырылады |
ақпан |
|
Хаттама |
4 |
“Құқық бұзушылық және жасөспірім” |
8-11 сынып оқушылары арасында сауалнама өткізіледі, нәтижесі оқушылар мен ата-аналар және мұғалімдер назарына ұсынылады |
наурыз |
|
Хаттама |
5 |
«Тәрбиелі ұл – тәртіптің құлы» |
Әкелердің ұлдарға кеңесі ұйымдастырылады |
сәуір |
|
Рефлексиялық жазба |
ІІІ.Эвалюация |
|||||
1 |
Мұғалімдермен сауалнама |
Сауалнамадан жүргізілген жұмыстардың қаншалықты ықпалы болғандығы сараланады |
мамыр |
|
Рефлексиялық жазба |
2 |
Эксперименттік алаң «Мектеп командасы – жаңа мүмкіндіктер» |
Серіктес мектептердегі мектеп командасы жұмысынан таныстырылым: жетістіктер мен кедергілер анықталып, оны шешу амалдары қарастырылады |
мамыр |
|
Рефлексиялық жазба |
3 |
Рефлексиялық кеңес |
Жүргізілген жұмыстардағы кездескен кедергілер анықталады, жою амалдары қарастырылады |
мамыр |
|
Рефлексиялық жазба |
4 |
«Озат тәжірибе – көпке ортақ» |
Жетекші және серіктес мектептер арасында жүргізілген командалық жұмыстың нәтижесін баспасөз бетіне жариялау жұмыстары ұйымдастырылады |
шілде |
|
Баспасөз жарияланымы |
Дайындаған Жаксиева Г, жетекші мектеп модераторы