№
|
Іс-шара тақырыбы
|
Күтілетін нәтиже
|
уақыты
|
Жауапты
адам
|
Аяқтау нысаны
|
І. Ұйымдастыру
|
1
|
Команда құру
|
Жобаны іске асыру үшін команда құрылып, команда
мүшелерінің рөлдері белгіленеді.
|
Қаңтар
|
|
Команданың функц міндеттері көрсетілген чек -
парақша
|
2
|
Кәсіби кеңес : жобаның өзектілігі және алдағы
мақсат-міндеттер
|
Жобаның мақсат-міндеттері
таныстырылады.
|
Қаңтар
|
|
хаттама
|
3
|
Тренинг «Ынтымақты орта»
|
Команда мүшелерінің арасында жағымды орта
орнайды
|
Қаңтар
|
|
Рефлексиялық жазба
|
4
|
Мұғалім үні : қажеттіліктерді
анықтау
|
Әріптестермен кәсіби дамуға
қатысты сауалнама жүргізу, сұхбат құру
|
қаңтар
|
|
Сауалнама қорытындысы бойынша талдау
нәтижесі
|
ІІ. Тәжірибеге
енгізу
|
|
Брейншторм
«Мектеп командасын ұйымдастыру
әдістемесі»
|
Мектепте командалық жұмысты
ұйымдастырудағы негізгі басымдықтармен танысады. Команда құрылымы
және оның міндеттемелерін дұрыс айқындау көрсетіледі. Командалық
жобалар таныстырылады
|
қаңтар
|
|
Рефлексиялық жазба
|
|
ІІ.1 AR және LS
үдерісі
|
1
|
Оқыту мен оқу сапасын арттыруға бақытталған
зерттеу топтарын құру
|
Фокус топ жетекшілерін айқындап, зерттеудің
мақсат-міндетерін талқылау
|
Қаңтар
|
|
Команданың функц міндеттері көрсетілген чек -
парақша
|
2
|
Кәсіби кеңес
|
Жетекші және серіктес мектеп арасында зерттеу
сабақтарын бірлесе жүргізу қадамдары талқыланады
|
Қаңтар
|
|
Рефлексиялық жазба
|
3
|
«Ізденістен шығармашылыққа
дейін»
|
Әр
фокус топта зерттеу тақырыптарына сәйкес зерттеу сабақтары циклмен
өткізіледі, бірлескен іс-әрекет жүзеге асады
|
Қаңтар-ақпан
|
|
Рефлексиялық жазба
|
4
|
«Сабақты зерттеу: мұғалім шығармашылығынан озық
нәтижеге»
|
Жүргізілген зерттеулер қорытындысы талданады,
жаңа басымдықтар анықталады
|
наурыз
|
|
Рефлексиялық жазба
|
|
ІІ.2«Аналитикалық
құзіреттілік» альянсы
|
1
|
«Мұғалімдердің оқытуды
жақсартудағы аналитикалық талдау құзіреттілігі» тәжірибелік
семинар
|
БЖБ
және ТЖБ жұмыстарын аналитикалық талдау тиімділігі көретіліп,
практикалық оқыту жүзеге асады
|
қаңтар
|
|
Рефлексиялық жазба
|
2
|
«Сабақты зерттеудің
тиімділігін анықтайтын аналитикалық талдау әдісі» тәжірибелік
семинар
|
Зерттеу сабақтарын талдауда аналитиканың
тиімділігі жан-жақты талданады
|
Қаңтар
|
|
Рефлексиялық жазба
|
3
|
Семинардан кейінгі қолдау
жұмысы
|
Мұғалімдердің аналитикалық талдауды жүргізуіне
әдістемелік қолдау көрсетіледі
|
Ақпан-наурыз
|
|
Рефлексиялық жазба
|
4
|
Постерлер шеруі «Оқытудағы аналитика: ізденіс,
тәжірибе, нәтиже»
|
Жетекші және серіктес мектеп мұғалімдерінің
аналитикалық талдауды қолдану тәжірибесіне кері
байланыс
|
Сәуір
|
|
Рефлексиялық жазба
|
|
ІІ.3 «Цифрлық құзіреттілік»
альянсы
|
1
|
«Оқытудағы мұғалімнің цифрлық құзіреттілігінің
маңызы»
|
Күнделікті сабақты АКТ тиімді өткізу жолдарынан
шеберлік сынып көрсетіледі, өзара тәжірибе алмасу жүзеге
асады
|
ақпан
|
|
Рефлексиялық жазба
|
2
|
«»Жаратылыстану пәндерін STEM
арқылы оқытудың жаңа мүмкіндіктері»
|
Химия, биология, физика
пәндерін оқытуда STEM мүмкіндіктерін тиімді қолдану, цифрлық
лабораториялық жұмыстар жүргізу жолдары
көрсетіледі
|
ақпан
|
|
Рефлексиялық жазба
|
3
|
Ворк-шоп
«Күнделікті сабақта интернет платформаларды
қолдану әдістемесі»
|
Оқу
мақсатына сай сабақ жүргізуде интернет платформаларды тиімді
қолдану жолдары көрсетіледі
|
наурыз
|
|
Рефлексиялық жазба
|
|
ІІ.4 Мектеп парламентінің
мүмкіндіктері Жоба: «Мектеп парламентін
тиімді ұйымдастыру арқылы оқушылар арасында құқық бұзушылықтың
алдын алуға бола ма?»
|
1
|
«Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік»
дөңгелек үстел
|
Полиция қызметкерлерінің қатысуымен мектеп
оқушыларына құқықбұзушылықтың салдары туралы түсінік жұмысы
жүреді
|
қаңтар
|
|
Рефлексиялық жазба
|
2
|
«Құқықтық сауаттылық – заман талабы»
дебат
|
Оқушылар арасында құқықбұзушылықтың салдары мен
оның алдын алу жұмыстары талқыланады
|
ақпан
|
|
Рефлексиялық жазба
|
3
|
“Құқықты сақтап, қылмыссыз өмір
сүрейік!”сурет көрмесі
|
Оқушылар арасында тақырыптық сурет көрмесі
ұйымдастырылады
|
ақпан
|
|
Хаттама
|
4
|
“Құқық бұзушылық және
жасөспірім”
|
8-11 сынып оқушылары арасында сауалнама
өткізіледі, нәтижесі оқушылар мен ата-аналар және мұғалімдер
назарына ұсынылады
|
наурыз
|
|
Хаттама
|
5
|
«Тәрбиелі ұл – тәртіптің құлы»
|
Әкелердің ұлдарға кеңесі
ұйымдастырылады
|
сәуір
|
|
Рефлексиялық жазба
|
ІІІ.Эвалюация
|
1
|
Мұғалімдермен
сауалнама
|
Сауалнамадан жүргізілген жұмыстардың қаншалықты
ықпалы болғандығы сараланады
|
мамыр
|
|
Рефлексиялық жазба
|
2
|
Эксперименттік алаң
«Мектеп командасы – жаңа
мүмкіндіктер»
|
Серіктес мектептердегі мектеп командасы жұмысынан
таныстырылым: жетістіктер мен кедергілер анықталып, оны шешу
амалдары қарастырылады
|
мамыр
|
|
Рефлексиялық жазба
|
3
|
Рефлексиялық кеңес
|
Жүргізілген жұмыстардағы кездескен кедергілер
анықталады, жою амалдары қарастырылады
|
мамыр
|
|
Рефлексиялық жазба
|
4
|
«Озат тәжірибе – көпке ортақ»
|
Жетекші және серіктес мектептер арасында
жүргізілген командалық жұмыстың нәтижесін баспасөз бетіне жариялау
жұмыстары ұйымдастырылады
|
шілде
|
|
Баспасөз жарияланымы
|