Жеті жарғы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жеті жарғы

Материал туралы қысқаша түсінік
т2 9-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерген


Мектеп: №153 мектеп-гимназиясы

Күні 09.11.23

Тарау: Заң-қоғамның тірегі

Мұғалім: Турганова Назира Мухидинқызы

Сынып: 9 А

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Аты аңызға айналған билер. Жеті жарғы.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу

Тілдік бағдар

9.5.1.1 ырықсыз етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақ мақсаты:

Тақырыпқа байланысты сөйлеу этикеті формаларын қолдана отырып ойларын ортаға салады. Етіс формаларын ажыратып, сабақ мазмұнына сай сөйлем құрай алады.

Бағалау критерийі:

Мәтін мазмұнына сай негізгі ойды түсіндіре алады;

Талдайды, пікір айтады.

Сұрақ-жауапқа қатыса алады.

Сабақ мазмұны бойынша ой қорытып жаза алады

Құндылықтарды игерту

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады.

Сабақтың барысы


Кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту



«Пікір қалдыр» әдісімен сабақ тақырыбын ашу

5 минут

Сабақты тарих пәні мұғалімі бастайды. Тақтада берілген кестеге сәйкес сабақтың тақырыбын болжайды. Аты аңызға айналған билер. Жеті жарғы туралы Padlet тақтасы арқылы бейнематериал көрсетіледі.

Қазақ тілі мұғалімі ойлы афоризіммен сабақты бастайды

сабақ мақсатымен таныстырады.

Оқушылар сабақ тақырыбын ашады.

Padlet тақтасына көрген бейнематериал туралы пікір қалдырады

Сабақ мақсатымен танысады


Пікірді сауатты жазуы ескеріледі

Сөйлеу этикэт формаларына сай клищелер: кешіріңіз, менің ойымша, сіздің ойыңызбен келісемін, ойыңыз дұрыс, бірақ...






Осыған дейінгі меңгерілген білім

10 мин



Мәтіналды жұмыс “Сәйкес сөзді тап” әдісі

2минут


Үй тапсырмасын тексеру әдісін түсіндіреді7

Ойға ой қос” әдәсі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі



Сөздікпен жұмыс

Синонимдерімен сәйкестендіріп қойып шығайық



Сөйлеу этикеті формаларын қолдана отырып, өз ойларын ортаға салады





Оқушылар үлестірмелі қағазда берілген сөздерді сәйкестендіріп шығады.Досына көмектеседі. Жаңа сөздерді қоршап қояды.


Дескриптор:

Сөздік қорының алуандылығы.

Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті формаларын сақтауы.

Орфоэпия нормалады сақтауы

3 баллл





Дескриптор тақтада көрінеді









Сөздер мен синонимдері жазылған үлестірмелі қағаздар.

Дұрыс жауап тақтада көрінеді





Мәтінмен жұмыс«Ойлы мәтін» әдісі

10 мин

Дау-ұрыс-керіс, жайлау-жазғы қоныс, қыстау-қысқы мекен-жай, мирас-мұра,иманадылық-сенім, адамгершілік айнасы, сыйластық-құрмет көрсету, күнелту-күн көру, әділдік-әділеттілік,, тойтарыс беру-басқаларға қарсы шығып өзіңді немесе басқаларды қорғау, сауын айту-алдын-ала қонаққа шақыру

Тапсырма. Мәтін үзінділерін оқып, бүгінгі өмірмен байланыстырып талдау жасау тапсырмасын түсіндіреді. Оқушы ойынан кейін тарих пәні мұғалім ой қорытады

Сөздерді, сөйлеу этикеті формаларын қолданып “Жеті” жарғының”әр бабын өмірмен байланыстырып өз ойларын ортаға салады


Сөйлемдегі ойды өмірмен байланыстырып айта алады

3.Сөйлеу этикет формалары сақтайды

2 балл

Оқулық. 64-бет

Үлестірмелі қағаздар

Тілдік бағадар

2 минут



6 минут



7 минут

Өздік етіс, ортақ етіс, ортақ етіс, ырықсыз етіс,



Кластайм

арқылы тест тапсырмаларының сілтемесін жібереді




Ой қорыту. Заң - адам пайдасына жазылады, адам - заң үшін тумайды демекші

Тақтадан етістерді ажыратып, талдайды


Сілтеме арқылы тест тапсырмасын орындайды







Өтілген тақырып бойынша тапсырмалар орындайды

4 балл


https://learningapps.org/view15082360





Сілтеме







Рефлексия

3 мин

Үйге тапсырма



7-тапсырма, 45-бет







Өз іс-әрекеттеріне кері байланс жасайды


Сабақтағы жалпы балдарын есептеп, мұғалімнен кері байланыс алады


Үлестірмелі қағаздар



























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2024
473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі