жетінші сыныпқа арналған Кенесары Қасымұлы қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

жетінші сыныпқа арналған Кенесары Қасымұлы қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
жетінші сыныпқа арналған Кенесары Қасымұлы тақырыбына қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Тексерілді»______________

ДОЖЖО:



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

Зерттеу сұрағы: Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себеп-салдарын анықтап, тарихи маңызына баға береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру



























































Жаңа сабақ


Сыныпта психологиялық ахуал орнату. «Сәлемдесу» ойыны:
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.


Үй тапсырмасын тексеру

Qr арқылы сұрау


  1. Исатай мен Махамбет бастаған көтеріліс қай жылы басталды? (1836 ж)

  2. 1836 жылы ақпан айында көтерілісшілер ашықтан ашық шабуыл жасаған хан кім? (Жәңгір)

  3. Көтерілісшілер ірі байлардың ауылдарына қай жылы шабуылды күшейтті? (1837 ж)

  4. 1837 жылы 15 қарашада көтерілісшілер мен жазалаушы отрядтар арасында кескілескен қанды шайқас болған жер? (Тастөбе)

  5. Исатайдың басына қанша сом күміс ақша тігілді? ( 500)

  6. Исатайды қолға түсіргені үшін қанша сом тігілді? (1000)

  7. Қиыл және Ақбұлақ өзендерінің бойында көтерілісшілер мен жазалаушылар арасында шешуші шайқас болған жылды атаңыз: (1838 ж)

  8. Көтеріліс аяқталған жыл (1838 ж)

  9. Көтерілістің жеңілу себептері қандай?

  10. Көтерілістің тарихи маңызы қандай?

Сыныпты топқа бөлу «Теңгелер» арқылы

І топ: Исатай жасақтары

ІІ топ: Махамбет жасақтары

ІІІ топ: Жәңгір жасақтары

ІҮ топ: Жоламан жасақтары

Жаңа тақырыпқа «Галереяға саяхат» әдісі арқылы шығу

Жаңа тақырыпты слайдтар ақылы түсіндіру


Жаңа тақырыпты тапсырмалармен жалғастыру

1 тапсырма топтық жұмыс

І топ:Көтерілістің шығу себептерін талқылаңыз:

ІІ топ: Кенесарының отаршылдық билікке қойған талаптарына талдау жасаңыздар:

ІІІ топ: Көтерілістің басталуына түрткі болған жағдайды анықтаңыз:

ІҮ топ:Қазақ хандығының қалпына келтірілуі қандай өзгерістерге әкелгенін сипаттаңыз:







2 тапсырма «Бірге талқылайық» жұптық жұмыс

Зерттеу және талдау

  1. Кенесары Қасымұлына дипломат ретінде баға беріңіз

  2. Кенесары Қасымұлына мемлекет қайраткері ретінде баға беріңіз

  3. Көтерілістің негізгі аймақтарын атаңыз,картадан белгілеңіз

  4. Ақмола бекінісіндегі негізгі оқиғаларды анықтаңыз

  5. Ханның алым-салық және сауда-саттық саясаты қандай болды?

  6. Көтерілістің себептері, мақсаты мен дайындығын тал дап, нәтижесіне болжам жасаңдар.






Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





Оқушылар тақтадағы сұраққа жауап беріп, шахмат тақтасының ақ жеріне жазады.





































Суретке қарап бүгінгі тақырыпты болжайды.























Дескриптор:

Көтерілістің шығу себептерін анықтайды:

Кенесарының отаршылдық билікке қойған талаптарына талдау жасай алады:

Көтерілістің басталуына түрткі болған жағдайды анықтайды:

Қазақ хандығының қалпына келтірілуі қандай өзгерістерге әкелгенін сипаттайды:


Дескриптор


Кенесары Қасымұлына дипломат ретінде баға береді.

Кенесары Қасымұлына мемлекет қайраткері ретінде мінездеме береді.

Көтерілістің негізгі аймақтарын атайды,картадан белгілейді

Ақмола бекінісіндегі негізгі оқиғаларды анықтайды.

Ханның алым-салық және сауда-саттық саясаты қандай болғанын сипаттайды.

Көтерілістің себептері, мақсаты мен дайындығын тал дап, нәтижесіне болжам жасайды.























Мадақтау


























































Топтар бірін бірі бағалайды.



























Шапалақ,

мадақтау

(Қазақстан республикасының ұлттық кітапханасы)Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

Бекіту






Сабақты қорытындылау «Зуылдақ» әдісі арқылы. Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды?




Үйге тапсырма

Кенесары Қасымұлы-қазақ тәуелсіздігінің ұраны эссе жазу100 сөзден кем емес.

Эссенің құрылымы:

    1. Кіріспе. Тақырыптың өзектілігі.

    2. Негізгі бөлім. Тақырып бойынша қысқаша шолу. Аргумент. Дәлел. Факт. Контраргумент. Дәлел. Факт.

Қорытынды. Тұжырым. Оқушы қандай шешімге келді.

Оқушылар бүгінгі өткен тақырып туралы бір бір сөйлемнен жауап береді.



Кері байланыс

Инстаграмм желісі арқылы


Оқушылар бүгінгі сабақ туралы кері байланыс жасйды


Инстаграмм логотипі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі