|
Құндылық: |
Еңбекқорлық және біліктілік |
||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
||||
|
Мектеп: |
|
||||
|
Күні: |
09.12.2024Ж |
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды елге қызмет етудің маңыздылығын түсіндіру. Жетістіктер мен армандардың қоғамға әсерін қарастыру. Өз жетістіктерін және білімдерін халықтың, елдің игілігі үшін пайдалануға ынталандыру |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Саб/кезуақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Қазақстан Республикасының әнұран орындалады. Сәлемдесу, оқушылары түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалады. Қазақстан Республикасының әнұранын бірге орындайды. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Аптаның дәйексөзі |
Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді |
|
|
||
|
Қауіпсіздік сабағы (12 мин) |
Қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету — бұл жұмыс орындарында еңбеккерлердің денсаулығы мен өміріне зиян келтірмеу мақсатында қажетті шараларды қабылдау болып табылады. Оны қамтамасыз ету үшін бірнеше маңызды қадамдар мен шаралар қолданылуы керек: 1. Қауіпсіздік талаптарына сәйкес инфрақұрылымды қамтамасыз ету Жұмыс орнында қауіпсіздік белгілері мен ескерту құралдарын орнату. Қауіпсіздік техникасы бойынша стандарттар мен нұсқаулықтарға сәйкес жұмыс орындарын жобалау. Жұмыс алаңдары мен құрылымдарының қауіпсіздігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету. 2. Қызметкерлерді оқыту және ағартушылық жұмыстарын жүргізу Жұмысшыларды қауіпсіздік техникасы және еңбек қорғау шаралары бойынша үнемі оқыту. Төтенше жағдайлар мен авариялық жағдайларға дайын болу үшін практика жасау (мысалы, өрт сөндіру, алғашқы медициналық көмек көрсету). Қауіпсіздік ережелерін бұзған кезде жаза қолдану мен жауапкершілікті нақты белгілеу. 3. Қауіпті факторларды анықтау және бағалау Жұмыс орындарында зиянды немесе қауіпті факторларды анықтау (мысалы, қауіпті химиялық заттар, шудың деңгейі, өндірістік жарақаттар). Қауіпті жағдайлардың алдын алу үшін жүйелі мониторинг жүргізу. Жұмысшылардың денсаулығына әсер етуі мүмкін зиянды жағдайларды азайту үшін технологиялық құралдарды қолдану |
Оқушылар ақпараттармен танысады |
Презентация
|
||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі — бұл жастар мен қоғам мүшелерін өздерінің жетістіктерін және өмірдегі табыстарын елдің дамуына, ұрпақ тәрбиесіне, қоғамның өркендеуіне бағыттау мақсатында басталған бастама. Мұндай челлендждер әлеуметтік желілерде танымал болып, адамдардың өздерінің кәсіби жетістіктері мен өмірлік мақсаттары туралы бөлісіп, сол арқылы қоғамға үлес қосуға ұмтылуына түрткі болады. Бұл челлендждің негізгі идеясы — жеке жетістіктердің тек жеке адамның ғана емес, бүкіл қоғам мен мемлекет үшін маңызы бар екенін көрсету. Қатысушылар өз жетістіктерін қоғам игілігі үшін пайдалануды мақсат етіп қойып, оларды әр түрлі іс-шаралар мен жобаларға арнап, немесе арнайы әлеуметтік бағдарламалар арқылы ел игілігіне пайдалануға шақырады. «Жетістігімді еліме арнаймын» челленджіне қатысу үшін адамдар әлеуметтік желіде өз жетістіктерін айтып, оларды қандай мақсаттарға арнап жатқандарын түсіндіретін посттар немесе бейнемазмұндар жариялайды. Сонымен қатар, олар осы челленджді басқа адамдарға да шақырады, осылайша қозғалыс кеңейіп, көп адамдарды қоғамның дамуына үлес қосуға ынталандырады. |
Оқущылар дәптерге жаңа ақпараттарды жазады |
Интербелсенді тақта Дәптер, қалам
|
||
|
Ортасы (15 мин) |
Топтық жұмыс: Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа «Жетістігімді еліме арнаймын» тақырыбында шағын жобалар немесе идеялар дайындауды сұрау. Мысалы, әр топ елдің әлеуметтік мәселелеріне көмектесу үшін қандай жобалар мен бастамалар ұсынар еді? Өздері армандаған жетістіктерді қоғамға қалай пайда тигізетіндей етіп қолданар еді? |
Әр топ өздерінің жобаларын сынып алдында қорғап, сол арқылы өзінің жетістігін елге арнау жолдарын көрсетеді. Оқушылар бір-бірінің идеяларын тыңдап, талқылайды. |
Қағаз, қалам
|
||
|
Соңы (5 мин) |
Қорытынды Сынып сағатын қорытындылау: «Жетістікті тек өзіміз үшін емес, ел үшін де қажет екенін ұмытпауымыз керек. Әрқайсымыз өз жетістігімізді елдің игілігі үшін пайдалануға тырысуымыз керек». Мұғалімнің соңғы сөзі: «Қазіргі жастардың өз еліне, өз халқының болашағына қызмет етуі — бұл біздің ортақ жауапкершілігіміз. Сондықтан да әрқашан алдымызға мақсат қойып, осы мақсатқа жету үшін әрекет етейік». Үй тапсырмасы: «Жетістігімді еліме арнаймын» тақырыбы бойынша эссе жазу (оқушылар өздерінің армандары мен жетістіктері туралы және олардың елдің дамуына қандай пайда әкелетінін жазуы керек). |
Сабақтың нәтижесін талқылауға қатысады. Үй тапсырмасын жазып алады. |
Дәптер, қалам |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі
|
Құндылық: |
Еңбекқорлық және біліктілік |
||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
||||
|
Мектеп: |
|
||||
|
Күні: |
09.12.2024Ж |
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды елге қызмет етудің маңыздылығын түсіндіру. Жетістіктер мен армандардың қоғамға әсерін қарастыру. Өз жетістіктерін және білімдерін халықтың, елдің игілігі үшін пайдалануға ынталандыру |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Саб/кезуақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Қазақстан Республикасының әнұран орындалады. Сәлемдесу, оқушылары түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалады. Қазақстан Республикасының әнұранын бірге орындайды. |
Интербелсенді тақта |
||
|
Аптаның дәйексөзі |
Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді |
|
|
||
|
Қауіпсіздік сабағы (12 мин) |
Қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету — бұл жұмыс орындарында еңбеккерлердің денсаулығы мен өміріне зиян келтірмеу мақсатында қажетті шараларды қабылдау болып табылады. Оны қамтамасыз ету үшін бірнеше маңызды қадамдар мен шаралар қолданылуы керек: 1. Қауіпсіздік талаптарына сәйкес инфрақұрылымды қамтамасыз ету Жұмыс орнында қауіпсіздік белгілері мен ескерту құралдарын орнату. Қауіпсіздік техникасы бойынша стандарттар мен нұсқаулықтарға сәйкес жұмыс орындарын жобалау. Жұмыс алаңдары мен құрылымдарының қауіпсіздігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету. 2. Қызметкерлерді оқыту және ағартушылық жұмыстарын жүргізу Жұмысшыларды қауіпсіздік техникасы және еңбек қорғау шаралары бойынша үнемі оқыту. Төтенше жағдайлар мен авариялық жағдайларға дайын болу үшін практика жасау (мысалы, өрт сөндіру, алғашқы медициналық көмек көрсету). Қауіпсіздік ережелерін бұзған кезде жаза қолдану мен жауапкершілікті нақты белгілеу. 3. Қауіпті факторларды анықтау және бағалау Жұмыс орындарында зиянды немесе қауіпті факторларды анықтау (мысалы, қауіпті химиялық заттар, шудың деңгейі, өндірістік жарақаттар). Қауіпті жағдайлардың алдын алу үшін жүйелі мониторинг жүргізу. Жұмысшылардың денсаулығына әсер етуі мүмкін зиянды жағдайларды азайту үшін технологиялық құралдарды қолдану |
Оқушылар ақпараттармен танысады |
Презентация
|
||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі — бұл жастар мен қоғам мүшелерін өздерінің жетістіктерін және өмірдегі табыстарын елдің дамуына, ұрпақ тәрбиесіне, қоғамның өркендеуіне бағыттау мақсатында басталған бастама. Мұндай челлендждер әлеуметтік желілерде танымал болып, адамдардың өздерінің кәсіби жетістіктері мен өмірлік мақсаттары туралы бөлісіп, сол арқылы қоғамға үлес қосуға ұмтылуына түрткі болады. Бұл челлендждің негізгі идеясы — жеке жетістіктердің тек жеке адамның ғана емес, бүкіл қоғам мен мемлекет үшін маңызы бар екенін көрсету. Қатысушылар өз жетістіктерін қоғам игілігі үшін пайдалануды мақсат етіп қойып, оларды әр түрлі іс-шаралар мен жобаларға арнап, немесе арнайы әлеуметтік бағдарламалар арқылы ел игілігіне пайдалануға шақырады. «Жетістігімді еліме арнаймын» челленджіне қатысу үшін адамдар әлеуметтік желіде өз жетістіктерін айтып, оларды қандай мақсаттарға арнап жатқандарын түсіндіретін посттар немесе бейнемазмұндар жариялайды. Сонымен қатар, олар осы челленджді басқа адамдарға да шақырады, осылайша қозғалыс кеңейіп, көп адамдарды қоғамның дамуына үлес қосуға ынталандырады. |
Оқущылар дәптерге жаңа ақпараттарды жазады |
Интербелсенді тақта Дәптер, қалам
|
||
|
Ортасы (15 мин) |
Топтық жұмыс: Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа «Жетістігімді еліме арнаймын» тақырыбында шағын жобалар немесе идеялар дайындауды сұрау. Мысалы, әр топ елдің әлеуметтік мәселелеріне көмектесу үшін қандай жобалар мен бастамалар ұсынар еді? Өздері армандаған жетістіктерді қоғамға қалай пайда тигізетіндей етіп қолданар еді? |
Әр топ өздерінің жобаларын сынып алдында қорғап, сол арқылы өзінің жетістігін елге арнау жолдарын көрсетеді. Оқушылар бір-бірінің идеяларын тыңдап, талқылайды. |
Қағаз, қалам
|
||
|
Соңы (5 мин) |
Қорытынды Сынып сағатын қорытындылау: «Жетістікті тек өзіміз үшін емес, ел үшін де қажет екенін ұмытпауымыз керек. Әрқайсымыз өз жетістігімізді елдің игілігі үшін пайдалануға тырысуымыз керек». Мұғалімнің соңғы сөзі: «Қазіргі жастардың өз еліне, өз халқының болашағына қызмет етуі — бұл біздің ортақ жауапкершілігіміз. Сондықтан да әрқашан алдымызға мақсат қойып, осы мақсатқа жету үшін әрекет етейік». Үй тапсырмасы: «Жетістігімді еліме арнаймын» тақырыбы бойынша эссе жазу (оқушылар өздерінің армандары мен жетістіктері туралы және олардың елдің дамуына қандай пайда әкелетінін жазуы керек). |
Сабақтың нәтижесін талқылауға қатысады. Үй тапсырмасын жазып алады. |
Дәптер, қалам |
||
шағым қалдыра аласыз
















