|
Іс-шараның тақырыптары |
«Буллингтен қорған!» «Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі «Буллинг және кибербуллинг» |
|||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Мурадинова А.С. |
|||
|
Күні: |
09.12.2024 |
|||
|
Сынып: |
10 «Ә» |
|||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу - ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. |
|||
|
Құндылық : |
Еңбекқорлық және біліктілік
6-апта дәйексөзі: «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді» |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ресурстар |
|
|
35 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. «Миға шабул» 1. Буллинг деген не? 2. Кибербуллинг деген не? Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа
адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау
жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив
мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет
қайталанады және жеке адамға немесе топқа
бағытталады. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Жағдаяттарды талдау. Не істер едің? 2-тапсырма «Буллинге жол жоқ» көрініс |
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Жағдаяттарды талдайды Егер
де:
әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған
аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді
орналастырса |
Презентация 1-8
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың мақсаты: ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. Негізгі міндеттер:
Материалдар мен ресурстар:
Сабақтың барысы
Бейнені қарау: https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала ата- анасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың ата- анасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары.
Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. 3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
|
https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі «Буллинг және кибербуллинг»
«Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі «Буллинг және кибербуллинг»
|
Іс-шараның тақырыптары |
«Буллингтен қорған!» «Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі «Буллинг және кибербуллинг» |
|||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Мурадинова А.С. |
|||
|
Күні: |
09.12.2024 |
|||
|
Сынып: |
10 «Ә» |
|||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу - ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. |
|||
|
Құндылық : |
Еңбекқорлық және біліктілік
6-апта дәйексөзі: «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді» |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ресурстар |
|
|
35 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. «Миға шабул» 1. Буллинг деген не? 2. Кибербуллинг деген не? Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа
адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау
жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив
мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет
қайталанады және жеке адамға немесе топқа
бағытталады. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Жағдаяттарды талдау. Не істер едің? 2-тапсырма «Буллинге жол жоқ» көрініс |
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Жағдаяттарды талдайды Егер
де:
әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған
аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді
орналастырса |
Презентация 1-8
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың мақсаты: ата-аналарға құрмет көрсетуге тәрбиелеу, кіші және қарттарға, айналасындағыларға қамқорлық жасау, басқалардың еңбегін құрметтеу, табиғатқа, мүлікке ұқыпты қарау және т.б. Негізгі міндеттер:
Материалдар мен ресурстар:
Сабақтың барысы
Бейнені қарау: https://youtu.be/x_rA9jD--bM?si=QgNaxiykBf5UMdm0 Балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынас – бұл өзара түсіністік, құрмет пен қолдау сезіміне негізделген тығыз байланыс. Бала ата- анасына сенгенде, ол өзін қауіпсіз сезінеді және кез келген қиын жағдайда көмек сұрай алатынын біледі. Сонымен қатар сенімді қарым-қатынас балалардың тәуелсіздігін дамытады және өз-өзіне деген сенімділікті дамытады, бұл бастама көтеруге және қателесуден қорықпай шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Бала өзіне сенетінін сезінуі керек. Балаға қарапайым және қауіпсіз тапсырмалар беру керек. Егер бала сәтсіздікке ұшыраса, оған бұл үшін ұрысудың қажеті жоқ. Барлық бастамаларда ата-аналар баланы қолдап, оны жиі мақтауы керек. Баланың үй шаруасына, үй жұмысына қатысуы оны жұмысқа дағдыландырады және ата-анасымен жақындастырады. Үйде бірге жұмыс істеу баланың ата- анасына деген құрметін арттырады. Ата-аналар балаға дос болуды және басқа балалармен өзін қалай ұстау керектігін үйретуі керек. Егер ата-ана балаға көмектессе, ол анасы мен әкесінің оны жақсы көретінін және әрқашан қолдайтынын біледі. Жасөспірімдер өміріндегі ата-аналардың ролі, жағдай мысалдары.
Ата-аналардың кеңестері пайдалы болған өмір мысалдарын талқылау. Балалар үшін не маңызды: ата-аналардың кеңестері немесе олардың мысалы? Ең бастысы, ата-аналардың не істейтіні, олар қалай әрекет ететіні, қандай шешімдер қабылдайтыны және олардың кеңестері ғана емес. 3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
|
https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=c-XLeTgcADaJw0Q5 https://youtu.be/QO-rBfC4lcY?si=rvVVWNFO9VyADjB2 https://youtu.be/j0RlbvlbBuE?si=EdExSDVi9ATiO32W |
|
шағым қалдыра аласыз


















