Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Жетістікке жетудің жолдары!» тренинг 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Жетістікке жетудің жолдары!
Тренинг ережесі:
Тыңдай білу
Сөзді бөлмеу
Белсенділік
Шығармашылық
Төзімділік
Сыйластық
Мақсаты:оқушылардың өзіне деген сенімділігі мен өзін өзі көрсете алу дағдыларын қалыптастыру. Алдына қойған мақсатына жетуге деген тілегін қалыптастыру.
Тренинг міндеттері:
- өз бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін білу, түзетуге көмектесу;
- топтағы өз орнын және өзінің ортасын танып білуіне көмектесу;
- топта белсенді жұмыс жасауға түрткі, ниетті қалыптастыру;
Өтілу барысы:
Сәлемдесу жаттығу. 5 мин
«Жетістік қадамы» жаттығуы. 7 мин
«Жетістікке жетудің кілті өз қолыңда » видеосы. 7мин
«Бес саусақ » жаттығуы. 10 мин
«Рахмет саған!» рефлексиясы. 6 мин
Сәлемдесу, Танысу жаттығуы жаттығуы.
Мақсаты: Қатысушылардың бір-бірін жақыннан тануы.
Өзінің есімін атап және оған есімінің бірінші әріпінен басталатын сын есіммен сипаттайды. Әр қатысушы есімімен сын есімді қайталап өзінікін бірге айтады. Жаттығу сағат тілімен айнала береді.
«Жетістік қадамы» жаттығуы
Мақсаты: үлкен жетістіктерге кішкене қадамдар арқылы жете алатындарын түсіндіру.
Шарты: оқушылар біраз күн бұрын жасаған жетістіктерімен бөліседі.
Талдау: еске түсіру қиын болды ма? жетістікке жету жолы қиын ба?
«Жетістікке жетудің кілті өз қолыңда» видеосы.
Мақсаты: жетістікке жетудің жолдарын түсіндіріп, көрсету.
Талдау: видеоден не түйдіңіз?қандай әсер алдыңы?айтылған ойлармен келісесіз?
«Бес саусақ» жаттығуы
Мақсаты: жетістікке байланысты құндылықтарды тұлға бойына қалыптастыру.
Шарты: оқушыларға бес саусақтың суреті беріледі,әр саусаққа оқушылар өз қалаулары бойынша жетістікке жету жолдарын жазады.
Талдау: жетістікке жету жолдарын жазу қиын болды ма? сіздің ойыңызша жетістікке жетудің басты құндылығы не?
«Сыр сандық» жаттығуы. Ойлануға арналған «Сыр сандық» ойынының шартын таныстырамын. Мен сұрақтарды оқимын. Сендер әр сұраққа 2-3 оқушы жауап беруі керек. Барлығы 10 сұрақ.
Ойынның шарты: Біз бір-бірімізді жақын тану үшін барлығыңа «сыр сандықты» ұсынамын. Топтың әр қатысушысы «сыр сандықтағы» аяқталмаған сөйлемді өз сөзімен аяқтайды.
1. Ең үлкен қорқыныш – бұл…
2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін…
3. Мен ренжимін, егер…
4. Мен ұмытпаймын, егер…
5. Маған көңілсіз, егер…
6. Егер маған дауыс көтерсе, мен…
7. Мен қарсыласқанда…
8. Егер мен сенімсіз болсам, онда…
9. Егер маған біреу ұнап қалса
10. Егер, мен шаршасам…
– Сөйлемді аяқтағанда, қандай сезімде болдыңдар? Әрине, әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесе көңілсіздік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз.
«Стакан мұнарасы» жаттығуы
Мақсаты: оқушыларды ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Ұжымшылдықпен жетістікке жету.
«Рахмет саған!» рефлексиясы
Мақсаты: бүгінгі тренингден алған әсерлерін жазып және айту.
Шарты: тақтаға гүлдің суреті ілінеді,әр оқушы өз пікірлерін көбелекке жазып гүлдің үстіне орналастырады.
Қорытынды сөз:
Психолог. Құрметті мектеп түлектері алдарыңда үлкен сын, намысты дода сол сынға әрқашан сеніммен барыңдар. Бақытты ғұмыр болмайды, ол бақытты секунд, бақытты минут, бақытты сәттерден тұрады, біз сол бақытты сәтті сезіне білу арқылы бақытты боламыз. Бір-бірінің қолдарыңды ұстап жоғары көтеріңдер, біркелкі хор дауыспен «Біз сынаққа сеніммен барамыз!» деп айқайлаңдар.
Анықтама
Күні: 27.11.2023ж
Тақырыбы: «Жетістікке жетудің жолдары!» тренинг
Мақсаты: оқушылардың өзіне деген сенімділігі мен өзін өзі көрсете алу дағдыларын
қалыптастыру. Алдына қойған мақсатына жетуге деген тілегін қалыптастыру.
Контигент: 11 сынып
Құрал-жабдықтар: слайд, стакандар, ақ парақтар және т.б.
Өтілу барысы:
Сәлемдесу, Танысу жаттығуы жаттығуы.
Мақсаты: Қатысушылардың бір-бірін жақыннан тануы.
Өзінің есімін атап және оған есімінің бірінші әріпінен басталатын сын есіммен сипаттайды. Әр қатысушы есімімен сын есімді қайталап өзінікін бірге айтады. Жаттығу сағат тілімен айнала береді.
-
«Жетістік қадамы» жаттығуы
Мақсаты: үлкен жетістіктерге кішкене қадамдар арқылы жете алатындарын түсіндіру.
Шарты: оқушылар біраз күн бұрын жасаған жетістіктерімен бөліседі.
Талдау: еске түсіру қиын болды ма? жетістікке жету жолы қиын ба?
2. «Жетістікке жетудің кілті өз қолыңда» видеосы.
Мақсаты: жетістікке жетудің жолдарын түсіндіріп, көрсету.
Талдау: видеоден не түйдіңіз?қандай әсер алдыңы?айтылған ойлармен келісесіз?
3. «Бес саусақ» жаттығуы
Мақсаты: жетістікке байланысты құндылықтарды тұлға бойына қалыптастыру.
Шарты: оқушыларға бес саусақтың суреті беріледі,әр саусаққа оқушылар өз қалаулары бойынша жетістікке жету жолдарын жазады.
Талдау: жетістікке жету жолдарын жазу қиын болды ма? сіздің ойыңызша жетістікке жетудің басты құндылығы не?
4.«Сыр сандық» жаттығуы. Ойлануға арналған «Сыр сандық» ойынының шартын таныстырамын. Мен сұрақтарды оқимын. Сендер әр сұраққа 2-3 оқушы жауап беруі керек. Барлығы 10 сұрақ.
Ойынның шарты: Біз бір-бірімізді жақын тану үшін барлығыңа «сыр сандықты» ұсынамын. Топтың әр қатысушысы «сыр сандықтағы» аяқталмаған сөйлемді өз сөзімен аяқтайды.
1. Ең үлкен қорқыныш – бұл…
2. Мен мынадай адамдарға сенбеймін…
3. Мен ренжимін, егер…
4. Мен ұмытпаймын, егер…
5. Маған көңілсіз, егер…
6. Егер маған дауыс көтерсе, мен…
7. Мен қарсыласқанда…
8. Егер мен сенімсіз болсам, онда…
9. Егер маған біреу ұнап қалса
10. Егер, мен шаршасам…
– Сөйлемді аяқтағанда, қандай сезімде болдыңдар? Әрине, әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесе көңілсіздік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз.
5.«Стакан мұнарасы» жаттығуы
Мақсаты: оқушыларды ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Ұжымшылдықпен жетістікке жету.
6.«Рахмет саған!» рефлексиясы
Мақсаты: бүгінгі тренингден алған әсерлерін жазып және айту.
Шарты: тақтаға гүлдің суреті ілінеді,әр оқушы өз пікірлерін көбелекке жазып гүлдің үстіне орналастырады.
Қорытынды сөз:
Психолог. Құрметті мектеп түлектері алдарыңда үлкен сын, намысты дода сол сынға әрқашан сеніммен барыңдар. Бақытты ғұмыр болмайды, ол бақытты секунд, бақытты минут, бақытты сәттерден тұрады, біз сол бақытты сәтті сезіне білу арқылы бақытты боламыз. Бір-бірінің қолдарыңды ұстап жоғары көтеріңдер, біркелкі хор дауыспен «Біз сынаққа сеніммен барамыз!» деп айқайлаңдар.
Ұсыныс: Оқушылармен емтихан кезінде әрдайым өз-өздеріне сенімді болуларына ықпалдық жасап жұмыстану.
Педагог-психолог: Т.А.Талапқали