|
Сабақ тақырыбы: |
Жеткіншек жасындағылардың психологиялық ерекшеліктері. |
|||||
|
Жалпы мәліметтер |
||||||
|
|
|
|
||||
|
Модуль /пән атауы: Психология негіздері |
||||||
|
|
||||||
|
Сабақтың түрі: Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақтың мақсат, міндеттері: |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||
|
Қажетті ресурстар: |
Таратпа қағаздар,стикер,маркер,плакат,оқулықтар,ноутбук, интербелсенді тақта. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білімгерлердің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Бағалау:
Үй тапсырмасы:
Топқа бөлу:
Сабақтың ортасы: Жаңа сабақты түсіндіру
Топтық жұмыс
Сабақтың соңы: Жеке жұмыс
Кері байланыс: |
Білімгерлермен амандасамын, plickers сайты арқылы түгендеймін. |
Білімгерлер оқу құралдарын шығарып, оқытушымен амандасады. |
|
QR код
|
||
|
«Додекаэдр» әдісін пайдаланамын. |
Білімгерлер текшеден оның беттеріндегі «төбелердегі» тапсырманы орындайды. |
|
Қима қағаздар
|
|||
|
Бағалау түрін түсіндіремін. |
Білімгерлер дескрипторлар-мен танысады. |
"Өзін-өзі бағалау" әдісі . Білімгерлер әр тапсырма дескрипторға сәйкес өзін-өзі бағалайды. |
Таратпа қағаздар |
|||
|
«Жұмыртқа аршу» әдісін пайдаланамын. |
Білімгерлер кезекпен тақтадағы жұмыртқа астындағы сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Ақпаратты ауызша бірізділікпен, логикалық байланыс жасай отырып жеткізу 10 балл -Табиғат пен қоғам жайында жинақталған білім жүйесі арқылы өзіндік мысалдар келтіру 10 балл Барлығы:20 балл |
Таратпа қағаздар
|
|||
|
"Дыбыста" әдісі арқылы топқа бөлемін. |
Білімгерлер таратпа қағазды таңдайды және берілген жануарлардың дауысын салу арқылы топқа бөлінеді. Топ басшысы мен уақыт сақшысын тағайындайды. |
|
Қима қағаздар |
|||
|
Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру. |
Қ.Жұмасова, Л.Есенованың "Психология" оқулығынан (295-301) беттерді оқу. |
|
Оқулық Интербелсенді тақта |
|||
|
Жылжымалы тақтадағы кітапшалардың бірін таңдау арқылы топтық тапсырма беру. - Жеткіншектік кезеңнің өтпелі кезең аталу себебі? -Жеткіншектердің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері -Жеткіншектік кезеңдегі дағдарыс -Жеткіншектік кезеңдегі сабақ үлгерімі |
Топ басшысы жылжымалы тақтадағы кітап суреттерінің бірін таңдайды. |
Дескриптор: - Топтық жұмыстың ұйымдастырылу деңгейі 10 балл - Тақырыптың толық ашылуы мен мәліметтің жан-жақты берілуі 10 балл - Топ мүшелерінің толық сөйлеуі 10 балл - Шығармашылық деңгейі 10 балл Барлығы:40 балл |
Плакат Маркер Оқулық |
|||
|
Оқулықпен жұмыс. №1 тапсырманы орындау. |
|
Дескриптор: - Жеткіншектік кезең туралы жалпы ұғым беру 10 балл -Жеткіншектік кезең психикалық ерекшеліктерін бөліп көрсету 10 балл
-Психикалық құбылыстарға сәйкес мысалдар келтіру 10 балл -Өз сыни көзқарасының болуы 10 балл Барлығы:40 балл |
|
|||
|
"Өзін-өзі бағалау" әдісін аяқтату. |
Білімгерлер әр тапсырма дескрипторға сәйкес өзін-өзі бағалауды аяқтайды. |
|
|
|||
|
«Ұстазға хат» әдісін білімгерлерге түсіндіріліп өтіледі. |
Өз жауаптары. |
|
|
|||
|
|
«coffe break» әдісі арқылы білімгерлердің сабақты түсінгендерін анықтау. Қосымша сұрақтарға жауап беру. Білімгерлерді бағалау. Үй тапсырмасына №3,4 тапсырмаларды орындау. |
Түсінбеген жерлерін оқытушыдан сұрау. |
Өз белсенділік, жаңа сабақты түсіну деңгейін анықтау. |
Суреттер таратпа қағаздар |
||
|
Қосымша тапсырма Жұптық тапсырма |
"Жылдам орындайық" әдісі "Атом мен молекула" әдісі арқылы бөлу. Тапсырма: «Жеткіншек жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық өзгерістері» |
Білімгерлер жұптасады, берілген сұраққа жауап береді. |
Дескриптор: -Ауызша диалолог құрастыру 10 балл - Берілген тұжырымдамалардың дұрыстығы 10 балл Барлығы:20 балл |
Таратпа қағаз
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеткіншектік шақ. Психология
Жеткіншектік шақ. Психология
|
Сабақ тақырыбы: |
Жеткіншек жасындағылардың психологиялық ерекшеліктері. |
|||||
|
Жалпы мәліметтер |
||||||
|
|
|
|
||||
|
Модуль /пән атауы: Психология негіздері |
||||||
|
|
||||||
|
Сабақтың түрі: Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақтың мақсат, міндеттері: |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||
|
Қажетті ресурстар: |
Таратпа қағаздар,стикер,маркер,плакат,оқулықтар,ноутбук, интербелсенді тақта. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білімгерлердің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Бағалау:
Үй тапсырмасы:
Топқа бөлу:
Сабақтың ортасы: Жаңа сабақты түсіндіру
Топтық жұмыс
Сабақтың соңы: Жеке жұмыс
Кері байланыс: |
Білімгерлермен амандасамын, plickers сайты арқылы түгендеймін. |
Білімгерлер оқу құралдарын шығарып, оқытушымен амандасады. |
|
QR код
|
||
|
«Додекаэдр» әдісін пайдаланамын. |
Білімгерлер текшеден оның беттеріндегі «төбелердегі» тапсырманы орындайды. |
|
Қима қағаздар
|
|||
|
Бағалау түрін түсіндіремін. |
Білімгерлер дескрипторлар-мен танысады. |
"Өзін-өзі бағалау" әдісі . Білімгерлер әр тапсырма дескрипторға сәйкес өзін-өзі бағалайды. |
Таратпа қағаздар |
|||
|
«Жұмыртқа аршу» әдісін пайдаланамын. |
Білімгерлер кезекпен тақтадағы жұмыртқа астындағы сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Ақпаратты ауызша бірізділікпен, логикалық байланыс жасай отырып жеткізу 10 балл -Табиғат пен қоғам жайында жинақталған білім жүйесі арқылы өзіндік мысалдар келтіру 10 балл Барлығы:20 балл |
Таратпа қағаздар
|
|||
|
"Дыбыста" әдісі арқылы топқа бөлемін. |
Білімгерлер таратпа қағазды таңдайды және берілген жануарлардың дауысын салу арқылы топқа бөлінеді. Топ басшысы мен уақыт сақшысын тағайындайды. |
|
Қима қағаздар |
|||
|
Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру. |
Қ.Жұмасова, Л.Есенованың "Психология" оқулығынан (295-301) беттерді оқу. |
|
Оқулық Интербелсенді тақта |
|||
|
Жылжымалы тақтадағы кітапшалардың бірін таңдау арқылы топтық тапсырма беру. - Жеткіншектік кезеңнің өтпелі кезең аталу себебі? -Жеткіншектердің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері -Жеткіншектік кезеңдегі дағдарыс -Жеткіншектік кезеңдегі сабақ үлгерімі |
Топ басшысы жылжымалы тақтадағы кітап суреттерінің бірін таңдайды. |
Дескриптор: - Топтық жұмыстың ұйымдастырылу деңгейі 10 балл - Тақырыптың толық ашылуы мен мәліметтің жан-жақты берілуі 10 балл - Топ мүшелерінің толық сөйлеуі 10 балл - Шығармашылық деңгейі 10 балл Барлығы:40 балл |
Плакат Маркер Оқулық |
|||
|
Оқулықпен жұмыс. №1 тапсырманы орындау. |
|
Дескриптор: - Жеткіншектік кезең туралы жалпы ұғым беру 10 балл -Жеткіншектік кезең психикалық ерекшеліктерін бөліп көрсету 10 балл
-Психикалық құбылыстарға сәйкес мысалдар келтіру 10 балл -Өз сыни көзқарасының болуы 10 балл Барлығы:40 балл |
|
|||
|
"Өзін-өзі бағалау" әдісін аяқтату. |
Білімгерлер әр тапсырма дескрипторға сәйкес өзін-өзі бағалауды аяқтайды. |
|
|
|||
|
«Ұстазға хат» әдісін білімгерлерге түсіндіріліп өтіледі. |
Өз жауаптары. |
|
|
|||
|
|
«coffe break» әдісі арқылы білімгерлердің сабақты түсінгендерін анықтау. Қосымша сұрақтарға жауап беру. Білімгерлерді бағалау. Үй тапсырмасына №3,4 тапсырмаларды орындау. |
Түсінбеген жерлерін оқытушыдан сұрау. |
Өз белсенділік, жаңа сабақты түсіну деңгейін анықтау. |
Суреттер таратпа қағаздар |
||
|
Қосымша тапсырма Жұптық тапсырма |
"Жылдам орындайық" әдісі "Атом мен молекула" әдісі арқылы бөлу. Тапсырма: «Жеткіншек жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық өзгерістері» |
Білімгерлер жұптасады, берілген сұраққа жауап береді. |
Дескриптор: -Ауызша диалолог құрастыру 10 балл - Берілген тұжырымдамалардың дұрыстығы 10 балл Барлығы:20 балл |
Таратпа қағаз
|
||
шағым қалдыра аласыз

















