Жеткіншектік шақ. Психология

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жеткіншектік шақ. Психология

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.Психология
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы:

Жеткіншек жасындағылардың психологиялық ерекшеліктері.

Жалпы мәліметтер




Модуль /пән атауы: Психология негіздері


Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың мақсат, міндеттері:

  • Жеткіншектік кезең туралы жалпы ұғыммен таныстыра отырып, жеткіншектік кезең туралы білімдерін қалыптастыру;

  • Тақырыпқа қызығушылықтарын ояту арқылы білімгерлерге өтпелі кезеңге әсер ететін факторларды түсіндіру;

  • Кіші мектеп жасы кезеңінен жеткіншектік кезеңге өтудегі дағдарыс туралы білімдерін қалыптастыру.

Бағалау критерийлері:

  • Жеткіншек шаққа сипаттама береді;

  • Танымдық процестердің жеткіншек шақтағы ерекшеліктерін бөліп көрсетеді;

  • Жеткіншек жасына өтудің анатомиялық физиологиялық және психологиялық алғышарттарын анықтайды.

Қажетті ресурстар:

Таратпа қағаздар,стикер,маркер,плакат,оқулықтар,ноутбук, интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Білімгерлердің іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

Ұйымдастыру кезеңі







Психологиялық ахуал қалыптастыру











Бағалау:





Үй тапсырмасы:

























Топқа бөлу:

















Сабақтың ортасы:

Жаңа сабақты түсіндіру





















Топтық жұмыс





















Сабақтың соңы:

Жеке жұмыс



























Кері байланыс:

Білімгерлермен амандасамын, plickers сайты арқылы түгендеймін.

Білімгерлер оқу құралдарын шығарып, оқытушымен амандасады.


QR код

«Додекаэдр» әдісін пайдаланамын.


Білімгерлер текшеден оның беттеріндегі «төбелердегі» тапсырманы орындайды.


Қима қағаздар



Бағалау түрін түсіндіремін.

Білімгерлер дескрипторлар-мен танысады.

"Өзін-өзі бағалау" әдісі . Білімгерлер әр тапсырма дескрипторға сәйкес өзін-өзі бағалайды.


Таратпа қағаздар

«Жұмыртқа аршу» әдісін пайдаланамын.

Білімгерлер кезекпен тақтадағы жұмыртқа астындағы сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Ақпаратты ауызша бірізділікпен, логикалық байланыс жасай отырып жеткізу 10 балл

-Табиғат пен қоғам жайында жинақталған білім жүйесі арқылы өзіндік мысалдар келтіру 10 балл

Барлығы:20 балл

Таратпа қағаздар



"Дыбыста" әдісі арқылы топқа бөлемін.

Білімгерлер таратпа қағазды таңдайды және берілген жануарлардың дауысын салу арқылы топқа бөлінеді. Топ басшысы мен уақыт сақшысын тағайындайды.


Қима қағаздар

Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Қ.Жұмасова, Л.Есенованың "Психология" оқулығынан (295-301) беттерді оқу.


Оқулық

Интербелсенді тақта

Жылжымалы тақтадағы кітапшалардың бірін таңдау арқылы топтық тапсырма беру.

- Жеткіншектік кезеңнің өтпелі кезең аталу себебі?

-Жеткіншектердің анатомо-физиологиялық

ерекшеліктері

-Жеткіншектік кезеңдегі дағдарыс

-Жеткіншектік кезеңдегі сабақ үлгерімі

Топ басшысы жылжымалы тақтадағы кітап суреттерінің бірін таңдайды.

Дескриптор:

- Топтық жұмыстың ұйымдастырылу деңгейі 10 балл

- Тақырыптың толық ашылуы мен мәліметтің жан-жақты берілуі 10 балл

- Топ мүшелерінің толық сөйлеуі 10 балл

- Шығармашылық деңгейі 10 балл

Барлығы:40 балл

Плакат

Маркер

Оқулық

Оқулықпен жұмыс. №1

тапсырманы орындау.


Дескриптор:

- Жеткіншектік кезең туралы жалпы ұғым беру 10 балл

-Жеткіншектік кезең психикалық ерекшеліктерін бөліп көрсету 10 балл



-Психикалық құбылыстарға сәйкес мысалдар келтіру 10 балл

-Өз сыни көзқарасының болуы 10 балл

Барлығы:40 балл


"Өзін-өзі бағалау" әдісін аяқтату.

Білімгерлер әр тапсырма дескрипторға сәйкес өзін-өзі бағалауды аяқтайды.



«Ұстазға хат» әдісін білімгерлерге түсіндіріліп өтіледі.

Өз жауаптары.




«coffe break» әдісі арқылы

білімгерлердің сабақты түсінгендерін анықтау.

Қосымша сұрақтарға жауап беру.

Білімгерлерді бағалау.

Үй тапсырмасына №3,4 тапсырмаларды орындау.

Түсінбеген жерлерін оқытушыдан сұрау.

Өз белсенділік, жаңа сабақты түсіну деңгейін анықтау.

Суреттер таратпа қағаздар

Қосымша тапсырма

Жұптық тапсырма

"Жылдам орындайық" әдісі

"Атом мен молекула" әдісі арқылы бөлу.

Тапсырма:

«Жеткіншек жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық өзгерістері»

Білімгерлер жұптасады, берілген сұраққа жауап береді.

Дескриптор:

-Ауызша диалолог құрастыру 10 балл

- Берілген тұжырымдамалардың дұрыстығы 10 балл

Барлығы:20 балл

Таратпа қағаз












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2024
393
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі