Тәрбие сағаты: “Тарих пен тіл тамырлас” - жеткіншектің жеті жарғысы жобасы
Сабақтың тақырыбы: Тарих пен тіл тамырлас
Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларға тарих пен тілдің тығыз байланысын көрсету.
-
Ұлттық құндылықтарды, тарих мұрасын құрметтеуге және оларды ұлықтауға тәрбиелеу.
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және топтық жұмыс істеу дағдыларын нығайту.
-
“Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасының маңызын ашып көрсету.
Сабақтың түрі: Тәрбиелік сабақ.
Сабақтың әдістері: Баяндау, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, талқылау, бейне көрсету, ролдік ойын.
Сабақтың барысы:
|
Кезең |
Уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру (2 минут) |
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа назарын аудару. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. |
Жақсы көңіл-күй тудыратын бейне немесе музыка. |
|
Кіріспе (5 минут) |
|
“Тарих пен тіл тамырлас” тақырыбын қояды. Тарих пен тілдің өзара байланысы туралы сұрақтар қояды. (мысалы: тарихты тілсіз қалай білуге болады? Тілдің тарихтағы ролі қандай?) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Тарих пен тіл байланысы туралы иллюстративті материалдар (бейнефрагменттер, фотосуреттер). |
|
Негізгі бөлім (15 минут) |
|
“Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасының мақсаты мен мәнін түсіндіреді. Әрбір жарғының тарих пен тілге қатысын нақты мысалдар арқылы көрсетеді. (мысалы: ұлттық тілді сақтау – тарихты құрметтеу) |
Оқушылар педагогтың түсіндірмелерін тыңдайды және жарғылардың маңызын қабылдайды. |
Жарғыларға байланысты суреттер, диаграммалар, мәтіндер. |
|
Топтық жұмыс (15 минут) |
|
Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа нақты тапсырма береді. (мысалы: тарихтың белгілі бір кезеңіне қатысты сөздерді жинау, олардың заманауи мағынасын табу) |
Топтар тапсырманы орындайды, жауаптарын топта талқылайды. |
Тапсырмаларға арналған мәтіндер, сөздіктер, суреттер. |
|
Талқылау (10 минут) |
|
әр топ өз жұмысын презентациялайды. Жұмыстарды талқылау, пікір алмасу. |
Оқушылар өз жұмыстары туралы баяндайды, басқа топтардың пікірлерін тыңдайды. |
Интерактивті тақта, слайдтар. |
|
Қорытынды (8 минут) |
|
Оқушылармен тақырыпты қорытындылайды. Қорытынды сұрақтар қою, оларды талқылау. “Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасының өздеріне қандай пайда әкелетінін сұрау. |
Оқушылар қорытынды сұрақтарға жауап береді. |
|
Үйге тапсырма: “Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасына байланысты өз ойларын және тұжырымдамаларын жазып келу.
Бағалау:
-
Топтық жұмыс сапасы.
-
Презентация сапасы.
-
Қорытынды сұрақтарға жауап беру сапасы.
Ескерту:
-
Тәрбие сағатындағы тапсырмалар оқушылардың жасына және білім деңгейіне байланысты өзгертуге болады.
-
Бейне көрсетулерді, ролдік ойындарды қолдану оқушылардың белсенділігін арттыруға көмектеседі.
Қосымша:
Осы қМЖ-ды нақтылау үшін, жобаның мақсаттары мен тақырыбына сәйкес материалдарды дайындау керек. Мысалы, жеткіншектің жеті жарғысына қатысты шығармалар, бейнефрагменттер, тарихи оқиғаларға байланысты тілдердің жетілуі жөніндегі мақалалар пайдалы болады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеткіншектің жеті жарғысы: Тарих пен Тіл тамырлас
Жеткіншектің жеті жарғысы: Тарих пен Тіл тамырлас
Тәрбие сағаты: “Тарих пен тіл тамырлас” - жеткіншектің жеті жарғысы жобасы
Сабақтың тақырыбы: Тарих пен тіл тамырлас
Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларға тарих пен тілдің тығыз байланысын көрсету.
-
Ұлттық құндылықтарды, тарих мұрасын құрметтеуге және оларды ұлықтауға тәрбиелеу.
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және топтық жұмыс істеу дағдыларын нығайту.
-
“Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасының маңызын ашып көрсету.
Сабақтың түрі: Тәрбиелік сабақ.
Сабақтың әдістері: Баяндау, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, талқылау, бейне көрсету, ролдік ойын.
Сабақтың барысы:
|
Кезең |
Уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру (2 минут) |
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа назарын аудару. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. |
Жақсы көңіл-күй тудыратын бейне немесе музыка. |
|
Кіріспе (5 минут) |
|
“Тарих пен тіл тамырлас” тақырыбын қояды. Тарих пен тілдің өзара байланысы туралы сұрақтар қояды. (мысалы: тарихты тілсіз қалай білуге болады? Тілдің тарихтағы ролі қандай?) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Тарих пен тіл байланысы туралы иллюстративті материалдар (бейнефрагменттер, фотосуреттер). |
|
Негізгі бөлім (15 минут) |
|
“Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасының мақсаты мен мәнін түсіндіреді. Әрбір жарғының тарих пен тілге қатысын нақты мысалдар арқылы көрсетеді. (мысалы: ұлттық тілді сақтау – тарихты құрметтеу) |
Оқушылар педагогтың түсіндірмелерін тыңдайды және жарғылардың маңызын қабылдайды. |
Жарғыларға байланысты суреттер, диаграммалар, мәтіндер. |
|
Топтық жұмыс (15 минут) |
|
Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа нақты тапсырма береді. (мысалы: тарихтың белгілі бір кезеңіне қатысты сөздерді жинау, олардың заманауи мағынасын табу) |
Топтар тапсырманы орындайды, жауаптарын топта талқылайды. |
Тапсырмаларға арналған мәтіндер, сөздіктер, суреттер. |
|
Талқылау (10 минут) |
|
әр топ өз жұмысын презентациялайды. Жұмыстарды талқылау, пікір алмасу. |
Оқушылар өз жұмыстары туралы баяндайды, басқа топтардың пікірлерін тыңдайды. |
Интерактивті тақта, слайдтар. |
|
Қорытынды (8 минут) |
|
Оқушылармен тақырыпты қорытындылайды. Қорытынды сұрақтар қою, оларды талқылау. “Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасының өздеріне қандай пайда әкелетінін сұрау. |
Оқушылар қорытынды сұрақтарға жауап береді. |
|
Үйге тапсырма: “Жеткіншектің жеті жарғысы” жобасына байланысты өз ойларын және тұжырымдамаларын жазып келу.
Бағалау:
-
Топтық жұмыс сапасы.
-
Презентация сапасы.
-
Қорытынды сұрақтарға жауап беру сапасы.
Ескерту:
-
Тәрбие сағатындағы тапсырмалар оқушылардың жасына және білім деңгейіне байланысты өзгертуге болады.
-
Бейне көрсетулерді, ролдік ойындарды қолдану оқушылардың белсенділігін арттыруға көмектеседі.
Қосымша:
Осы қМЖ-ды нақтылау үшін, жобаның мақсаттары мен тақырыбына сәйкес материалдарды дайындау керек. Мысалы, жеткіншектің жеті жарғысына қатысты шығармалар, бейнефрагменттер, тарихи оқиғаларға байланысты тілдердің жетілуі жөніндегі мақалалар пайдалы болады.
шағым қалдыра аласыз













