×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Жиын. Бос жиын

Автор:Тасқынбайқызы Таңшолпан
Бағыты: Сынып жетекші
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

бастауыш сынып мұғаліміне

Күні:Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
1.4.1.2 жиындарды элементерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құру және жіктеу
Сабақ мақсаттары
  • Заттарды «Тағам және сусындар»тақырыбы аясында топтау, мәселен:жемістер, көкөністер, тәттілер, ащытағамдар және т.б.• Зерттеу мәліметтерін жинақтау жәнеоларды пиктограммалар менгистограммалар түрінде беру• Сандар заңдылығымен байланыстыүштен топтауды зерттеу

  • комбинация, ілеспелілік,пункт, элемент, заңдылық,шешім.
    АКТ қолдану дағдылары
    Ресурстар
    Бастапқы білімОқушылардың балабақшада танып, оқыған сандар мен есептеулерге қатысты тәжірибесіне сүйену қажет.
    Сабақтың барысы
    Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет
    Сабақтың басыЖаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»Жұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

  • Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)(С) Екі таңбалы сандардың разрядтарын қарастырыңыздар. Бұл үшін разрядтар кестесін пайдаланыңыздар.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау










    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.



    Ширату тапсырмасы.Дескриптор:
  • есептердішығаруәдісін түсіндіреді.

  • септеудің жазбашатәсілдерін пайдаланады.

  • оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

  • Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Белсенді оқу тапсырмалары.





    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
    Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»



























    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



    Оқушылар
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызОсы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасы
    Сабақ бойынша рефлексияСабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: