Жиынтық бағалау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиынтық бағалау
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Күні: 23.12.2021ж Сыныбы: 6 Аты –жөні: Скакова Ж.М.

Оқу мақсаты:

6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу

6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу

6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау

6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау

6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру

Білім алушы

Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді

Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді

Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді

Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады

Ойлау дағдыларының деңгейлері: қолдану.

Орындау уақыты: 25 минут

І нұсқа


1. Өрнектің мәнін табыңыз: + + 2, мұндағы x=1, y=2

2 . Өрнекті ықшамдаңыз: 4 (2х - 5) – 3 (х +11) +5х

3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: 4 (х +2) -2 (х -4) =2х +16


4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:

a) катердің ағыспен жүрген жолын;

b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;

c) барлық жолды;

d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.



ІІ нұсқа


1. Өрнектің мәнін табыңыз: + - 2, мұндағы x=1, y=3

2 . Өрнекті ықшамдаңыз: 5 (2 – 5х) + 20 (х +0,4) – х

3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: 3 (2х +2) -2 (х -6) =4х +18


4. Катер 4 сағат ағыспен және 5 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:

a) катердің ағыспен жүрген жолын;

b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;

c) барлық жолды;

d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
7
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі