«Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Күні: 23.12.2021ж Сыныбы: 6 Аты –жөні: Скакова Ж.М.
Оқу мақсаты:
6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру
Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді
Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: қолдану.
Орындау уақыты: 25 минут
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін
табыңыз:
+
+
2, мұндағы x=1,
y=2
2 . Өрнекті ықшамдаңыз: 4 (2х - 5) – 3 (х +11) +5х
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: 4 (х +2) -2 (х -4) =2х +16
|
|
|
4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса: a) катердің ағыспен жүрген жолын; b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын; c) барлық жолды; d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз. |
ІІ нұсқа
1. Өрнектің мәнін
табыңыз:
+
-
2, мұндағы x=1,
y=3
2 . Өрнекті ықшамдаңыз: 5 (2 – 5х) + 20 (х +0,4) – х
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: 3 (2х +2) -2 (х -6) =4х +18
|
|
|
4. Катер 4 сағат ағыспен және 5 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса: a) катердің ағыспен жүрген жолын; b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын; c) барлық жолды; d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жиынтық бағалау
Жиынтық бағалау
«Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Күні: 23.12.2021ж Сыныбы: 6 Аты –жөні: Скакова Ж.М.
Оқу мақсаты:
6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру
Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді
Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: қолдану.
Орындау уақыты: 25 минут
І нұсқа
1. Өрнектің мәнін
табыңыз:
+
+
2, мұндағы x=1,
y=2
2 . Өрнекті ықшамдаңыз: 4 (2х - 5) – 3 (х +11) +5х
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: 4 (х +2) -2 (х -4) =2х +16
|
|
|
4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса: a) катердің ағыспен жүрген жолын; b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын; c) барлық жолды; d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз. |
ІІ нұсқа
1. Өрнектің мәнін
табыңыз:
+
-
2, мұндағы x=1,
y=3
2 . Өрнекті ықшамдаңыз: 5 (2 – 5х) + 20 (х +0,4) – х
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз: 3 (2х +2) -2 (х -6) =4х +18
|
|
|
4. Катер 4 сағат ағыспен және 5 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы v км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса: a) катердің ағыспен жүрген жолын; b) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын; c) барлық жолды; d) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз. |
шағым қалдыра аласыз













