Абай
облысы білім басқармасының Бородулиха ауданының білім бөлімінің
"Краснояр орта мектебі"КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
нәтижелері бойынша талдау
2
тоқсан қазақ тілі пәні
бойынша
Сынып:4
Оқушылар саны: 6
Педагог: Бәстамиева
М.С.
Мақсаты:
БЖБ
және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Қазақ тілі
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ 1
|
6
|
9
|
0
|
4
|
2
|
83
|
100
|
БЖБ 2
|
6
|
8
|
0
|
5
|
1
|
17
|
100
|
ТЖБ
|
6
|
18
|
0
|
5
|
1
|
67
|
100
|
|
Қол жеткізілген
мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
4.2.4.1* Жоспар/жазбаларын
қолданып, мәтінді толық
мазмұндау
|
4.1.1.1* Анық
айтылған сөзді тыңдап,
қысқаша
жазба (тірек сөздер)
жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар
құру
|
БЖБ 2
|
4.3.4.1* Мұғалімнің
қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға
бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап
беру
|
4.3.1.1* Мәтінді
іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/ шолып/ белгі қойып
оқу
4.5.1.2* Көптік/
тәуелдік/ септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/ жазбаша тілде
қолдану
4.4.5.2 Сөзге
қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын
сақтау
|
ТЖБ
|
4.2.2.1 Берілген
тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог
құру
4.3.1.1* Мәтінді
іштей, түсініп және қажетті
ақпаратты
тауып/шолып/белгі қойып
оқу
|
4.1.3.1* Тыңдалған
материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте
толтыру/кластер құрастыру/
болжау
4.4.5.2 Сөзге
қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын
сақтау
|
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім
деңгейін
көрсетті:
жоғары (Ж):
85-100%, (Баяхметова Дана
Елі
орташа (О):
40-84%, (Аркуша
Антон, Ершов Даниил,
Феклистова Валерия . Похабова
Николь, Шнырев Игорь.
)
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда
туындаған қиындықтар
тізбесі: Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін
тапсырмаларды орындамады.
Білім алушы ашық түрдегі қысқа
жауапты қажет ететін тапсырмаларды
орындамады.
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда
туындаған қиындықтардың
себептері: Тірек сөздерді орынды қолданалмады. Ойын жүйелі, еркін
жеткізбеді. Создердін қасымшасын қате қойған.
.
-
ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған
жұмы: Білім алушылармен көп сойлесіп, сөздердің аудармасын
жаттау. Сөздерге керекті жалғауларды
қоюға үйрету. Әр білім алушылармен
жеке жұмыс жасап, мәтінді аудару. Білім алушы ашық
түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларды
орындау
.
Күні: _______20____ж
Педагогтің
Т.А.Ә: Бәстамиева Майгүлі
Серікқызы
Абай облысы білім
басқармасының Бородулиха ауданының білім бөлімінің "Краснояр орта
мектебі"КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау мен
тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша
талдау
-
тоқсан қазақ тілі пәні
бойынша
Сынып:3
Оқушылар саны:
3
Педагог: Бәстамиева
М.С.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Қазақ тілі
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ 1
|
3
|
7
|
0
|
3
|
0
|
66
|
100
|
БЖБ 2
|
3
|
7
|
0
|
3
|
0
|
66
|
100
|
ТЖБ
|
3
|
16
|
0
|
3
|
0
|
66
|
100
|
|
Қол жеткізілген
мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
3.1.2.1 Баяу және
анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен
құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын
түсіну
|
3.2.2.1 Берілген
тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4
сөйлем)
|
БЖБ 2
|
3.5.1.1 Мұғалімнің
қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс- қимылын білдіретін сөздер
мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша/ жазбаша тілде
қолдану
|
3.3.4.1* Мәтін мазмұны мен
кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай?
қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру 3.5.1.5* Үлгі бойынша
сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және
мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем
құрастыру
|
ТЖБ
|
3.5.1.1* Мұғалімнің
қолдауымен заттың атын/ сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздер
мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша жазбаша тілде
қолдану
3.2.1.1Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу
және сөйлеу барысында қолдану
3.4.3.1 Өз бетінше жай
сөйлемнің соңында қойылатын тыныс белгілерді
қолдану
|
3.1.2.1* Баяу және анық
айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған
шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын
түсіну
3.2.3.1* Белгілі
тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың
ойын толықтыру
3.3.4.1* Мәтін мазмұны мен
кейіпкерлерінің іс- әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай?
қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап
беру
|
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім
деңгейін
көрсетті:
орташа (О):
40-84%, (Коропова
Мария, Сильтеев
Ади, Терновая
Милана)
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім
алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
1.
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы
орындамады; 2. Білім алушы
тақырыпқа сәйкес сұрақтар қоя алмады , сұрақтарға лайықты жауап
береді. 3. Мәтіннің мазмұнына
сәйкес баламалы сұрақтар мен жауаптар
қабылданбады.
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда
туындаған қиындықтардың себептері:
Мәтінің мазмүның ойда сақтамаған. Сұрақтарға тез жылдам,
ойламай жауап берген. Сұрақ қаю және жауап бере алмайды қазақ
тілінде. Үй жұмысын уақытында орындамау. Сөздер
жаттамаған.
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша
жоспарланған жұмы: Білім алушылармен сөздерді жаттау және олармен жаттаған
сөздермен сөйлем құрауды үйрету. Әр баламен сыныпта жеке жұмыс
жасау. Сабақты түсіндіру барысында қазақша тілінде көбірек сөйлесу
білім алушылармен. Мәтінді дұрыстап оқу, мазмұның түсінуге
үйрету. Қазақ тілінде сұрақ
қаюды үйрету және сұрақтарды
жаттау.
Күні: _______20____ж
Педагогтің
Т.А.Ә: Бәстамиева Майгүлі
Серікқызы