Материалдар / Жиынтық бағалау тапсырмалары 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиынтық бағалау тапсырмалары 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы Жиынтық бағалау тапсырмалары ағылшын тілі 4сыныпқа арналған 1 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
843
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Әсіл Жанерке Бекбергенқызы Тыңдаушының портфолиосы В бөлімі

Тараз қаласы "ПШО" ЖМ филиалы бағлау тапсырмаларын әзірлеу

және сараптау бойынша курстар

SPECIFICATION OF SUMMATIVE ASSESSMENT FOR TERM 1 1. Aim of the Summative Assessment for term


Summative assessment is aimed to assess learners’ success in terms of the learning objectives achievement and reveal their level of knowledge and skills acquired during the term.

Summative assessment checks the achievement of learning objectives for the term planned in the Subject Programme.


2. The document defining the content of the Summative Assessment for term

The Subject Programme for «The English language» for 1-4 grades of primary education on the updated content.


  1. Review of the Summative Assessment for term 1 3.1 Duration - 40 minutes.


Speaking task is conducted separately. Total marks –18


3.2. The structure of the summative assessment

Different types of tasks are used in the summative assessment for term.

This sample of summative assessment consists of 4 tasks. Matching task requires learners to follow the story and match the information to pictures. “True/False” tasks require learners to read and identify true or false information. Open-ended tasks require learners to write a paragraph giving some personal information, answer questions in words, expressions and sentences.




Characteristic of tasks for summative assessment for term 1


Cross curricular

Strand

Learning objective

Task №

Type of question/


Total marks

unit

Task description













Kazakhstan in

the

Listening

4.1.8.1 Understand short, supported

narratives on an increasing range of general and some currical topics


A “Multiple choice” task is based

on the material of the cross-

curricular unit “

Kazakhstan in the

World of Sport”

Learners listen to a man twice

talking about sport

answer the questions by choosing

the correct answer

4

World of Sport



1










Values in Myths













and Legends







Reading

4.3.3.1 Recognise basic opinions in short,


True/ False” task.





simple texts on an increasing range of

2

Learners read the text and mark the

5



general range of general and some

statements “True” and “False”.




curricular topics













Writing

4.4.4.1 Write with support a sequence of


Open-ended task.





short sentences in a paragraph to give basic


Learners write a paragraph. The




personal information


support is provided by given pictures




4.5.12.1 Use adverbs of time and frequency:


and topic and conclusion sentences.




sometimes, often, always, never to indicate

3

Some basic personal information

is

4



when and how often begin to use simple


required.





adverbs of manner e.g. well, badly; use







common –ly manner adverbs to describe







actions e.g. slowly, quickly













Speaking

4.2.8.1 Express basic likes and dislikes;


Open-ended task.





recount short, basic stories and events on a

4

Learners should answer only


5



770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!