Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Жиынтық бағалау тапсырмалары 4 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Әсіл Жанерке Бекбергенқызы
Тыңдаушының портфолиосы В бөлімі
Тараз қаласы "ПШО" ЖМ филиалы
бағлау тапсырмаларын әзірлеу
және сараптау бойынша
курстар
SPECIFICATION OF SUMMATIVE
ASSESSMENT FOR TERM 1 1. Aim of the Summative Assessment for
term
Summative assessment is aimed
to assess learners’ success in terms of the learning objectives
achievement and reveal their level of knowledge and skills acquired
during the term.
Summative assessment checks
the achievement of learning objectives for the term planned in the
Subject Programme.
2. The document defining
the content of the Summative Assessment for
term
The Subject Programme for «The
English language» for 1-4 grades of primary education on the
updated content.
Review of the Summative
Assessment for term 1 3.1 Duration -40
minutes.
Speaking task is conducted
separately.Total marks
–18
3.2. The structure of the
summative assessment
Different types of tasks are
used in the summative assessment for term.
This sample of summative
assessment consists of 4 tasks. Matching task requires learners to
follow the story and match the information to pictures.
“True/False” tasks require learners to read and identify true or
false information. Open-ended tasks require learners to write a
paragraph giving some personal information, answer questions in
words, expressions and sentences.
Characteristic of tasks for
summative assessment for term 1
Cross curricular
Strand
Learning objective
Task №
Type of question/
Total marks
unit
Task description
Kazakhstan
in
the
Listening
4.1.8.1 Understand short,
supported
narratives on an
increasing range of general and some currical
topics
A “Multiple choice” task is
based
on the material of the
cross-
curricular unit
“
Kazakhstan in
the
World of
Sport”
Learners listen to a man
twice
talking about
sport
answer the questions by
choosing
the correct
answer
4
World of Sport
1
Values in Myths
and Legends
Reading
4.3.3.1 Recognise basic
opinions in short,
“True/ False” task.
simple texts on an increasing
range of
2
Learners read the text and
mark the
5
general range of general and
some
statements “True” and “False”.
curricular topics
Writing
4.4.4.1 Write with support a
sequence of
Open-ended task.
short sentences in a paragraph
to give basic
Learners write a paragraph.
The
personal information
support is provided by given
pictures
4.5.12.1 Use adverbs of time
and frequency:
and topic and conclusion
sentences.
sometimes, often, always,
never to indicate
3
Some basic personal information
is
4
when and how often begin to
use simple
required.
adverbs of manner e.g. well,
badly; use
common –ly manner adverbs to
describe
actions e.g. slowly,
quickly
Speaking
4.2.8.1 Express basic likes
and dislikes;
Open-ended task.
recount short, basic stories
and events on a
4
Learners should answer only
5
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз