Бөлім бойынша жиынтық
бағалау тапсырмалары .3-тоқсан
Бөлім: «Қазақстан және «Ұлы
Жібек жолы» 6-сынып
Оқу
мақсаты:
6.3.3.1 - орта көлемді
шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау;
6.4.2.1 эссе тақырыбының
желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын
ашып жазу
Бағалау критерийі: Білім
алушы:
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Тақырыбы мен негізгі мәселені анықтайды
Эссе тақырыбынан шықпай,
абзацтар бойынша жүйелеп, мазмұнын ашып
жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу және Түсіну
Орындалу уақыты: 20
минут
1.Мәтінді мұқият оқып,
тапсырмасын орындаңыз
Ұлы Жібек жолының пайда
болу тарихы
Жолдың аты жібек саудасына
байланысты шыққан. Жібек мата дайындау үшін табиғи жібек талшықтары
керек. Табиғи жібек талшықтары тұт жібек көбелегінен алынады.
Ересек көбелек жапырақ бетіне жұмыртқалайды. Ол жұмыртқаларды
жұлдыз құрт немесе жібек құрты деп атайды. Жұлдыз құрт тек тұт
ағашының жапырақтарымен қоректенетін болғандықтан, оны тұт жібек
құрты немесе тұт көбелек деп атаған. Жібек халықаралық саудаға
шығарылғанымен, оны өндіру жолын Қытай үкіметі өте құпия сақтаған.
Соған қарамастан, құпия өндіру тәсілін Қытайдан жасырын түрде алып
шыққандар болған. Олар жібек құртын қуыс қурайдың ішіне тығып, әйел
адамдардың шашының арасына жасырған. Жібек жолы Қытай жеріндегі
Хуанхэ өзенінің аңғарындағы аудандардан басталады. Ол Ұлы Қытай
қорғанының батыс шетінен, Іле өзенімен Ыстықкөлге жетеді. Жол осы
арада батысқа және солтүстік-батысқа қарай шығу үшін оңтүстік,
солтүстік бағыттар болып тармақталады.
Мәтіннің тақырыбы мен негізгі
ойын анықтап кестеге салыңыз
Мәтіннің
тақырыбы
|
|
Негізгі
ой
|
|
2.«Қазіргі кездегі Жібек
жолы» тақырыбы бойынша өз ойыңызды дәлелдеп шағын эссе
жазыңыз
Бағалау
критерийі
|
№ тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Тақырыбы мен негізгі мәселені
анықтайды
|
1
|
Мәтіннің тақырыбын
табады
|
1
|
Мәтіндегі негізгі
мәселені табады
|
1
|
Эссе тақырыбынан
шықпай, абзацтар бойынша жүйелеп, мазмұнын ашып
жазады.
|
2
|
Тақырыптан ауытқымай эссе
жазады
|
1
|
Абзац бойынша
жүйелеп, эссе құрылымын
сақтайды
(кіріспе, негізгі бөлім,
қорытынды)
|
3
|
Мазмұнын толықтай
ашады
|
1
|
Жазу сауаттылығын
сақтайды
|
2
|
Барлығы 9
|