Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:22.09.2017 жылСынып: 7Мұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі:№1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні:қазақ тіліТақырыбы :«Ауа райы және клматтық өзгерістер» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7Т/А5.Проблемалық сұрақтарғатыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,талқылауБағалау критерийлері:
Проблемалық сұрақарға деректер арқылы дәлелді жауап береді
Өзгелердің жауабымен салыстырады
Максималды балл _____5____ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
4
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
4
орта
3
Жақып Нұрасыл
3
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
4
орта
5
Қабдуали Ақниет
3
төмен
6
Қасым Ақниет
4
орта
7
Қасым Саябек
4
орта
8
Манаш Айжан
5
жоғары
9
Матычина Вера
4
орта
10
Сәлмен Бекжан
3
төмен
11
Серікова Әсел
5
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
5
жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 6Төменгі деңгей: 3Жіберілген қателіктер:1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 32.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:11.10.2017 жылСынып: 7Мұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі:№ 2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні:қазақ тіліТақырыбы :«Көшпенділер мәдениеті», «Денсаулық-зор байлық» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерінқолданылған тілдік құралдар арқылы тану;7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу;Бағалау критерийлері:
Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін біледі
Тілдік құралдарды ажырата алады
Шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазады
Көркемдегіш құралдарды мәтіннің стильдік ерекшелігіне сай қолданады
Максималды балл _____10___ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
6
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
5
орта
3
Жақып Нұрасыл
4
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
4
төмен
5
Қабдуали Ақниет
5
орта
6
Қасым Ақниет
6
орта
7
Қасым Саябек
4
төмен
8
Манаш Айжан
8
жоғары
9
Матычина Вера
5
орта
10
Сәлмен Бекжан
4
төмен
11
Серікова Әсел
8
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
9
жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 5Төменгі деңгей: 4Жіберілген қателіктер:
Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12
Қорытынды: Білім алушыларға стиль түрлерін, ерекшеліктерін түсіндіру жұмыстарын жүргізу жоспарландыҰсыныстар:
Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету
Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау (ТЖБ)Өткізілу мерзімі:27.10.2017 жылСынып: 7Мұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі: тоқсандық жиынтық бағалау ( 40 минут)Пәні:қазақ тіліТапсырмалар сипаттамасы:
Тыңдалым тапсырмасы жұппен орындалады . Мәтін 120-150 сөзден тұрады.
Мәтінді оқып, мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап береді және өз пікірін,көзқарасын 4-5 сөйлммен білдіреді.
Оқушылар ұсынылған екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын жазба жұмысын орындайды
Максималды балл _____30___ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
20
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
12
төмен
3
Жақып Нұрасыл
10
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
10
төмен
5
Қабдуали Ақниет
9
төмен
6
Қасым Ақниет
19
төмен
7
Қасым Саябек
9
орта
8
Манаш Айжан
25
жоғары
9
Матычина Вера
21
орта
10
Сәлмен Бекжан
20
орта
11
Серікова Әсел
27
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
24
жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 4Төменгі деңгей: 5Жіберілген қателіктер:
Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12
Қорытынды: Оқушылардың мәтінді жан жақты талдай білу қабілеттерін дамыта отырып,сандық мәліметтерді,көркемдегіш құралдарды орынды қалдана білуге жұмыс жасауҰсыныстар:
Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:10.10.2017 жылСынып: 7Мұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі:№1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні:қазақ әдебиетіТақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазуБағалау критерийлері:
Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
Кейіпкер бейнесін талдайды
Оқиға желісін дамытып жазады
Өзіндік көзқарасын білдіреді
Максималды балл _____7____ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
№
Аты жөні
балл
Деңгейі
1
Бағдатқызы София
4
орта
2
Вы-Фен-Те Амирлан
5
орта
3
Жақып Нұрасыл
2
төмен
4
Кенжебайұлы Бақтияр
3
төмен
5
Қабдуали Ақниет
2
төмен
6
Қасым Ақниет
5
орта
7
Қасым Саябек
3
төмен
8
Манаш Айжан
6
жоғары
9
Матычина Вера
5
орта
10
Сәлмен Бекжан
3
төмен
11
Серікова Әсел
6
жоғары
12
Тойбек Тоғжан
6
жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 4Төменгі деңгей: 5Жіберілген қателіктер:1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 32.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу
Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:24.10.2017 жылСынып: 7Мұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі:№2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні:қазақ әдебиетіТақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау7Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазуБағалау критерийлері:
Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
Кейіпкер бейнесін талдайды
Оқиға желісін дамытып жазады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз