Материалдар / Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге 5-7-сыныптардан алынған жиынтық бағалауды талдау үлгісі ретінде ұсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
71872
49 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Өткізілу мерзімі:22.09.2017 жыл

Сынып: 7

М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна

Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)

Пәні: қазақ тілі

Тақырыбы :«Ауа райы және клматтық өзгерістер» бөлімі бойынша

Оқу мақсаты:

7Т/А5.Проблемалық сұрақтарғатыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,талқылау

Бағалау критерийлері:

  • Проблемалық сұрақарға деректер арқылы дәлелді жауап береді

  • Өзгелердің жауабымен салыстырады

Максималды балл _____5____

Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________

Аты жөні

балл

Деңгейі

1

Бағдатқызы София

4

орта

2

Вы-Фен-Те Амирлан

4

орта

3

Жақып Нұрасыл

3

төмен

4

Кенжебайұлы Бақтияр

4

орта

5

Қабдуали Ақниет

3

төмен

6

Қасым Ақниет

4

орта

7

Қасым Саябек

4

орта

8

Манаш Айжан

5

жоғары

9

Матычина Вера

4

орта

10

Сәлмен Бекжан

3

төмен

11

Серікова Әсел

5

жоғары

12

Тойбек Тоғжан

5

жоғары

Жоғары деңгей: 3

Орта деңгей: 6

Төменгі деңгей: 3

Жіберілген қателіктер:

1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3

2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды

Ұсыныстар:

  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету

  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу





























Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Өткізілу мерзімі:11.10.2017 жыл

Сынып: 7

М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна

Түрі: № 2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)

Пәні: қазақ тілі

Тақырыбы :«Көшпенділер мәдениеті », «Денсаулық-зор байлық» бөлімі бойынша

Оқу мақсаты:

7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерінқолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу;

Бағалау критерийлері:

  • Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін біледі

  • Тілдік құралдарды ажырата алады

  • Шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазады

  • Көркемдегіш құралдарды мәтіннің стильдік ерекшелігіне сай қолданады

Максималды балл _____10___

Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________

Аты жөні

балл

Деңгейі

1

Бағдатқызы София

6

орта

2

Вы-Фен-Те Амирлан

5

орта

3

Жақып Нұрасыл

4

төмен

4

Кенжебайұлы Бақтияр

4

төмен

5

Қабдуали Ақниет

5

орта

6

Қасым Ақниет

6

орта

7

Қасым Саябек

4

төмен

8

Манаш Айжан

8

жоғары

9

Матычина Вера

5

орта

10

Сәлмен Бекжан

4

төмен

11

Серікова Әсел

8

жоғары

12

Тойбек Тоғжан

9

жоғары

Жоғары деңгей: 3

Орта деңгей: 5

Төменгі деңгей: 4

Жіберілген қателіктер:

  1. Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5

  2. Оқырманға кеңес беруде қиналады-7

  3. Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5

  4. Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12

Қорытынды: Білім алушыларға стиль түрлерін, ерекшеліктерін түсіндіру жұмыстарын жүргізу жоспарланды

Ұсыныстар:

  • Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу

  • Оқырманға кеңес бере білуге үйрету

  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету







Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау ( ТЖБ)

Өткізілу мерзімі:27.10.2017 жыл

Сынып: 7

М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна

Түрі: тоқсандық жиынтық бағалау ( 40 минут)

Пәні: қазақ тілі

Тапсырмалар сипаттамасы:

  1. Тыңдалым тапсырмасы жұппен орындалады . Мәтін 120-150 сөзден тұрады.

  2. Мәтінді оқып, мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап береді және өз пікірін,көзқарасын 4-5 сөйлммен білдіреді.

  3. Оқушылар ұсынылған екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын жазба жұмысын орындайды



Максималды балл _____30___

Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________

Аты жөні

балл

Деңгейі

1

Бағдатқызы София

20

орта

2

Вы-Фен-Те Амирлан

12

төмен

3

Жақып Нұрасыл

10

төмен

4

Кенжебайұлы Бақтияр

10

төмен

5

Қабдуали Ақниет

9

төмен

6

Қасым Ақниет

19

төмен

7

Қасым Саябек

9

орта

8

Манаш Айжан

25

жоғары

9

Матычина Вера

21

орта

10

Сәлмен Бекжан

20

орта

11

Серікова Әсел

27

жоғары

12

Тойбек Тоғжан

24

жоғары

Жоғары деңгей: 3

Орта деңгей: 4

Төменгі деңгей: 5

Жіберілген қателіктер:

  1. Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5

  2. Оқырманға кеңес беруде қиналады-7

  3. Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5

  4. Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12

Қорытынды: Оқушылардың мәтінді жан жақты талдай білу қабілеттерін дамыта отырып,сандық мәліметтерді,көркемдегіш құралдарды орынды қалдана білуге жұмыс жасау

Ұсыныстар:

  • Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу

  • Оқырманға кеңес бере білуге үйрету

  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету

























Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Өткізілу мерзімі:10.10.2017 жыл

Сынып: 7

М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна

Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)

Пәні: қазақ әдебиеті

Тақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша

Оқу мақсаты:

7Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

7А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

Бағалау критерийлері:

  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

  • Кейіпкер бейнесін талдайды

  • Оқиға желісін дамытып жазады

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді

Максималды балл _____7____

Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________

Аты жөні

балл

Деңгейі

1

Бағдатқызы София

4

орта

2

Вы-Фен-Те Амирлан

5

орта

3

Жақып Нұрасыл

2

төмен

4

Кенжебайұлы Бақтияр

3

төмен

5

Қабдуали Ақниет

2

төмен

6

Қасым Ақниет

5

орта

7

Қасым Саябек

3

төмен

8

Манаш Айжан

6

жоғары

9

Матычина Вера

5

орта

10

Сәлмен Бекжан

3

төмен

11

Серікова Әсел

6

жоғары

12

Тойбек Тоғжан

6

жоғары

Жоғары деңгей: 3

Орта деңгей: 4

Төменгі деңгей: 5

Жіберілген қателіктер:

1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3

2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды

Ұсыныстар:

  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету

  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу























Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Өткізілу мерзімі:24.10.2017 жыл

Сынып: 7

М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна

Түрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)

Пәні: қазақ әдебиеті

Тақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша

Оқу мақсаты:

7А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау

7Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу

Бағалау критерийлері:

  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

  • Кейіпкер бейнесін талдайды

  • Оқиға желісін дамытып жазады

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді

Максималды балл _____7____

Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____

Аты жөні

балл

Деңгейі

1

Бағдатқызы София

4

орта

2

Вы-Фен-Те Амирлан

4

орта

3

Жақып Нұрасыл

3

төмен

4

Кенжебайұлы Бақтияр

4

орта

5

Қабдуали Ақниет

4

орта

6

Қасым Ақниет

4

орта

7

Қасым Саябек

3

төмен

8

Манаш Айжан

6

жоғары

9

Матычина Вера

4

орта

10

Сәлмен Бекжан

4

орта

11

Серікова Әсел

6

жоғары

12

Тойбек Тоғжан

6

жоғары

Жоғары деңгей: 3

Орта деңгей: 6

Төменгі деңгей: 2

Жіберілген қателіктер:

  1. Кейіпкер бейнесін жан-жақты талдап,ойын мысал келтіру арқылы дәлелдеуде қиналады

  2. Оқиға желісін дамытып жазу,өз көзқарасын танытуда қателіктер жібереді

Қорытынды: Кейіпкер типтерін жасалу жолдарына қарай анықтауды жетілдіру жұмыстарын жүргізу қажет.

Ұсыныстар:

  • Мәтінді оқи отырып кейіпкер бейнесін сомдау

  • Жетекші сұрақтар арқылы оқиға желісін дамытып жазуға төселдіру























Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Өткізілу мерзімі:27.11.2017 жыл

Сынып: 7

М ұғалім:Мукишева Дана Азанбаевна

Түрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)

Пәні: қазақ тілі

Тақырыбы :«Сүйіспеншілік пен достық» бөлімі бойынша

Оқу мақсаты:

7Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

Бағалау критерийлері:

  • Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы дәлелді жауап береді

  • Өзгелердің жауабымен салыстырады

Максималды балл _____10____

Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________

Аты жөні

балл

Деңгейі

1

Бағдатқызы София

8

жоғары

2

Вы-Фен-Те Амирлан

7

орта

3

Жақып Нұрасыл

6

орта

4

Кенжебайұлы Бақтияр

6

орта

5

Қабдуали Ақниет

6

орта

6

Қасым Ақниет

7

орта

7

Қасым Саябек

5

орта

8

Манаш Айжан

9

жоғары

9

Матычина Вера

7

орта

10

Сәлмен Бекжан

6

орта

11

Серікова Әсел

9

жоғары

12

Тойбек Тоғжан

8

жоғары

Жоғары деңгей: 4

Орта деңгей: 8

Төменгі деңгей: -

Жіберілген қателіктер:

1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 3

2.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9

Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарланды

Ұсыныстар:

  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету

  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!