Материалдар / Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге 5-7-сыныптардан алынған жиынтық бағалауды талдау үлгісі ретінде ұсынылып отыр
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
70070
47 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:22.09.2017 жылСынып: 7 М ұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы :«Ауа райы және клматтық өзгерістер» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7Т/А5.Проблемалық сұрақтарғатыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,талқылауБағалау критерийлері:
  • Проблемалық сұрақарға деректер арқылы дәлелді жауап береді
  • Өзгелердің жауабымен салыстырады
Максималды балл _____5____ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София4орта
2Вы-Фен-Те Амирлан4орта
3Жақып Нұрасыл3төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр4орта
5Қабдуали Ақниет3төмен
6Қасым Ақниет4орта
7Қасым Саябек4орта
8Манаш Айжан5жоғары
9Матычина Вера4орта
10Сәлмен Бекжан3төмен
11Серікова Әсел5жоғары
12Тойбек Тоғжан5жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 6Төменгі деңгей: 3Жіберілген қателіктер:1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 32.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9 Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу




























Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:11.10.2017 жылСынып: 7 М ұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі: № 2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ тіліТақырыбы :«Көшпенділер мәдениеті », «Денсаулық-зор байлық» бөлімі бойынша Оқу мақсаты: 7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерінқолданылған тілдік құралдар арқылы тану;7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу;Бағалау критерийлері:
  • Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін біледі
  • Тілдік құралдарды ажырата алады
  • Шағын мақала,нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазады
  • Көркемдегіш құралдарды мәтіннің стильдік ерекшелігіне сай қолданады
Максималды балл _____10___ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София6орта
2Вы-Фен-Те Амирлан5орта
3Жақып Нұрасыл4төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр4төмен
5Қабдуали Ақниет5орта
6Қасым Ақниет6орта
7Қасым Саябек4төмен
8Манаш Айжан8жоғары
9Матычина Вера5орта
10Сәлмен Бекжан4төмен
11Серікова Әсел8жоғары
12Тойбек Тоғжан9жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 5Төменгі деңгей: 4Жіберілген қателіктер:
  • Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
  • Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
  • Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
  • Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12
Қорытынды: Білім алушыларға стиль түрлерін, ерекшеліктерін түсіндіру жұмыстарын жүргізу жоспарландыҰсыныстар:
  • Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
  • Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету






Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау ( ТЖБ)Өткізілу мерзімі:27.10.2017 жылСынып: 7 М ұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі: тоқсандық жиынтық бағалау ( 40 минут)Пәні: қазақ тілі Тапсырмалар сипаттамасы:
  • Тыңдалым тапсырмасы жұппен орындалады . Мәтін 120-150 сөзден тұрады.
  • Мәтінді оқып, мазмұны негізінде берілген сұрақтарға жауап береді және өз пікірін,көзқарасын 4-5 сөйлммен білдіреді.
  • Оқушылар ұсынылған екі тақырыптың бірін таңдап, 200-250 сөзден тұратын жазба жұмысын орындайды


Максималды балл _____30___ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София20орта
2Вы-Фен-Те Амирлан12төмен
3Жақып Нұрасыл10төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр10төмен
5Қабдуали Ақниет9төмен
6Қасым Ақниет19төмен
7Қасым Саябек9орта
8Манаш Айжан25жоғары
9Матычина Вера21орта
10Сәлмен Бекжан20 орта
11Серікова Әсел27жоғары
12Тойбек Тоғжан24жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 4Төменгі деңгей: 5Жіберілген қателіктер:
  • Мәтіннің мақсатын жазуда қателеседі-5
  • Оқырманға кеңес беруде қиналады-7
  • Мақала жазудың ерекшеліктерін сақтамайды-5
  • Көркемдегіш құралдарды қолданбайды-12
Қорытынды: Оқушылардың мәтінді жан жақты талдай білу қабілеттерін дамыта отырып,сандық мәліметтерді,көркемдегіш құралдарды орынды қалдана білуге жұмыс жасауҰсыныстар:
  • Мәтіндегі сандық мәліметтерді табуға баулу
  • Оқырманға кеңес бере білуге үйрету
  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолдана білуге үйрету
























Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:10.10.2017 жылСынып: 7 М ұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі: №1.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ әдебиетіТақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазуБағалау критерийлері:
  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
  • Кейіпкер бейнесін талдайды
  • Оқиға желісін дамытып жазады
  • Өзіндік көзқарасын білдіреді
Максималды балл _____7____ Сыныптағы оқушылар саны _____12_____ Жұмысты орындаған_____12____________
Аты жөнібаллДеңгейі
1Бағдатқызы София4орта
2Вы-Фен-Те Амирлан5орта
3Жақып Нұрасыл2төмен
4Кенжебайұлы Бақтияр3төмен
5Қабдуали Ақниет2төмен
6Қасым Ақниет5орта
7Қасым Саябек3төмен
8Манаш Айжан6жоғары
9Матычина Вера5орта
10Сәлмен Бекжан3төмен
11Серікова Әсел6жоғары
12Тойбек Тоғжан6жоғары
Жоғары деңгей: 3Орта деңгей: 4Төменгі деңгей: 5Жіберілген қателіктер:1.Сұрақтарға деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беруде қиналады- 32.Өзгенің жауабын өз жауабымен салыстыру қиындық туғызады-9 Қорытынды: Алдағы уақытта сұрақтарға дәлелді жауап беруде,өз жауабын өзгелердікімен салыстыра дәлелдеуде қосымша сабақтар жүргізу арқылы үйрету жоспарландыҰсыныстар:
  • Кез келген мәтінді талдай білуге үйрету
  • Оқыған мәтіні бойынша проблемалық сұрақ құрастырып,дәлелдей білуге баулу






















Жиынтық бағалауға талдау (БЖБ,ТЖБ)Өткізілу мерзімі:24.10.2017 жылСынып: 7 М ұғалім:Мукишева Дана АзанбаевнаТүрі: №2.жиынтық бағалау ( 15 -20 минут)Пәні: қазақ әдебиетіТақырыбы :« Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша Оқу мақсаты:7А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау7Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазуБағалау критерийлері:
  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды
  • Кейіпкер бейнесін талдайды
  • Оқиға желісін дамытып жазады
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!