Ортақ тақырып: СаяхатСабақ: Ж ж дыбысы мен әрпі | Мектеп: №32 |
Күні:23.01.2018ж. | Мұғалімнің аты: Тайлакпаева А.М. |
Сынып: 1 «Ғ» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.2.5.1.Мәтін иллюстрация бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру(мұғалімнің көмегімен)1.1.9.3.Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі санын анықтау.1;2;4;1Мұғалімнің көмегімен қарама- қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату1.3.11.1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін кою. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Ж дыбысын таниды, дыбысты сәйкестендіре алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Иллюстрация бойынша сұрақтар қояды ,қойылған сұрақтарға жауап бере алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Қарама –қарсы мағыналы, мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырата алады, өмірмен байланыс орнатады. |
Бағалау критерийлері | Әріптерді таниды және дыбыспен сәйкестендіреді.Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды түсініп оқиды.Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қояды., сұрақтарға жауап береді.Буындардан сөз құрастырады. сөздегі буын санын анықтайды.Қарама- қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратадыСөйлемді бас әріптен бастап жазады.,сөйлем соңына тыныс белгілерін дұрыс қояды. |
Тілдік мақсат | 2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.2.1 Оқу түрлерін қолдану.2.5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу1.9 Сөздерді дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес айту2. 4.Мәтіндегі сөздердің мағынасын түсіну 3.11 Пунктуациялық нормаларды сақтау. |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Жеті –семь-seven- |
| Талқылауға арналған сұрақтар: Ж дыбысы қандай дыбыс?Ж дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?Ж дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер?Жеті қандай сан?Жетіге дейін тура және кері санаЖеті санын қатыстырып сөйлем құраЖеті сөзіне дыбыстық талдау жасайды. |
Алдынғы оқу: | Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі |
| ресурстар
|
Басы
| Психологиялық ахуал:Амансың ба алтын күн, Амансың ба көк аспан. Амансың ба достарым, Жалқаулықты тастайық Сабақты біз бастайықТопқа бөлу ЖүзімЖүзікЖаңғақ |
|
Ортасы
| Мұғалім суреттен ж дыбысынан басталатын заттардың аттарын сұрайдыЖ дыбысы мен әрпін таныстырадыЖ дыбысының дауыссыз екенін , оның сөз басында ортасындакелу үлгілерін көрсетеді,таңбасын үйретедіЖеті сөзіне дыбыстық талдау, буындық талдау жасатадыДескриптор:1. Неше дыбыс бар екенін біледі2 .Дауысты дауыссыз дыбыстарды ажыратады, анықтайды3. Ж дыбысы бар сөздерді атайды4. Ж дыбысының орналасу ретін біледі5. Суреттегі заттарды атайды 2. «Жалғастыр» әдісі бойыншажаға жалау жасыл жақсы жылтыр жарыс жаса жасау жайлау жаман жауын Жарас Дескриптор:1.Буындап оқиды, тұтастай оқиды 2. Сөздердің мағынасын ажыратады 3. Ж дыбысы қай буында кездесетінін анықтайдыСергіту сәті.3. Сурет арқылы «Болжау» әдісі
ЖарысЖарыс, жарыс! Жайлауда ат жарысы өтуде. Жанаттың аты желден де жүйрік. Жарастың жорғасы мықты. Кім жарыс мәресіне тез жетеді?Дескриптор:1. Мәтінді оқиды2.Мазмұнын аша алады3. Мазмұнын түсінеді, сұраққа жауап береді, бір-бірінің пікірін тыңдайды4. Сөйлем соңындағы тыныс белгілеріне назар аударады.4. Жаңбыр тамшыларынан сөздер құрау Жұптық жұмыс «Кім жылдам?» әдісіДескриптор:1. Сөздердің буыннан тұратынын түсінеді2 .Буыннан сөздер құрайды 3 .Сөздердің мағынасын түсінеді6. Дәптермен жұмысЖ ж әрпінін, жазылуы мен таныстыру. Дәптердегі әріп әлементтерін, әріптің жазылу үлгісін дұрыс толтыруларын қадағалау. Берілген тапсырмаларды орындауДескриптор:Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады 2. Гигиеналық талаптарға сай жазады. 3. Сауатты жазадыКері байланыс: ҚБ «Шапалақ» |
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Видеоролик
Суреттер
Оқулық
Суреттер
|
Соңы
| Рефлексия | Кері байланыс |