Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары
|
Пәні: қазақ әдебиеті |
Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі |
|||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
2– бөлім. «Толғауы тоқсан қызыл тіл» |
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ж.Жабаев «Зілді бұйрық» өлеңі |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7. Т/Ж3. Көркем шығармадағы образ. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 7.Б/С1.Тарихи және көркемдік құндылығы. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру. 7. Б/С4. Әдеби сын. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Өлеңдегі кейіпкерлер бейнесін ашып талдайды, үзінділерді жатқа айтады. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
|
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбектене білуге баулу. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып, жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады. |
|||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Таныстырылым көрсетіледі. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, ХХ ғасырдың басындағы тарихи оқиғалар: июнь жарлығы, халық көтерілісі, ұлт-азаттық көтерілісі. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік міндеттер |
Пәнге байланысты сөздер және терминдер: тақырып, идея, мазмұн, кейіпкер, кейіпкер көзқарасы, монолог, ұсыныс хат, проблемалық мақала. Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,... Менің ойымша,... Мен ойлаймын... |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Ай, сүйінбай, Сүйінбай» |
|||||||||||||||||||
|
Уақытты жоспарлау |
Сабақ мазмұны |
|||||||||||||||||||
|
Басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту: «Шаттық шеңберіне» жиналған оқушылардың әрбір бесіншісі «Бес қадам» әдісі арқылы төмендегі мәселелерді айуы керек:
|
|||||||||||||||||||
|
Ортасы 30 мин
|
Мағынаны тану сатысы Өлең мәтіні мен тапсырма ұсынылады. Зерттеуші рөліндегі оқушының тапсырмасы: 1.Мәтінді түсініп оқыңыздар. 2.Адамдардың ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін теріп алып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар. 3.Зерттеулеріңіздің қорытындысын бір кейіпкер бейнесі туралы 80 сөзден тұратын шағын тұжырым түрінде жазыңыздар
Журналист рөліндегі оқушының тапсырмасы: 1.Мәтінді түсініп оқыңыздар. 2. Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып (кемінде 5 түрлі адамдар сипаты), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар. 3. Ақын сипаттап отырған заман көрінісіне баға беретін риторикалық сұрақ туындатып, кейіпкер бейнесіне қатысты зерттеулеріңіздің қорытындысын проблемалық мақала түрінде ұсыныңыздар.
Кері байланыс:
Бағалау. Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі және өзара бағалайды. Тапсырма Өлеңнен 3 шумақ үзіндіні жаттап, жұбыңызға айтып, беріңіз. Дескрипторлар:
Өзіңді бағала. |
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия 5 мин
|
Р
Ойынның шарты: Бүгінгі іс-әрекеттеріңізді пирамидаға қалай орналастырар едіңіздер
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ж.Жабаев "Зілді бұйрық" өлеңі
Ж.Жабаев "Зілді бұйрық" өлеңі
Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары
|
Пәні: қазақ әдебиеті |
Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі |
|||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
2– бөлім. «Толғауы тоқсан қызыл тіл» |
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ж.Жабаев «Зілді бұйрық» өлеңі |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7. Т/Ж3. Көркем шығармадағы образ. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 7.Б/С1.Тарихи және көркемдік құндылығы. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру. 7. Б/С4. Әдеби сын. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Өлеңдегі кейіпкерлер бейнесін ашып талдайды, үзінділерді жатқа айтады. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
|
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбектене білуге баулу. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып, жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады. |
|||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Таныстырылым көрсетіледі. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, ХХ ғасырдың басындағы тарихи оқиғалар: июнь жарлығы, халық көтерілісі, ұлт-азаттық көтерілісі. |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік міндеттер |
Пәнге байланысты сөздер және терминдер: тақырып, идея, мазмұн, кейіпкер, кейіпкер көзқарасы, монолог, ұсыныс хат, проблемалық мақала. Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,... Менің ойымша,... Мен ойлаймын... |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Ай, сүйінбай, Сүйінбай» |
|||||||||||||||||||
|
Уақытты жоспарлау |
Сабақ мазмұны |
|||||||||||||||||||
|
Басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту: «Шаттық шеңберіне» жиналған оқушылардың әрбір бесіншісі «Бес қадам» әдісі арқылы төмендегі мәселелерді айуы керек:
|
|||||||||||||||||||
|
Ортасы 30 мин
|
Мағынаны тану сатысы Өлең мәтіні мен тапсырма ұсынылады. Зерттеуші рөліндегі оқушының тапсырмасы: 1.Мәтінді түсініп оқыңыздар. 2.Адамдардың ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін теріп алып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар. 3.Зерттеулеріңіздің қорытындысын бір кейіпкер бейнесі туралы 80 сөзден тұратын шағын тұжырым түрінде жазыңыздар
Журналист рөліндегі оқушының тапсырмасы: 1.Мәтінді түсініп оқыңыздар. 2. Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып (кемінде 5 түрлі адамдар сипаты), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар. 3. Ақын сипаттап отырған заман көрінісіне баға беретін риторикалық сұрақ туындатып, кейіпкер бейнесіне қатысты зерттеулеріңіздің қорытындысын проблемалық мақала түрінде ұсыныңыздар.
Кері байланыс:
Бағалау. Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі және өзара бағалайды. Тапсырма Өлеңнен 3 шумақ үзіндіні жаттап, жұбыңызға айтып, беріңіз. Дескрипторлар:
Өзіңді бағала. |
|||||||||||||||||||
|
Рефлексия 5 мин
|
Р
Ойынның шарты: Бүгінгі іс-әрекеттеріңізді пирамидаға қалай орналастырар едіңіздер
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
ефлексия
.












