Ж.Жабаев "Зілді бұйрық" өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ж.Жабаев "Зілді бұйрық" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арналған жаңартылған білім мазмұнындағы сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ____________ Оқу ісінің орынбасары


Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп: Хромтау ауданы, Аққұдық орта мектебі


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

2– бөлім. «Толғауы тоқсан қызыл тіл»


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Қуаныш Таншолпан Берікқызы


Сынып: 7

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ж.Жабаев «Зілді бұйрық» өлеңі

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7. Т/Ж3. Көркем шығармадағы образ. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

7.Б/С1.Тарихи және көркемдік құндылығы. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

7. Б/С4. Әдеби сын. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.

Сабақ мақсаты

Өлеңдегі кейіпкерлер бейнесін ашып талдайды, үзінділерді жатқа айтады.

Бағалау критерийлері

  • Кейіпкерлердің ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті зерттеу арқылы кейіпкер бейнелерін ашады.

  • Өзі үшін маңызды үзінділерге таңдау жасап, жатқа айтады.

Дескрипторлар

  • Кейіпкерлердің ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті танытатын кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесін теріп алады;

  • Сөздердің мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.

  • Зерттеулерінің қорытындысын бір кейіпкер бейнесі туралы топтардың бірі 80 сөзден тұратын шағын тұжырым;

Құндылықтарды игерту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбектене білуге баулу.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып, жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Таныстырылым көрсетіледі.

Пәнаралық байланыс

Тарих, ХХ ғасырдың басындағы тарихи оқиғалар: июнь жарлығы, халық көтерілісі, ұлт-азаттық көтерілісі.

Тілдік міндеттер

Пәнге байланысты сөздер және терминдер: тақырып, идея, мазмұн, кейіпкер, кейіпкер көзқарасы, монолог, ұсыныс хат, проблемалық мақала.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным,...

Менің ойымша,...

Мен ойлаймын...

Алдыңғы білім


«Ай, сүйінбай, Сүйінбай»

Уақытты жоспарлау

Сабақ мазмұны

Басы

5 мин

Қызығушылықты ояту:

«Шаттық шеңберіне» жиналған оқушылардың әрбір бесіншісі «Бес қадам» әдісі арқылы төмендегі мәселелерді айуы керек:

  1. Өлеңдегі 5 кейіпкерді ата;

  2. Өлеңдегі халықтың өміріне 5 сөзбен баға бер;

  3. Өлеңдегі әке-шеше күйін, сезімін 5 сөзбен жеткіз.

  4. Өлеңде аталған оқиғаны 5 сөзбен жеткіз.




Ортасы

30 мин




















Мағынаны тану сатысы

Өлең мәтіні мен тапсырма ұсынылады.

Зерттеуші рөліндегі оқушының тапсырмасы:

1.Мәтінді түсініп оқыңыздар.

2.Адамдардың ниеті мен көзқарастарындағы және мінез-құлқы мен әрекеттеріндегі өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін теріп алып (кемінде 5 сөз немесе сөз тіркесі), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.

3.Зерттеулеріңіздің қорытындысын бір кейіпкер бейнесі туралы 80 сөзден тұратын шағын тұжырым түрінде жазыңыздар

Адамдардың ниеті мен көзқарастарын, мінез-құлқы мен әрекеттерін танытатын сөздер мен сөз тіркестері

Сөздердің білдіретін мәні

Өзгерістердің себептері мен салдарлары




Қорытынды тұжырым

Журналист рөліндегі оқушының тапсырмасы:

1.Мәтінді түсініп оқыңыздар.

2. Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып (кемінде 5 түрлі адамдар сипаты), мәнін ашып, өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыздар.

3. Ақын сипаттап отырған заман көрінісіне баға беретін риторикалық сұрақ туындатып, кейіпкер бейнесіне қатысты зерттеулеріңіздің қорытындысын проблемалық мақала түрінде ұсыныңыздар.

Халықтың ішіндегі түрлі әлеуметтік таптар мен топтарының сипаты мен күй-жайындағы өзгерісті танытатын сөздер мен сөз тіркестері

Сөздердің білдіретін мәні

Өзгерістердің себептері мен салдарлары




Проблемалық мақала

Кері байланыс:

  • Қай тапсырма түрін талапқа сай орындай алдыңыздар?

  • Қайсы қиындық туғызды?

Бағалау. Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі және өзара бағалайды.

Тапсырма

Өлеңнен 3 шумақ үзіндіні жаттап, жұбыңызға айтып, беріңіз.

Дескрипторлар:

  • Ақын өлеңінен өз қалауы бойынша үзінділерді таңдап, жаттай алады.

  • Жаттағанын нақышына келтіріп, мәнерлеп айтады.

  • Автор сезімін дауыс мәнері арқылы жеткізе алады.

Өзіңді бағала.

Рефлексия

5 мин


РShape1 ефлексия . «Пирамида» ойыны





Ойынның шарты: Бүгінгі іс-әрекеттеріңізді пирамидаға қалай орналастырар едіңіздер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1232
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі