Түсінік хат
Балабақша балалары болашақ иесі болғандықтан дүниежүзілік мәдениетті танитын, өзінің төл мәдениетін білетін, сыйлайтын, рухани дүниесі бай, саналы ойлайтын деңгейі жоғары білікті болуы міндетті.
Ата-бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақтаған тәжірибесін, мәдениетін жасөспірімдер бойында саналы сіңіріп, қоршаған ортадағы қарым-қатынасын, мінез-құлқын,өмірге деген көзқарасын, бағытын дұрыс қалыптастыру тәрбиеге байланысты.
Баланың өмірге қадам басардағы алғашқы қимыл-әрекеті ойын, сондықтан да оның мәні ерекше. Қазақ халқының ұлы ойшылы Абай Құнанбаев: «Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады.
Тоғызқұмалақ-қазақтың ұлттық дәстүрлі ойындарының бірі, ақыл-ой ойыны. Соңғы деректерге қарағанда, оның шығу тарихы төрт мың жылдық кезеңді қамтиды. Қазіргі таңда республикада ойын қауымдастығы бар, облыс орталықтарында тоғызқұмалақты үйренемін деушілерге қауымдастықтың бөлімшелері мен үйірмелері ашылған. Бүгінде Қазақстанда осы жұмыстардың ұйытқысы болып отырған танымал бірнеше азаматтар бар. Солардың ішінде тоғызқұмалақ федерациясының президенті Әлихан Байменов, вице-президенті Сардар Шәріпов пен «Таңғажайып тоғызқұмалақ» кітабының авторы, тоғызқұмалақтан мемлекеттік жаттықтырушы Мақсат Шотаев деген азаматтардың есімдерін атауға тұрарлық.
Қазақстан тәуелсіздік алған жылдан бері тоғызқұмалақ жылдан-жылға дамып келеді. Бұл жерде жаңа құрылған тоғызқұмалақ федерациясының ықпалы зор болып отыр. Бүгінгі таңда осы қауымдастықтың арқасында елдің түпкір-түпкірінде үйірмелер ашылып, тоғызқұмалақтан жарыстар жиі өткізіліп келеді.
Қазіргі кезде әлемнің көптеген елдерінде тоғызқұмалақ жақсы насихатталып жатыр. Мәселен, Моңғолияда мектептерде тоғызқұмалақтан олимпиада өтеді екен. Қытайда, Қарақалпақстанда кітаптар, ғылыми еңбектер щығуда. Сондай-ақ, көршілес Алтайда, Қарашай-Шеркеште, Сахада үйірмелер ашылып, Еуропаның бірнеше елдерінде тоғызқұмалақ ойналып жатыр деген дерек бар.
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына игі ықпал ететін жетекші, басты құбылыстың бірі деуге болады. Бала ойын арқылы өзінің күш-жігерін жаттықтырады,қоршағанорта мен құбылыстардың ақиқат сырын ұғынып, ақыл-ойын дамытып,еңбек дағдысына үйрене бастайды. Былайша айтқанда,болашақ қайраткердің тәрбие жолы, тәлімдік өнегесі ойыннан бастап өрбиді.
Баланың ақыл-ойынының дамуына-тоғызқұмалақ ойынының орны ерекше.
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасының төлқұжаты
|
1 |
Жоба аты |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» |
|
2 |
Аннотация |
Ойын-ой дамытар. |
|
3 |
Мақсаты |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасы арқылы балаларды терең ойлауға, тез шешім қабылдауға,сонымен қатар, математикалық амалдарды меңгеруге жетелеу. Балалардың ой-өрісін, сана-сезімін дамыту. Ұстамдылыққа, төзімділікке, сабырлыққа, жігер-намысты шыңдауға,көп еңбектенуге тәрбиелеу. |
|
|
Міндеті: |
|
|
4 |
Қатысушылар |
Балалар Педагогтар Ата-аналар |
|
5 |
Жобаны іске асыру мерзімі: |
2024 жыл қыркүйек – 2025 жыл мамыр |
|
6 |
Жобаны іске асыру кезеңдері |
2024-2025ж.ж – (Қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан) дайындық кезеңі 2025ж. ж. – (Қаңтар,ақпан, наурыз) қалыптастыру кезеңі; /практикалық/ 2025ж. ж.(Сәуір,мамыр) – жалпылау кезеңі. /қорытынды// |
|
7 |
Күтілетін нәтиже |
-Балалардың танымдық қабілеттері анықталады. -Балалар өз бетімен шешім қабылдауға, өз ісін жоспарлауға дағдыланады. -Тоғызқұмалақ ойынының балалардың ойлау қабілетіне позитивті әсер ететіндігі дәлелденеді |
|
8 |
Жобаға жауапты |
Жетпісбаева Динара-тәрбиеші |
Жобаны іске асыру кезеңдері
|
Мерзімі |
Кезеңі |
|
|
2024-2025ж.ж Қыркүйек, қазан, қараша |
Дайындық кезеңі |
- Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру; - Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру; -Ұжым мүшелері мен ата-аналарды таныстыру (танысу); -Материалдар жинақтау; |
|
2024 - 2025ж.ж Желтоқсан, қаңтар, ақпан |
Практикалық кезең |
Жобаны іске асыру. -«Тоғызқұмалақ ойынының маңызы» тақырыбында семинар ұйымдастыру (балабақша ұжымы) -«Ойын-ой дамытар» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастыру(ата-аналар қатысуымен,тоғызқұмалақ ойынына толық тоқталу) -«Тоғызқұмалақ ойынының тарихы» -«Тоғызқұмалақ ойыны әлемде» -«Тоғызқұмалақ ойыны Қазақстанда» -«Тоғызқұмалақ ойынының ережесі» -«Жүріс жасау ерекшеліктері» -«Тұздық алу ережесі» -«Атсырау ережесі» тақырыптарына жеке-жеке тоқталып,толық мағлұмат беру. -«Тоғызқұмалақ патшалығында» тақырыбында ертегі қойылым ұйымдастыру(ертегі желісі бойынша барлық алған мағлұматтарын қорытындылау, жүйелеу) |
|
2024-2025 ж.ж Наурыз сәуір, мамыр |
Қорытынды кезең |
Жобаны іске асыру нәтижелерінің сапалық сараптамасы: -Жоба жұмысын жүргізу барысында «Тоғызқұмалақ патшалығы» атты ертегі кітапшасын әзірлеу
-Жоба бойынша мерекелік турнирлер өткізу.балабақша бүлдіршіндері арасында турнир өткізу -Материалдарды арнайы бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау. -Жоба нәтижесіне талдау |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасын іске асыру мақсатында өткізілетін іс–шаралар жоспары
|
№ |
Іс-шараның мазмұны |
Кезеңдері |
|
1. |
Жобаны іске асыру жағдайларын талдау;жобаның қажеттілігін бағалау. |
Дайындық |
|
қыркүйек |
||
|
2. |
Жобаның тұсаукесері |
қазан |
|
3. |
Осы тақырып бойынша материал жинақтау |
қазан |
|
4. |
Тоғызқұмалақ тақтасының ішіндегі жүру жолдарының қиындығын анықтау |
қазан |
|
5. |
Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру; |
Қараша |
|
Практикалық |
||
|
6. |
«Ойын-ой дамытар» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастыру(ата-аналар мен тәрбиешілер қатысуымен,тоғызқұмалақ ойынына толық тоқталу) -«Тоғызқұмалақ ойынының тарихы», -«Тоғызқұмалақ ойыны әлемде», -«Тоғызқұмалақ ойыны Қазақстанда» -«Тоғызқұмалақ ойынының ережесі» -«Жүріс жасау ерекшеліктері» -«Тұздық алу ережесі» -«Атсырау ережесі» тақырыптарына жеке-жеке тоқталып,толық мағлұмат беру. |
Жыл бойы |
|
7. |
Ата-аналар мен тәрбиешілерді қатыстыра отырып, «Тоғызқұмалақ үйренейік» атты дөңгелек үстел ұйымдастыру |
желтоқсан |
|
8. |
Балалар арсында «ойын ой дамытар» ертегі қойылым ұйымдастыру. |
қаңтар |
|
9. |
Балаларды күннің екінші жартысында жеке жұмыс үйірмеге қаыстыру |
жыл бойы |
|
10. |
Ата-аналар мен тәрбиешілер арасында турнир ұйымдастырып өткізу |
|
|
11. |
Жобаны іске асыру нәтижелерінің сапалық сараптамасы Жоба жұмысын жүргізу барысында «Тоғызқұмалақ патшалығы» атты ертегі кітапшасын әзірлеу |
Қорытынды |
|
сәуір |
||
|
12. |
Жоба бойынша мерекелік турнирлер өткізу |
мамыр |
|
13. |
Материалдарды арнайы бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау. |
жыл бойы |
|
14. |
Жоба нәтижесіне талдау |
мамыр |
КМҚК «Қарлығаш» балабақшасындағы
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасының
2024-2025 оқу жылына арналған іс–шаралар жоспары
|
№ |
Іс–шаралар |
Өткізу мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушы-лар |
Күтілетін нәтиже |
|||||
|
Атауы |
Түрі |
|||||||||
|
1 |
Жобаны іске асыру жағдайларын талдау. |
Семинар |
қыркүйек |
Жетпісбаева Д.С. |
Ұжым мүшелері (тәрбиеші-лер,қосымша мамандар) |
Жобаны іске асыру жағдайлары талданады. |
||||
|
2 |
Жобаның қажеттілігін бағалау. |
Дөңгелек үстел |
қыркүйек |
Жетпісбаева Д.С. |
Ұжым мүшелері (тәрбиеші-лер,қосымша мамандар) |
Жобаның қажеттілігі, маңызы талданады. |
||||
|
3 |
Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру. |
Дөңгелек үстел |
қазан |
Жетпісбаева Д.С. |
Ұжым мүшелері (тәрбиеші-лер,қосымша мамандар) |
Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құрылады. |
||||
|
4 |
Ұжым мүшелері мен ата-аналарды таныстыру |
Дөңгелек үстел |
қараша |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар ұжым мүшелері |
Жобаның мақсатымен, тоғызқұмалақ ойының маңызымен ата-аналарды таныстырылады |
||||
|
5 |
Материалдар жинақтау |
Шығармашылық ізденіс |
Жыл бойы |
Жетпісбаева Д.С. |
Жоба жетекшісі |
Жобаға байланысты қызықты, маңызды материалдар жиналынады. |
||||
|
6 |
«Тоғызқұмалақ ойынының маңызы» |
Дөңгелек үстел |
Жыл бойы |
Топ тәрбиешілері |
Ата-аналар мен тәрбиешілер |
Тоғызқұмалақ ойынының маңызын түсініп, тәрбиешілер өздері де ойынның ережесімен танысады. |
||||
|
7 |
«Тоғызқұмалақ ойынының тарихы», «Тоғызқұмалақ ойыны әлемде», «Тоғызқұмалақ ойыны Қазақстанда», «Тоғызқұмалақ ойынының ережесі» -«Жүріс жасау ерекшеліктері» -«Тұздық алу ережесі» -«Атсырау ережесі» тақырыптарына жеке-жеке тоқталып, толық мағлұмат беру. |
Дқңгелек үстел |
қараша |
Топ тәрбиешілері |
Балалар |
Барлық тақырыптарды толық меңгеріп,тоғызқұмалақ ойынын ойнай алады. |
||||
|
8 |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» |
Дөңгелек үстел |
желтоқсан |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар мен тәрбиешілер |
Тоғызқұмалақ ойынының маңызын түсініп, қызығушылықпен ойнайды |
||||
|
9 |
«Ойын-ой дамытар» тақырыбында ертегі қойылым ұйымдастыру |
Шығарма-шылық ізденіс |
қаңтар |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар,балалар |
Тоғызқұмалақ ойының толық меңгереді |
||||
|
10 |
Үйірме жұмысы |
Жеке жұмыс |
Жыл бойы |
Жетпісбаева Д.С. |
Балалар |
Барлық тақырыптарды толық меңгеріп, тоғызқұмалақ ойынын ойнайды. |
||||
|
11 |
Турнир |
Ойын |
наурыз |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар мен тәрбиешілер |
Жеңімпаздар анықталады |
||||
|
12 |
Қорытынды мерекелік турнир |
Мерекелік іс-шара |
мамыр |
Жетпісбаева Д.С. |
Балалар |
Балалар арасында жеңімпаздар анықтап марапатталады. |
||||
|
|
Материалдарды арнайы бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау |
Шығармашылық ізденіс |
мамыр |
Жетпісбаева Д.С. |
Жоба жетекшісі |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасы туралы мақала жазылып, ойынның маңызы көпшілікке насихатталады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жоба
Жоба
Түсінік хат
Балабақша балалары болашақ иесі болғандықтан дүниежүзілік мәдениетті танитын, өзінің төл мәдениетін білетін, сыйлайтын, рухани дүниесі бай, саналы ойлайтын деңгейі жоғары білікті болуы міндетті.
Ата-бабаларымыздың ғасырлар бойы жинақтаған тәжірибесін, мәдениетін жасөспірімдер бойында саналы сіңіріп, қоршаған ортадағы қарым-қатынасын, мінез-құлқын,өмірге деген көзқарасын, бағытын дұрыс қалыптастыру тәрбиеге байланысты.
Баланың өмірге қадам басардағы алғашқы қимыл-әрекеті ойын, сондықтан да оның мәні ерекше. Қазақ халқының ұлы ойшылы Абай Құнанбаев: «Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады.
Тоғызқұмалақ-қазақтың ұлттық дәстүрлі ойындарының бірі, ақыл-ой ойыны. Соңғы деректерге қарағанда, оның шығу тарихы төрт мың жылдық кезеңді қамтиды. Қазіргі таңда республикада ойын қауымдастығы бар, облыс орталықтарында тоғызқұмалақты үйренемін деушілерге қауымдастықтың бөлімшелері мен үйірмелері ашылған. Бүгінде Қазақстанда осы жұмыстардың ұйытқысы болып отырған танымал бірнеше азаматтар бар. Солардың ішінде тоғызқұмалақ федерациясының президенті Әлихан Байменов, вице-президенті Сардар Шәріпов пен «Таңғажайып тоғызқұмалақ» кітабының авторы, тоғызқұмалақтан мемлекеттік жаттықтырушы Мақсат Шотаев деген азаматтардың есімдерін атауға тұрарлық.
Қазақстан тәуелсіздік алған жылдан бері тоғызқұмалақ жылдан-жылға дамып келеді. Бұл жерде жаңа құрылған тоғызқұмалақ федерациясының ықпалы зор болып отыр. Бүгінгі таңда осы қауымдастықтың арқасында елдің түпкір-түпкірінде үйірмелер ашылып, тоғызқұмалақтан жарыстар жиі өткізіліп келеді.
Қазіргі кезде әлемнің көптеген елдерінде тоғызқұмалақ жақсы насихатталып жатыр. Мәселен, Моңғолияда мектептерде тоғызқұмалақтан олимпиада өтеді екен. Қытайда, Қарақалпақстанда кітаптар, ғылыми еңбектер щығуда. Сондай-ақ, көршілес Алтайда, Қарашай-Шеркеште, Сахада үйірмелер ашылып, Еуропаның бірнеше елдерінде тоғызқұмалақ ойналып жатыр деген дерек бар.
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуына игі ықпал ететін жетекші, басты құбылыстың бірі деуге болады. Бала ойын арқылы өзінің күш-жігерін жаттықтырады,қоршағанорта мен құбылыстардың ақиқат сырын ұғынып, ақыл-ойын дамытып,еңбек дағдысына үйрене бастайды. Былайша айтқанда,болашақ қайраткердің тәрбие жолы, тәлімдік өнегесі ойыннан бастап өрбиді.
Баланың ақыл-ойынының дамуына-тоғызқұмалақ ойынының орны ерекше.
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасының төлқұжаты
|
1 |
Жоба аты |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» |
|
2 |
Аннотация |
Ойын-ой дамытар. |
|
3 |
Мақсаты |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасы арқылы балаларды терең ойлауға, тез шешім қабылдауға,сонымен қатар, математикалық амалдарды меңгеруге жетелеу. Балалардың ой-өрісін, сана-сезімін дамыту. Ұстамдылыққа, төзімділікке, сабырлыққа, жігер-намысты шыңдауға,көп еңбектенуге тәрбиелеу. |
|
|
Міндеті: |
|
|
4 |
Қатысушылар |
Балалар Педагогтар Ата-аналар |
|
5 |
Жобаны іске асыру мерзімі: |
2024 жыл қыркүйек – 2025 жыл мамыр |
|
6 |
Жобаны іске асыру кезеңдері |
2024-2025ж.ж – (Қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан) дайындық кезеңі 2025ж. ж. – (Қаңтар,ақпан, наурыз) қалыптастыру кезеңі; /практикалық/ 2025ж. ж.(Сәуір,мамыр) – жалпылау кезеңі. /қорытынды// |
|
7 |
Күтілетін нәтиже |
-Балалардың танымдық қабілеттері анықталады. -Балалар өз бетімен шешім қабылдауға, өз ісін жоспарлауға дағдыланады. -Тоғызқұмалақ ойынының балалардың ойлау қабілетіне позитивті әсер ететіндігі дәлелденеді |
|
8 |
Жобаға жауапты |
Жетпісбаева Динара-тәрбиеші |
Жобаны іске асыру кезеңдері
|
Мерзімі |
Кезеңі |
|
|
2024-2025ж.ж Қыркүйек, қазан, қараша |
Дайындық кезеңі |
- Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру; - Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру; -Ұжым мүшелері мен ата-аналарды таныстыру (танысу); -Материалдар жинақтау; |
|
2024 - 2025ж.ж Желтоқсан, қаңтар, ақпан |
Практикалық кезең |
Жобаны іске асыру. -«Тоғызқұмалақ ойынының маңызы» тақырыбында семинар ұйымдастыру (балабақша ұжымы) -«Ойын-ой дамытар» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастыру(ата-аналар қатысуымен,тоғызқұмалақ ойынына толық тоқталу) -«Тоғызқұмалақ ойынының тарихы» -«Тоғызқұмалақ ойыны әлемде» -«Тоғызқұмалақ ойыны Қазақстанда» -«Тоғызқұмалақ ойынының ережесі» -«Жүріс жасау ерекшеліктері» -«Тұздық алу ережесі» -«Атсырау ережесі» тақырыптарына жеке-жеке тоқталып,толық мағлұмат беру. -«Тоғызқұмалақ патшалығында» тақырыбында ертегі қойылым ұйымдастыру(ертегі желісі бойынша барлық алған мағлұматтарын қорытындылау, жүйелеу) |
|
2024-2025 ж.ж Наурыз сәуір, мамыр |
Қорытынды кезең |
Жобаны іске асыру нәтижелерінің сапалық сараптамасы: -Жоба жұмысын жүргізу барысында «Тоғызқұмалақ патшалығы» атты ертегі кітапшасын әзірлеу
-Жоба бойынша мерекелік турнирлер өткізу.балабақша бүлдіршіндері арасында турнир өткізу -Материалдарды арнайы бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау. -Жоба нәтижесіне талдау |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасын іске асыру мақсатында өткізілетін іс–шаралар жоспары
|
№ |
Іс-шараның мазмұны |
Кезеңдері |
|
1. |
Жобаны іске асыру жағдайларын талдау;жобаның қажеттілігін бағалау. |
Дайындық |
|
қыркүйек |
||
|
2. |
Жобаның тұсаукесері |
қазан |
|
3. |
Осы тақырып бойынша материал жинақтау |
қазан |
|
4. |
Тоғызқұмалақ тақтасының ішіндегі жүру жолдарының қиындығын анықтау |
қазан |
|
5. |
Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру; |
Қараша |
|
Практикалық |
||
|
6. |
«Ойын-ой дамытар» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастыру(ата-аналар мен тәрбиешілер қатысуымен,тоғызқұмалақ ойынына толық тоқталу) -«Тоғызқұмалақ ойынының тарихы», -«Тоғызқұмалақ ойыны әлемде», -«Тоғызқұмалақ ойыны Қазақстанда» -«Тоғызқұмалақ ойынының ережесі» -«Жүріс жасау ерекшеліктері» -«Тұздық алу ережесі» -«Атсырау ережесі» тақырыптарына жеке-жеке тоқталып,толық мағлұмат беру. |
Жыл бойы |
|
7. |
Ата-аналар мен тәрбиешілерді қатыстыра отырып, «Тоғызқұмалақ үйренейік» атты дөңгелек үстел ұйымдастыру |
желтоқсан |
|
8. |
Балалар арсында «ойын ой дамытар» ертегі қойылым ұйымдастыру. |
қаңтар |
|
9. |
Балаларды күннің екінші жартысында жеке жұмыс үйірмеге қаыстыру |
жыл бойы |
|
10. |
Ата-аналар мен тәрбиешілер арасында турнир ұйымдастырып өткізу |
|
|
11. |
Жобаны іске асыру нәтижелерінің сапалық сараптамасы Жоба жұмысын жүргізу барысында «Тоғызқұмалақ патшалығы» атты ертегі кітапшасын әзірлеу |
Қорытынды |
|
сәуір |
||
|
12. |
Жоба бойынша мерекелік турнирлер өткізу |
мамыр |
|
13. |
Материалдарды арнайы бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау. |
жыл бойы |
|
14. |
Жоба нәтижесіне талдау |
мамыр |
КМҚК «Қарлығаш» балабақшасындағы
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасының
2024-2025 оқу жылына арналған іс–шаралар жоспары
|
№ |
Іс–шаралар |
Өткізу мерзімі |
Жауаптылар |
Қатысушы-лар |
Күтілетін нәтиже |
|||||
|
Атауы |
Түрі |
|||||||||
|
1 |
Жобаны іске асыру жағдайларын талдау. |
Семинар |
қыркүйек |
Жетпісбаева Д.С. |
Ұжым мүшелері (тәрбиеші-лер,қосымша мамандар) |
Жобаны іске асыру жағдайлары талданады. |
||||
|
2 |
Жобаның қажеттілігін бағалау. |
Дөңгелек үстел |
қыркүйек |
Жетпісбаева Д.С. |
Ұжым мүшелері (тәрбиеші-лер,қосымша мамандар) |
Жобаның қажеттілігі, маңызы талданады. |
||||
|
3 |
Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құру. |
Дөңгелек үстел |
қазан |
Жетпісбаева Д.С. |
Ұжым мүшелері (тәрбиеші-лер,қосымша мамандар) |
Жобаны іске асыру бойынша шығармашылық топ құрылады. |
||||
|
4 |
Ұжым мүшелері мен ата-аналарды таныстыру |
Дөңгелек үстел |
қараша |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар ұжым мүшелері |
Жобаның мақсатымен, тоғызқұмалақ ойының маңызымен ата-аналарды таныстырылады |
||||
|
5 |
Материалдар жинақтау |
Шығармашылық ізденіс |
Жыл бойы |
Жетпісбаева Д.С. |
Жоба жетекшісі |
Жобаға байланысты қызықты, маңызды материалдар жиналынады. |
||||
|
6 |
«Тоғызқұмалақ ойынының маңызы» |
Дөңгелек үстел |
Жыл бойы |
Топ тәрбиешілері |
Ата-аналар мен тәрбиешілер |
Тоғызқұмалақ ойынының маңызын түсініп, тәрбиешілер өздері де ойынның ережесімен танысады. |
||||
|
7 |
«Тоғызқұмалақ ойынының тарихы», «Тоғызқұмалақ ойыны әлемде», «Тоғызқұмалақ ойыны Қазақстанда», «Тоғызқұмалақ ойынының ережесі» -«Жүріс жасау ерекшеліктері» -«Тұздық алу ережесі» -«Атсырау ережесі» тақырыптарына жеке-жеке тоқталып, толық мағлұмат беру. |
Дқңгелек үстел |
қараша |
Топ тәрбиешілері |
Балалар |
Барлық тақырыптарды толық меңгеріп,тоғызқұмалақ ойынын ойнай алады. |
||||
|
8 |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» |
Дөңгелек үстел |
желтоқсан |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар мен тәрбиешілер |
Тоғызқұмалақ ойынының маңызын түсініп, қызығушылықпен ойнайды |
||||
|
9 |
«Ойын-ой дамытар» тақырыбында ертегі қойылым ұйымдастыру |
Шығарма-шылық ізденіс |
қаңтар |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар,балалар |
Тоғызқұмалақ ойының толық меңгереді |
||||
|
10 |
Үйірме жұмысы |
Жеке жұмыс |
Жыл бойы |
Жетпісбаева Д.С. |
Балалар |
Барлық тақырыптарды толық меңгеріп, тоғызқұмалақ ойынын ойнайды. |
||||
|
11 |
Турнир |
Ойын |
наурыз |
Жетпісбаева Д.С. |
Ата-аналар мен тәрбиешілер |
Жеңімпаздар анықталады |
||||
|
12 |
Қорытынды мерекелік турнир |
Мерекелік іс-шара |
мамыр |
Жетпісбаева Д.С. |
Балалар |
Балалар арасында жеңімпаздар анықтап марапатталады. |
||||
|
|
Материалдарды арнайы бұқаралық ақпарат құралдарына жариялау |
Шығармашылық ізденіс |
мамыр |
Жетпісбаева Д.С. |
Жоба жетекшісі |
«Тоғызқұмалақ үйренейік» жобасы туралы мақала жазылып, ойынның маңызы көпшілікке насихатталады. |
||||
шағым қалдыра аласыз













