Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Катипа НубораковнаЕңбек өтілі: 25 жылҚызметі: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғаліміСанаты: жоғары
Мұғалімніңаты-жөні: Жанабаева Динара КаблановнаЕңбек өтілі: 11жылҚызметі: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Санаты: ІІ
Мерзімі: 07.10.2017
Тақырыбы
«PВL бағдарламасы негізінде білім алу оқушыларға тиімді ме?»
Мақсаты
Түрлі тапсырмалар арқылыPВL бағдарламасы негізінде білім алутуралы түсінік беру,өз тәжірибесінде тиімді пайдалануына ықпал жасау
Міндеттері
Мұғалімдердің ойларымен бөлісу арқылы PВL бағдарламасы негізінде білім алуға бағыттайтын тиімді әдістерді қарастыру.Мұғалімдердің біліктілік шеберлігін жетілдіру нәтижесінде құзыреттілігін арттыру. Желілік қоғамдастық аясында іс-тәжірибе алмасу.
Күтілетін нәтиже
-"Жоба негізінде білім алу" туралы толық біледі;-Жоба жасауды жоспарлауды үйренеді. -Өз тәжірибелерінде қолдануды үйретеді
Ресурстары:
АКТ, презентация, А 3, маркерлер, стикерлер,түсті қағаздар, желім,қайшы
Сілтемелер
Ustaz professional learning centre БАҚ білім беру институты«Үштілділік» курстан алынған материалдар
Мазмұны
Кезеңдері
Уақыты
Жұмыс кезеңдері
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Ой қозғау
5 минут
Ұйымдастырукезеңі«Жіптік курс»
1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызады.
Мұғалімдер бөгеуілді жеңіп шығуларына, командалық жұмысқа бағытталады.
" Топқа бөлу"
6 түрлі топтарға бөлу
Туыс пәндер бойынша топқа бөлінеді
Ойбөлісу
7 минут
«PВL бағдарламасы негізінде білім беру»
«PВL бағдарламасы негізінде білім беру» туралы түсінік және тапсырмасын береді
Әр топ өз тұжырымдарын айтып, қорғайды.. .
Іскеасыру
10 минут
Топтық тапсырма
Оқу жобасының негізгі элементтері:
Топтарға тапсырма ұсынады:
Әр топ өзіне берілген тапсырмаларын қорғайды, өзге топтың сұрақтары болса сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы құрайды, қорғайды, ой бөліседі.
Рефлексия
8 минут
«Хайку» әдісі
Парақтарды таратады.
Нені?
Қандай?
Қалай?
деген сұрақтар аясында кері байланыс алады.
Ұстаздар өздерінің тәжірибелері мен алған әсерлерін, ойлаған ойларымен жазбаша бөліседі.
«М.Ломоносов атындағы орта мектеп» КММ
Жауапты: Жумабаева К.Н.Жанабаева Д.К.
Мамай батыр 2017
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз