Қараөзен мектеп лицейі
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесінің аты |
Сембаева Жансая Бакытжановна |
|
|
Күні: |
22.01.25 |
|
|
Сынып:3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Жобаға арналған идея |
|
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.2.1.3 мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеу |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеу бөліміндегі батырмаларды атайды: Мәтіндік процессорда мәтін теру ережелерін сақтай отырып мәтін тереді; Мәтіндік процессорда мәтінді өңдейді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Үй тапсырмасын тексеру. «Сұрақ жауап» әдісі арқылы Тақтадан Word Мәтіндік редакторының терезесін көрсету арқылы өткентақырыпты еске түсіру |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалау |
Цифрлық оқулық https://heyzine.com/flip-book/cc80308a47.html |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру Екі мәтін берілген, мәтіндердегі айырмашылықтарды салыстырыпанықтаңдар. Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтаңдар
Практикалық тапсырма:
Білімді бекіту цифрлық кітапшада орындайды
|
Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтайды, сабақтың мақсаттарын анықтайды Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды. |
Мақтау Дескриптор: -Мәтіндік редакторды іске қосады; -Берілген мәтінді пернетақтадан тереді; -Тұтас мәтіннің қаріпін Nimes New Roman, өлшемін-16 жасайды; -Мәтіннің бірінші жолының түсін көк, қаріпін Ж- жартылай қалың етеді; -Мәтіннің екінші жолын Абзац-ортасына туралайды, қаріпін К-қиғаш, түсін жасылға бояйды; -Мәтіннің үшінші жолын Абзац-сол жаққа туралайды, қаріпін Ч-асты сызылған, түсін қызылға бояйды; «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалау |
Цифрлық оқулық https://heyzine.com/flip-book/cc80308a47.html Жұмыс парағы Цифрлық оқулық |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй тапсырмасы:
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жобаға арналған идея" 3 сынып, цифрлық сауаттылық
"Жобаға арналған идея" 3 сынып, цифрлық сауаттылық
Қараөзен мектеп лицейі
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесінің аты |
Сембаева Жансая Бакытжановна |
|
|
Күні: |
22.01.25 |
|
|
Сынып:3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Жобаға арналған идея |
|
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
3.2.1.3 мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеу |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
Мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеу бөліміндегі батырмаларды атайды: Мәтіндік процессорда мәтін теру ережелерін сақтай отырып мәтін тереді; Мәтіндік процессорда мәтінді өңдейді. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Үй тапсырмасын тексеру. «Сұрақ жауап» әдісі арқылы Тақтадан Word Мәтіндік редакторының терезесін көрсету арқылы өткентақырыпты еске түсіру |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалау |
Цифрлық оқулық https://heyzine.com/flip-book/cc80308a47.html |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру Екі мәтін берілген, мәтіндердегі айырмашылықтарды салыстырыпанықтаңдар. Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтаңдар
Практикалық тапсырма:
Білімді бекіту цифрлық кітапшада орындайды
|
Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтайды, сабақтың мақсаттарын анықтайды Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды. |
Мақтау Дескриптор: -Мәтіндік редакторды іске қосады; -Берілген мәтінді пернетақтадан тереді; -Тұтас мәтіннің қаріпін Nimes New Roman, өлшемін-16 жасайды; -Мәтіннің бірінші жолының түсін көк, қаріпін Ж- жартылай қалың етеді; -Мәтіннің екінші жолын Абзац-ортасына туралайды, қаріпін К-қиғаш, түсін жасылға бояйды; -Мәтіннің үшінші жолын Абзац-сол жаққа туралайды, қаріпін Ч-асты сызылған, түсін қызылға бояйды; «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалау |
Цифрлық оқулық https://heyzine.com/flip-book/cc80308a47.html Жұмыс парағы Цифрлық оқулық |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй тапсырмасы:
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз

















