Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
ЖББ «М.Өтемісов орта
мектеп»
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Жобаға
идея
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
16.01 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жобаға идея |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
Оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Оқушылар сабаққа дайындалады, назарларын сабаққа аударады. |
Сабаққа дайындық деңгейі |
Интерактивті тақта, проектор |
|
2. Жаңа тақырыпты түсіндіру (10 мин) |
Пернетақтадағы әртүрлі пернелердің функциялары мен мәтінді теру ережелері туралы түсіндіру. Мысалы, Caps Lock, Shift, Backspace. |
Оқушылар педагогтің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
Оқушылардың түсіну деңгейі, сұрақ-жауап арқылы бағалау |
Визуалды құралдар, пернетақта сызбасы |
|
3. Тапсырма: Жеке жұмыс (10 мин) |
Оқушыларға мәтін теру тапсырмасын беру. Оқушылар Caps Lock, Shift пернелерін дұрыс пайдалана отырып мәтінді тереді. |
Оқушылар мәтінді теріп, дұрыс жазылғанын тексереді. |
Жеке жұмыс орындау, тексті дұрыс теру және өңдеу |
Компьютерлер, мәтіндер жиынтығы |
|
4. Тапсырма: Жұптық жұмыс (10 мин) |
Оқушыларды жұптарға бөліп, мәтінді бірге өңдеуді сұрау. Мәтінде қателер табылып, өңделеді. |
Оқушылар мәтінді өңдейді, бірігіп дұрыс өзгерістер енгізеді. |
Жұптық жұмыс, бір-бірін тексеру арқылы бағалау |
Компьютерлер, дайын мәтіндер |
|
5. Тапсырма: Топтық жұмыс (5 мин) |
Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа мәтінді өзгерту және өңдеу тапсырмасын беру. |
Оқушылар топ болып мәтінді өңдеп, өз идеяларын ұсынады. |
Топтық жұмыс, мәтінді өзгерту деңгейі |
Компьютерлер, мәтіндер жиынтығы |
|
6. Қорытынды (5 мин) |
Сабақтың қорытындысын шығарып, үй тапсырмасын беру. |
Оқушылар сабақты қорытындылап, үй тапсырмасын түсінеді. |
Сабақтағы қатысу және қызығушылық деңгейі |
Интерактивті тақта, қағаздар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жобаға идея
Жобаға идея
Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым
министрлігі
ЖББ «М.Өтемісов орта
мектеп»
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Жобаға
идея
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
16.01 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жобаға идея |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
Оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Оқушылар сабаққа дайындалады, назарларын сабаққа аударады. |
Сабаққа дайындық деңгейі |
Интерактивті тақта, проектор |
|
2. Жаңа тақырыпты түсіндіру (10 мин) |
Пернетақтадағы әртүрлі пернелердің функциялары мен мәтінді теру ережелері туралы түсіндіру. Мысалы, Caps Lock, Shift, Backspace. |
Оқушылар педагогтің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
Оқушылардың түсіну деңгейі, сұрақ-жауап арқылы бағалау |
Визуалды құралдар, пернетақта сызбасы |
|
3. Тапсырма: Жеке жұмыс (10 мин) |
Оқушыларға мәтін теру тапсырмасын беру. Оқушылар Caps Lock, Shift пернелерін дұрыс пайдалана отырып мәтінді тереді. |
Оқушылар мәтінді теріп, дұрыс жазылғанын тексереді. |
Жеке жұмыс орындау, тексті дұрыс теру және өңдеу |
Компьютерлер, мәтіндер жиынтығы |
|
4. Тапсырма: Жұптық жұмыс (10 мин) |
Оқушыларды жұптарға бөліп, мәтінді бірге өңдеуді сұрау. Мәтінде қателер табылып, өңделеді. |
Оқушылар мәтінді өңдейді, бірігіп дұрыс өзгерістер енгізеді. |
Жұптық жұмыс, бір-бірін тексеру арқылы бағалау |
Компьютерлер, дайын мәтіндер |
|
5. Тапсырма: Топтық жұмыс (5 мин) |
Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа мәтінді өзгерту және өңдеу тапсырмасын беру. |
Оқушылар топ болып мәтінді өңдеп, өз идеяларын ұсынады. |
Топтық жұмыс, мәтінді өзгерту деңгейі |
Компьютерлер, мәтіндер жиынтығы |
|
6. Қорытынды (5 мин) |
Сабақтың қорытындысын шығарып, үй тапсырмасын беру. |
Оқушылар сабақты қорытындылап, үй тапсырмасын түсінеді. |
Сабақтағы қатысу және қызығушылық деңгейі |
Интерактивті тақта, қағаздар |
шағым қалдыра аласыз













