|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
VI бөлім. Роботтехника: «Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 2 |
Қатысушылр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жобаға идея |
|||
|
Оқу мақсаттары |
2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы: Жоба жұмысының кезеңдерімен жəне рəсімдеумен танысады. |
|||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Тілінде кемістігі бар оқушыларды арнайы жазбаша тапсырмалар ұсыну; -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||
|
«Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік» құндылығы.
|
Дәйек сөз - «Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап.» - өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу; - өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу; - ортақ іске үлес қосу; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы
0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі. – Қандай тақырыптағы əуендерді тыңдауды ұнатасың?
Дыбыс жазбасын қандай құрылғылар көмегімен тыңдап, сақтайсың? (2-сурет) |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Талпын» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа сабақ Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Мəтінмен жұмыс. «ДЖИГСО» əдісі ДЖИГСО əдісімен жұмыс ақпарат алу мен пысықтауға, ойлауға ықпал етеді. Оқытудың осы ұжымдық əдісін жүзеге асыру мақсаты – жалпы мəселені алдымен жұптау, кейін ұжымда талқылау, үйрену мен үйрету. Бұл жағдайда əрбір оқушы бір сəт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады. Бұл стратегия мазмұнды жан-жақты меңгеру, оқығанды есте сақтау үшін ұмтылу, жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді. Оқушының оқуға деген қызығушылығы артады, ұжымда жақсы қарым-қатынас қалыптасады, саналы тəртіп орнайды 1-тапсырма Оқулықта берілген суреттерге қарап, қандай тақырыпта жоба жұмысын ұсынған болар едің? 2-тапсырма Білгім келеді... Жоғарыда ұсынған тақырып бойынша білгің келген негізгі сұрақтарды тізіп жаз. Мысалы, «Қоқыс қайдан келеді?» 3-тапсырма. –Жоба дайындау үшін жылдың қай мезгілі өте маңызды деп ойлайсың? –Жоба жұмысын орындауды меңгерудің қандай пайдасы бар? |
Таңдаған программалық блогының параметрлерін анықтайы.
айтады.
Дескриптор
Жұптық талқылау нəтижесінен пайда болған сұрақтар тізімін жазады. Дескриптор: – Бір сұраққа жауап береді. Екі сұраққа жауап береді. |
Оқушылар бір- бірін «Басбармақ» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Оқушылар бірін - бірі «Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды.
Оқушылар бірін-бірі «Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды Оқушылар бірін-бірі «Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды |
Презентация,
Оқулық
Жұмыс парағы
|
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Үй жинау алгоритімін жазып келу
Рефлексия.
«3 таяқша»
әдісі |
Үй тапсырмасын жазады Сұрақ- жауап құрастырады |
Бірін-бірі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жобаға идея
Жобаға идея
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
VI бөлім. Роботтехника: «Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 2 |
Қатысушылр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жобаға идея |
|||
|
Оқу мақсаттары |
2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы: Жоба жұмысының кезеңдерімен жəне рəсімдеумен танысады. |
|||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Тілінде кемістігі бар оқушыларды арнайы жазбаша тапсырмалар ұсыну; -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||
|
«Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік» құндылығы.
|
Дәйек сөз - «Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап.» - өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу; - өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу; - ортақ іске үлес қосу; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы
0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі. – Қандай тақырыптағы əуендерді тыңдауды ұнатасың?
Дыбыс жазбасын қандай құрылғылар көмегімен тыңдап, сақтайсың? (2-сурет) |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Отшашу» əдісі бойынша бағалайды. |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды. «Жарайсың», «Жақсы», «Талпын» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа сабақ Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Мəтінмен жұмыс. «ДЖИГСО» əдісі ДЖИГСО əдісімен жұмыс ақпарат алу мен пысықтауға, ойлауға ықпал етеді. Оқытудың осы ұжымдық əдісін жүзеге асыру мақсаты – жалпы мəселені алдымен жұптау, кейін ұжымда талқылау, үйрену мен үйрету. Бұл жағдайда əрбір оқушы бір сəт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады. Бұл стратегия мазмұнды жан-жақты меңгеру, оқығанды есте сақтау үшін ұмтылу, жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді. Оқушының оқуға деген қызығушылығы артады, ұжымда жақсы қарым-қатынас қалыптасады, саналы тəртіп орнайды 1-тапсырма Оқулықта берілген суреттерге қарап, қандай тақырыпта жоба жұмысын ұсынған болар едің? 2-тапсырма Білгім келеді... Жоғарыда ұсынған тақырып бойынша білгің келген негізгі сұрақтарды тізіп жаз. Мысалы, «Қоқыс қайдан келеді?» 3-тапсырма. –Жоба дайындау үшін жылдың қай мезгілі өте маңызды деп ойлайсың? –Жоба жұмысын орындауды меңгерудің қандай пайдасы бар? |
Таңдаған программалық блогының параметрлерін анықтайы.
айтады.
Дескриптор
Жұптық талқылау нəтижесінен пайда болған сұрақтар тізімін жазады. Дескриптор: – Бір сұраққа жауап береді. Екі сұраққа жауап береді. |
Оқушылар бір- бірін «Басбармақ» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Оқушылар бірін - бірі «Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды.
Оқушылар бірін-бірі «Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды Оқушылар бірін-бірі «Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды |
Презентация,
Оқулық
Жұмыс парағы
|
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: Үй жинау алгоритімін жазып келу
Рефлексия.
«3 таяқша»
әдісі |
Үй тапсырмасын жазады Сұрақ- жауап құрастырады |
Бірін-бірі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз













