Жобаға идея

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жобаға идея

Материал туралы қысқаша түсінік
Жобаға идея
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

VI бөлім. Роботтехника: «Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат»)

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 2

Қатысушылр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Жобаға идея

Оқу мақсаттары

2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу;

2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы:

Жоба жұмысының кезеңдерімен жəне рəсімдеумен танысады.

ЕБҚЕ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Тілінде кемістігі бар оқушыларды арнайы жазбаша тапсырмалар ұсыну;

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

«Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік» құндылығы.


Дәйек сөз - «Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап.»

- өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу;

- өз бетінше мақсат қоя білу және оларға қол жеткізу;

- ортақ іске үлес қосу;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

0-9мин

Ұймдастыру кезеңі.

Мұғалім өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. Оқушылар ұжымдық үлгіде жалпылама жауап береді. Егер сұраққа жауап дұрыс айтылмаса, мұғалім дұрыс жауапқа бағыттап дұрыс жауабын табуға көмектеседі.

Қандай тақырыптағы əуендерді тыңдауды ұнатасың?

  • Дыбыстық құрылғыларды даму кезеңіне қарай əңгімеле (1-сурет).

Дыбыс жазбасын қандай құрылғылар көмегімен тыңдап, сақтайсың? (2-сурет)

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Отшашу» əдісі бойынша бағалайды.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.

«Жарайсың», «Жақсы», «Талпын»

Оқулық, презентация


Сабақтың ортасы

10-40

Жаңа сабақ

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін).

Мəтінмен жұмыс. «ДЖИГСО» əдісі

ДЖИГСО əдісімен жұмыс ақпарат алу мен пысықтауға, ойлауға ықпал етеді. Оқытудың осы ұжымдық əдісін жүзеге асыру мақсаты жалпы мəселені алдымен жұптау, кейін ұжымда талқылау, үйрену мен үйрету. Бұл жағдайда əрбір оқушы бір сəт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады.

Бұл стратегия мазмұнды жан-жақты меңгеру, оқығанды есте сақтау үшін ұмтылу, жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді. Оқушының оқуға деген қызығушылығы артады, ұжымда жақсы қарым-қатынас қалыптасады, саналы тəртіп орнайды



1-тапсырма Оқулықта берілген суреттерге қарап, қандай тақырыпта жоба жұмысын ұсынған болар едің?


2-тапсырма

Білгім келеді... Жоғарыда ұсынған тақырып бойынша білгің келген негізгі сұрақтарды тізіп жаз.

Мысалы, «Қоқыс қайдан келеді?»


3-тапсырма.

Жоба дайындау үшін жылдың қай мезгілі өте маңызды деп ойлайсың?

Жоба жұмысын орындауды меңгерудің қандай пайдасы бар?

  • Баланың қозғалысын робот қозғалысы арқылы көрсету үшін, 2-суреттегі программалық блоктардың бірін пайдаланады.

Таңдаған программалық блогының параметрлерін анықтайы.





  • Берілген суреттерді топта талқылайды.

  • Топтық талқылау нəтижесінен қандай тақырыпта жоба жұмысын ұсынатынын

айтады.







Дескриптор

  • Берілген суреттерді жұпта талқылайды.



Жұптық талқылау нəтижесінен пайда болған сұрақтар тізімін жазады.





Дескриптор:

Бір сұраққа жауап береді.

Екі сұраққа жауап береді.

Оқушылар бір- бірін «Басбармақ» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!







Оқушылар бірін

- бірі

«Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды.












Оқушылар бірін-бірі

«Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды






Оқушылар бірін-бірі

«Қошеметтеу» əдісі бойынша бағалайды

Презентация,









Оқулық















Жұмыс парағы





Сабақтын соңы

41-45 мин

Үй жұмысы: Үй жинау алгоритімін жазып келу

Рефлексия. «3 таяқша» әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты

Үй тапсырмасын жазады

Сұрақ- жауап құрастырады

Бірін-бірі бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.05.2025
75
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі