Материалдар / "Жобаға идея" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жобаға идея" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану. Мәтінді өңдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
192
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«Б. Момышұлы атындағы №6 мектеп-гимназия» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Жобаға идея

(сабақтың тақырыбы)

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Педагогтың аты-жөні

Жунісбек М

Күні

16,01,2024 ж

Сынып: 3 «Ж»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Жобаға идея

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

Сабақтың мақсаты:

Мәтін теру ережесін сақтай отырып, мәтіндерді өңдеуді үйренеді

Бағалау критерийлері:


Мәтін теру ережесін сақтай отырып, мәтіндерді өңдейді

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

Интербелсенді оқушы. Тапсырмаларды басқалармен салыстырғанда жылдам орындайды.

Құндылықтарға
баулу

Ұлттық код


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут




Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.






Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Гүл шоғы» әдісі» ойыны





Топқа бөлу:

«Сандар» арқылы топтарға біріктіреді.





Үй тапсырмасын тексеру

Word мәтіндік редакторы мүмкіндіктері туралы айтып бер



Жаңа сабақ тақырыбын ашу

Халқымыздың қандай ұлттық өнер түрлерін білесің?

Күнделікті тұрмыста ою-өрнекпен безендірілген қандай тұрмыстық заттарды пайдаланасың (1-сурет)?

«Қазақтың ұлттық ою­өрнегі» тақырыбындағы жоба жұмысын орындауда мәтіндік редакторды қалай қолданар едің?

Пән мұғалімімен амандасады;








Оқушылар шеңбер болып тұрып, гүл шоғын ұсынып тілек айтады, сабаққа көңілді қатысады



Оқушылар шеңберде тұрған қалпында сандарды айтып топтарға бірігеді







Сұраққа жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!
















Сабақтың ортасы


15 минут


Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Мұғалім оқушыларға мәтінді редакциялау жолдарын көрсете отырып, сабақты түсіндіреді

Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!









Практикалық

бөлім

10 минут


1-тапсырма

Топтық жұмыс

Функционалдық сауаттылық

«Конверттегі тапсырма» әдісі арқылы

«Ұлттық ою-өрнектер» жобасын орындауды жоспарлаңдар. Жобаның жоспарын ұсыныңдар. Жобадағы негізгі тақырыптарды көрсетіңдер




Компьютерде жұмыс

2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мәтін теру кезінде пернетақтадан төмендегі символдарды енгізу үшін қандай әрекеттерді орындаймыз?

Төменде берілген өрнектер туралы ақпарат іздеңдер. «Бұл өр нектерге қандай атау берер едіңдер? Бұл өрнектер қандай бұйымдарға салынуы мүмкін?» сұрақтарына өз жауаптарыңды мәтіндік редакторда теріңдер.


3-тапсырма

ЕБҚ

Жеке жұмыс

Word редакторында төмендегі тапсырмаларды орында. 1.«Қошқармүйіз» атауын 1 рет теріп, 3 рет көшіріп қой. 2.«Қошқармүйіз» оюының суретін (7-сурет) бір рет кірістіріп, үш рет көшіріп қой.

Топтық талқылау жасайды










Жұптық жұмыс орындайды

















Компьютерде тапсырма орындайды




Дескриптор:

Жоба жоспарлайды

Жоба жоспарын ұсынады







Дескриптор:

Пернетақта символдарын біледі

Мәтіндік редактормен жұмыс жасайды












Дескриптор:

Word редакторында тапсырма орындайды
















Сабақтың соңы

12 минут

Бекіту кезеңі:

Жеке жұмыс

Мәтіндік редактордың өзіңе ұнаған үш қызметін (командасын) сипатта.

Мәтін бөліктерін ерекшелеудің қандай тиімді әдістері бар?

Мәтінді редакциялау үшін қажет болатын құралдарды жаз


Кері байланыс:

Стикерлерді оқу барысын талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады:

Мен нені үйрендім?

Маған не қиын болып көрінді?

Не күрделі болды?

Мен енді нені үйренгім келеді?

Үй тапсырмасы

Мәтінді ерекшелеу әдістерін оқиды

Сұрақтарға жауап беріп, сабақты қорытындылайды








Сабаққа кері байланыс жасайды















Тексерілді: ДОІЖО Жумахов С

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!