Материалдар / Жобалық жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жобалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
алгоритмді жазбаша түрде ұсыну ойын бағдарламалар құрастыру ортасында объектілер мен оқиғалардың анимацияларын жасау (Лого, Scratch) жобаның міндеттерін анықтау анимацияда қабаттарды қолдану бір мезетте бірнеше әрекетті іске қосу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
617
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Сабақ 15-16

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Жобалық жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Сабақ мақсаттары

алгоритмді жазбаша түрде ұсыну

ойын бағдарламалар құрастыру ортасында объектілер мен оқиғалардың анимацияларын жасау (Лого, Scratch)

жобаның міндеттерін анықтау

анимацияда қабаттарды қолдану

бір мезетте бірнеше әрекетті іске қосу

Жетістік критерийлері


Критерий

Білу және түсіну

Жобаның міндеттерін қою кезеңін түсінеді

Қолдану

ойын бағдарламалар құрастыру ортасында пайдалана алады

Саралау

Жобаның қателерін анықтап көрсетеді және мүмкін болатын жақсарту жолдарын ұсынады

Бағалау

анимацияның жасалу нәтижесін бағалайды

Синтез

Бағдарлама алгоритміне өзгеріс енгізеді


Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • Жобаның міндеттерін қою кезеңін сипаттай алады;

  • анимацияны жасау тәсілін таңдау себебін дәлелдей алады;

  • жобаның міндеттерін талқылай алады;

  • осы кезеңдегі іс-әрекетінің нәтижесін күнделікке жаза алады

Пәнгетән лексика мен терминология:

алгоритм, бағдарламалау ортасы, эргономика, қабаттар, командалар, сценарий (әрекеттер реті), спрайт, скрипт, айнымалы, блок-схема, орындаушы, анимация, алгоритмді ұсыну тәсілдері



Құндылықтарды дарыту



Жоба міндеттерін қою кезеңіндегі топтық және жұптық жұмыс кезінде өзіне және өзгеге деген құрмет


Пәнаралық байланыстар

Жобалар өнер, биология тәрізді пәндік облыстардың негізінде құралады

Бастапқы білім


Бағдарламалау ортасын қолдану тәжірибесі, алгоритм қасиеттерін айыра білу қабілеті, бағдарламалау ортасында жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсіну.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-3 мин






4-6 мин








Топты сабаққа дайындау.

Мұғалім сабақты видео-файлды көрсетуден бастайды.


Оқушылармен топта талқыланатын сұрақтар:

  • Бұл мультфильм не туралы?

  • Мультфильмнің басты кейіпкерлері кім?

  • Бұл мультфильмде қанша кеіпкер бар ?

  • Олар қандай әрекеттер жасайды?



Сілтеме бойынша видео – файл қарау:

https://www.youtube.com/watch?v=_431UzODLWw





Мұғалімнің презентациясы

Сабақтың ортасы

7-9 мин





9-14 мин







15-25 мин















26-30 мин













31-37 мин



(Жұппен) жоба кезеңдерін еске түсіру

- өз жобаларыңды құрастыру кезеңдерін атаңдар


(Жеке) "Міндеттерді қою" кезеңі

Оқушылар "Теңіз" мультфильмін құрастырудың міндеттерін қою кезеңін жекелей оқулықтан оқып шығады.



"Теңіз" мультфильмін құрастыру

Оқушыар оқулықта берілген тапсырма бойынша мультфильм құрастырады. Соңында мультфильмді құрастыру нұсқаларын салыстырады және сұрақтарға жауап береді.

  • мультфильмнің екі нұсқасының қандай айырмашылығы бар?

  • "передать" командасы қандай роль атқарады?

  • Қабаттар не үшін қажет?

  • бірнеше орындаушылардың қимылын бір мезетте қалай жүзеге асыруға боолады?

(Жеке) Өзінің жеке жобасының міндеттерін қалыптастыру.

Оқушыларға өздеріне жақын деп есептейтін пәндік облыстан таңдаған жобаларының(мультфильмнің)міндеттерін тұжырымдауды ұсыну.

Жоба міндеттерін сөзбен жазады.


(Топта) "Карусель" ойыны. (Мұғалімге нұсқаулық 66 бет.)











Жоба критерийлері жазылған парақ








Сабақтың соңы

38-40 мин

Рефлексия.

Еркін микрофон.

Оқушылар тақырыпқа байланысты барысында түсінгенін және сабақ туралы өзінің ойын қысқаша айтады.

Бұл сөздер оқытудың мақсаттарымен сәйкес келуін ескерту және қадағалау керек.


Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


1. Оқушыларға бағдарламадағы су үнемі толқып тұратындай және қозғалыс күн көтерілгеннен кейін ғана басталатындай етіп өзгеріс енгізу ұсынылады.


"Карусель" ойыны барысында оқушылардың жауаптары формативті бағаланады және анықтаушы сұрақтар қойылады.

Жобаның күнделігі толтырылады.

Оқушылар топтық жұмыс барысында кабинетте қозғалыс кезінде өте ұқыпты болуы керек. Компьютер жанына аық күйінде сұйық зат қойылмауын қадағалау.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?



Жалпыбаға



Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!