Материалдар / Жобаны жылжыту және маркетинг.

Жобаны жылжыту және маркетинг.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жобаны жылжыту және маркетинг.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Шымкент аграрлық-техникалық колледжі» МКҚК

Оқу сабағының жоспары


Сабақ тақырыбы

Жобаны жылжыту және маркетинг.

Модуль /пән атауы

ОН 6.6. Алгоритмдер мен интерфейстерді құру дағдыларын меңгеру.

Педагог


дайындады

2025 жылғы "___" _________



1.Жалпы мәліметтер:

Курс, оқу жылы, топ

I курс, 2025 жыл

Сабақ типі

Зертханалық-тәжірибелік сабак

2. Мақсаты мен міндеті:

2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби дағдыларының тізбесі

Startup тұжырымдамасын және краудфандинг платформасының қалай жұмыс істейтінін сипаттау.


3.Күтілетін нәтижелер

Нәтижеде студент игеретін материалдар

техника--технологиялық сала үшін стартапты қалай алға жылжыту керектігін көрсетеді

4. Қажетті ресурстар

3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар (көрнекіліктер)

Оқулықтар, интернеттен көрнекіліктер, компьютермен жұмыс

3.2 Анықтамалық әдебиеттер

Информатика: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика- бағытта оқитын 10-сыныпқа арналған оқулық/ Н.С.Кольева, Е.В.Шевчук

5. Сабақтың барысы


Уақыт

Іс-әрекеттер мен тапсырмалар

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттерді түгелдеп, зейіндерін сабаққа аудару ілмек тастау арқылы көпір орнатамыз: біз бүгінгі сабақта функцияларды жазып үйренеміз, яғни өзіміз кодтар жазу арқылы функция жасап шығарамыз. Студенттерді екі топқа бөлу.

Презентация

Өткен тақырыптарды қайталау

«Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы студенттердің алдыңғы сабақтағы алған білімдерін байқау үшін сұрақ-жауап қойылады.

  1. Краудфандинг деген не?

  2. Стартап түрлері

  3. Новаторлық стартап деге не?

Студенттер сұрақ –жауап әдісімен өздерінің білімдерін жинақтап, еске түсіріп, сұрақтарға жауап береді.

Студенттердің жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру






Интербелсенді тақта, кітап

Сабақтың ортасы




Жаңа сабақ:

Маркетингтік стратегия алдағы уақытта редакциялауға болатын, мақсаттары айқын көрсетілген құжат түрінде болуы тиіс. Бұл – компанияның әртүрлі даму кезеңдеріндегі жолын көрсететін карта.

Бұл құжатта міндетті түрде:

өнімнің толық сипаттамасы;

компанияның алға қойған мақсаттары;

орны;

аудитория мен оның сегменттері болуы тиіс.Осыдан кейін ғана қандай мүмкіндіктерді қолдануға болатындығы, қанша бюджет бөліну керектігі шешіледі. Контент-маркетинг қажет болады.

Контент-маркетинг– талап етілетін аудитория үшін өзіндік құндылығы бар контентті құру мен тарату.

Тұтынушы тұрғысынан алғанда, кез келген стартап – жаңа әрі түсініксіз нәрсе. Оны пайдалана бастау үшін:

сол нәрсеге қызығушылық білдіру;

оны қалай қолдану керектігін білу керек.

Бірінші тармақ маркетингке қатысты, яғни өнім туралы білімді арттыру керек.

Екінші тармақ – аудитория үшін өте қызықты әрі қара пайым етіп дайындалған оқыту материалдары.

Екі сұраныс та контент-маркетинг көмегімен қанағаттандырылады. Бұл – жаңа немесе күрделі өнімдерді жылжытатын тиімді тәсіл.

Инфографика – түрлі ақпаратты көрнекі түрде көрсету тәсілі. Ол түпкі қолданушы үшін ақпаратты қабылдауды жеңілдету мақсатында түрлі деректерді бір бүтінге біріктіру үшін өте қолайлы.

Инфографика үш заттан тұрады.










Инфографика жасауға арналған құралдар

Инфографика жасауға арналған тегін онлайн сервистерді қарастырайық.

Piktochart.com

Инфографика мен таныстырылымдық құралдарды жасауға арналған сервис Бұл тіпті адамды зеріктіретін деректерді визуалды тартымды етіп түрлендіруге мүмкіндік береді.

Piktochart.com сервисінде:

графиктер, картиналар мен суреттер;

ондаған шаблон;

түрлі стильдегі жүздеген










Тапсырма 1: Маркетинг құралдарын сәйкестендір

Төмендегі маркетинг құралдарын олардың сипаттамаларымен сәйкестендіріңіз:

Құрал

Сипаттамасы

1. SMM (Social Media Marketing)

A. Ақылы жарнама арқылы аудиторияны тарту әдісі

2. Таргетинг

B. Әлеуметтік желілер арқылы өнімді немесе қызметті жылжыту

3. SEO

C. Веб-сайтты іздеу жүйесінде жоғарғы орынға шығару

4. PR

D. Қоғаммен байланыс орнатып, сенім қалыптастыру


Жауап үлгісі: 1 – B, 2 – A, 3 – C, 4 – D






Стикер арқылы бағалау



Тапсырма 2: Өнім жарнамасына пост жаз

Міндет: Қиялыңнан бір өнім немесе жоба ойлап тауып, сол үшін әлеуметтік желіге арналған жарнамалық пост жаз (5–6 сөйлем).

Мысалы:

Өнім атауы

Ерекшелігі

Қайда қолданылады

Не үшін пайдалы


5.Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың соңы

Жобаны жылжыту және маркетинг сұрақтарға жауап бер:

Жобаны жылжыту не үшін қажет деп ойлайсың?

Маркетинг пен жарнаманың айырмашылығы неде?

Қандай маркетинг құралдарын білесің және олардың қайсысы тиімді деп есептейсің?

Сенің жобаң бар делік — оны көпшілікке таныстыру үшін қандай жолды таңдар едің?

Әлеуметтік желілер жобаны танытуда қаншалықты маңызды рөл атқарады?


Стикер арқылы бағалау

Кері байланыс.

«Табыс сатысы»

1. Төменгі саты – түсінбедім

2. Ортаңғы саты – жартылай түсіндім

3. Жоғарғы саты – бәрін меңгердім


Өз пікірін жазады

  • Барлығы түсінікті

  • Толықтыратын жерім бар

  • Ешнарсе түсінбедім


6. Үйге тапсырма

Маркетинг жоспарын жаса

Міндет: Жобаңызды қалай жарнамалайтыныңыз туралы қысқаша жоспар құрыңыз.

Жоспарда болу керек:

  1. Мақсатты аудитория (кімдерге арналған?)

  2. Қандай платформада жарнамалайсыз? (Instagram, TikTok, сайт, т.б.)

  3. Қандай тәсілдер қолданасыз? (жарнама, жеңілдік, конкурс т.б.)

  4. Қанша уақыт ішінде іске асыру жоспары?

Жоспарды 4–5 тармақпен жазса жеткілікті.



Сабақтың құрылымы

Уақыт

5

10

15

20

25

30

35

40

45

50

55

60

65

70

75

80

85

90

Ұйымдастыру


















Үй тапсырмасын тексеру

















Жаңа тақырыпты түсіндіру













Жаңа тақырыпты бекіту













Рефлексия


















Бағалау және үй тапсырмасын беру



















19 Маусым 2025
31
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі