Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
11.4.1.8 тарихи даму
контекстінде жоғары білім беру жүйесінің дамуындағы өзгерістер мен
сабақтастықтарды анықтау;
11.4.1.9 заманауи жоғары білім
беру үлгілерін салыстырып, артықшылықтары мен ерекшеліктерін
анықтау
|
Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу, ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру. Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау
критерийлеріне тоқталып
өтемін.
Талқылау. Сіз қалай
түсінесіз? Азаматтық сауаттылықты дамыту және студенттер арасындағы
еріктілер қозғалысына қолдау көрсету, ұлттық мүддеге, мемлекет пен
қоғамға қызмет ететін әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарына
негізделген жаңа форматтағы
университет.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
https://ru.qwe.wiki/wiki/Science_in_the_Age_of_Enlightenment
|
Жаңа
білім
|
ІТақырып бойынша кластер құру:
Білім мен ғылымды таратудағы алғашқы университеттердің рөлі
Дидактикалық материалмен жұмыс. Еуропада шамамен 1700
университеттер мен колледждер болды. 44 СолтүстікАмерикада
болды.
POPS дәлелін
дайындаңыз
1. Позиция-дәлел
(мен сенемін ...)
2. Түсіндіру (...
себебі ...)
3. Мысал / фактілер
(мен оны мысалмен дәлелдей аламын
...)
4. Нәтижесі
(жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, мен ...
қорытындылаймын)
ЕББҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып
көрсетеді
Интерпритация
Алғашқы университеттер білім
мен ғылымды таратуда қандай қиындықтарға тап
болды?
Кестемен
жұмыс
Алғашқы университеттер пайда
болуы тарихқа
әсері
|
1.
2.
3
|
Алғашқы университеттер пайда
болуы өркениетіне
әсері
|
1.
2.
3.
|
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс
кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Оқушылар алғашқы
университеттердің жағымды жақтарын
анықтайды
аудиторияға түсінікті және
түсінікті
Дәлелдермен
дәлелдейді
Оқушылар Алғашқы
университеттер пайда болуы тарихқа әсеріне талдау
жжасайды;
Оқушылар алғашқы университеттер пайда болуы өркениетіне әсеріне талдау
жасайды;
Жұптық
жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау
көрсетіледі
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дескриптор: 1. алғашқы
университеттердің жағымды жақтарын
анықтайды
2. аудиторияға түсінікті және
түсінікті
3. Дәлелдермен
дәлелдейді
Дескриптор
- Алғашқы университеттер пайда
болуы тарихқа әсеріне талдау
жжасайды;
Алғашқы университеттер пайда
болуы өркениетіне әсеріне талдау
жасайды;
ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша
қалаған сұрағына жазбаша жауап
жазады.
ЕББҚ
оқушыға мадақтау арқылы қолдау
көрсетіледі.
|
Высшее
образование // Большая советская
энциклопедия : [в 30
т.] / гл.
ред. А. М.
Прохоров. — 3-е
изд. — М. : Советская энциклопедия,
1969—1978
|
Кері
байланыс
|
.............. Не
білдім
............Білмегенім
..............Өте жақсы
білдім
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|