|
Тақырыбы: Синтетикалық жоғары молекулалы қосылыстарды алу реакциясы. |
|
|
|
|
|
|
1. Жоғары молекулалы қосылыстар туралы түсінік қалыптастыру . 2. ЖМҚ-ның құрамы, құрылысы ,пішіні алыну әдістері және полимер өндірісі туралы білімдерін кеңейту. 3.Өз бетінше және топпен жұмыс кезінде өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу |
|
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тапсырмалардың өзгергенін түсінеді |
|
Оқушылардың көпшілігі Тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулықтарды қолданады |
|
|
|
Кейбір оқушылар. Жалпы сипаттамасы,ерекшеліктері,пайдасы мен зияны туралы толық мәлімет алады. |
|
Тілдік мақсат |
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Сабақта диалог/ жазылымға қажетті тіркестер. |
|
Бұрыннан бар білімдері |
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған уақыт |
Ресурстар |
||
|
Басы 0-5 мин 6-10 мин |
Үй тапсырмасын сұрау. 1.Нәруыздар дегеніміз не? 2.Нәруыздың ағзада атқаратын қызметі қандай? 3.Нәруыз молекуласының құрылымы неше бөліктен тұрады? 4.Нәруыздың денатурациясы дегеніміз не? 5.Нуклеин қышқылдары қайда кездеседі,түрлері қандай? 6.РНҚ мен ДНҚ –ның бір-бірінен айырмашылығы неде? |
Суретті қағаздар Флипчарт, Ғаламтор Балама тест Бөлме өсімдіктері |
||
|
Ортасы 11-20мин 21-35мин |
Ой шақыру. - Жоғары молекулалы қосылыстар туралы не білеміз? Күнделікті өмірде қолданып жүрміз бе?
Ашылу тарихы. Полимер туралы белгілі ағылшын ғалымы Роберт Гук 1685жылы «Егер жасанды түрде желім типтес жібек құртына ұқсас мата табылатын болса ,онда ол массадан жіңішке жіп иіру жолы арқылы табылған болар еді »қиялдаған екен. Көреген ғалымның бұл қиялы қазіргі таңда шындыққа айналып 1858 жылы нитроцеллюлозадан алғаш рет Англияда жасанды талшық алынды. Ең алғаш 1891 жылы Францияда алғаш жібек өндіру зауыты салынды. Қазіргі кезде полимерлер халық шаруашылығының барлық салаларында қолданылады. Себебі, полимерлерді пайдалану экономикалық тиімді және табиғи шикізатты үнемдеуге болады. 2.Мәтінді тану. (Постер қорғау) I топ –«Пластмасса» тобының тапсырмасы а) ЖМҚ-ға жалпы түсінік бер. ә) Полимерлену дәрежесі дегенімз не? Сополимер ұғымын түсіндір. б) ЖМҚ-ның молекулалық массасына қарай жіктелуі..
II топ-«Каучук » тобының тапсырмасы а) Полимерлер пішініне қарай қалай жіктеледі? ә) Сызықтық ,тармақты,торлы пішіндеріне сипаттама бер б) Полимер өндірісі қалай дамуда?
III топ-«Талшық» тобының тапсырмасы а) Полимерлердің өндіру әдісіне қарай жіктелуі. ә) Конструкциялық пластиктер,элостомерлерге сипаттама бер. б) Талшықтар мен жіптер,қабыршақтарға сипаттама бер. |
|
||
|
Соңы |
.Химиялық диктант. «Пластмасса» тобы Полимерлер мономерлерден синтезделеді, полимердің қайталанып отыратын ең кіші бөлігін ------- ----- ,ал олардың санын ----------- -------- деп атайды. Құрылымдық буындары бірдей, бірақ ұзындықтары әр түрлі ------------------------- ---------------- деп атайды. Кәдімгі пластик ---------------- құрамында 30-50% күкірт және каучук бар қоспаны термоөңдеу арқылы алады. «Каучук» тобы .Бразилияда өсетін ----------- ағашының шырынының құрамында 30% каучук бар. Синтездік каучукты алғаш рет ----- жылы академик ------ әдісімен синтезделе бастады. Талшықтар -------------- және --------------- деп жіктеледі. Полимерлену дәрежесі ------- деп аталады.
«Талшықтар» тобы Синтетикалық полимерден алынатын ----------------- ----------------- деп аталады. Өте берік,тозбайды, деформацияға төзімді,су сіңірмейдін -------------- жоғары температураға төзімсіз зат. Құрылымдық буынына қарай ----------------- ---------- -------- екіге бөлінеді.Толықтырғыш ретінде мақта маталар пайдаланылған болса ,ерекше мықты пластмасса-------------- алынады. |
|||
|
Қосымша мәліметтер |
||||
|
Саралау (Дифференциация) –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? -Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай күрделендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Екі жұлдыз, бір тілек. Бағалау парағы арқылы бағалау |
Пән-аралық байланыс Дүниетану, география |
||
|
- қабілеті төмен оқушылар үшін |
Дарынды және талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру |
|
||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? |
|
|
||
|
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
||
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсені көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? 1. 2. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жоғары қосылыстар
Жоғары қосылыстар
|
Тақырыбы: Синтетикалық жоғары молекулалы қосылыстарды алу реакциясы. |
|
|
|
|
|
|
1. Жоғары молекулалы қосылыстар туралы түсінік қалыптастыру . 2. ЖМҚ-ның құрамы, құрылысы ,пішіні алыну әдістері және полимер өндірісі туралы білімдерін кеңейту. 3.Өз бетінше және топпен жұмыс кезінде өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу |
|
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тапсырмалардың өзгергенін түсінеді |
|
Оқушылардың көпшілігі Тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулықтарды қолданады |
|
|
|
Кейбір оқушылар. Жалпы сипаттамасы,ерекшеліктері,пайдасы мен зияны туралы толық мәлімет алады. |
|
Тілдік мақсат |
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Сабақта диалог/ жазылымға қажетті тіркестер. |
|
Бұрыннан бар білімдері |
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған уақыт |
Ресурстар |
||
|
Басы 0-5 мин 6-10 мин |
Үй тапсырмасын сұрау. 1.Нәруыздар дегеніміз не? 2.Нәруыздың ағзада атқаратын қызметі қандай? 3.Нәруыз молекуласының құрылымы неше бөліктен тұрады? 4.Нәруыздың денатурациясы дегеніміз не? 5.Нуклеин қышқылдары қайда кездеседі,түрлері қандай? 6.РНҚ мен ДНҚ –ның бір-бірінен айырмашылығы неде? |
Суретті қағаздар Флипчарт, Ғаламтор Балама тест Бөлме өсімдіктері |
||
|
Ортасы 11-20мин 21-35мин |
Ой шақыру. - Жоғары молекулалы қосылыстар туралы не білеміз? Күнделікті өмірде қолданып жүрміз бе?
Ашылу тарихы. Полимер туралы белгілі ағылшын ғалымы Роберт Гук 1685жылы «Егер жасанды түрде желім типтес жібек құртына ұқсас мата табылатын болса ,онда ол массадан жіңішке жіп иіру жолы арқылы табылған болар еді »қиялдаған екен. Көреген ғалымның бұл қиялы қазіргі таңда шындыққа айналып 1858 жылы нитроцеллюлозадан алғаш рет Англияда жасанды талшық алынды. Ең алғаш 1891 жылы Францияда алғаш жібек өндіру зауыты салынды. Қазіргі кезде полимерлер халық шаруашылығының барлық салаларында қолданылады. Себебі, полимерлерді пайдалану экономикалық тиімді және табиғи шикізатты үнемдеуге болады. 2.Мәтінді тану. (Постер қорғау) I топ –«Пластмасса» тобының тапсырмасы а) ЖМҚ-ға жалпы түсінік бер. ә) Полимерлену дәрежесі дегенімз не? Сополимер ұғымын түсіндір. б) ЖМҚ-ның молекулалық массасына қарай жіктелуі..
II топ-«Каучук » тобының тапсырмасы а) Полимерлер пішініне қарай қалай жіктеледі? ә) Сызықтық ,тармақты,торлы пішіндеріне сипаттама бер б) Полимер өндірісі қалай дамуда?
III топ-«Талшық» тобының тапсырмасы а) Полимерлердің өндіру әдісіне қарай жіктелуі. ә) Конструкциялық пластиктер,элостомерлерге сипаттама бер. б) Талшықтар мен жіптер,қабыршақтарға сипаттама бер. |
|
||
|
Соңы |
.Химиялық диктант. «Пластмасса» тобы Полимерлер мономерлерден синтезделеді, полимердің қайталанып отыратын ең кіші бөлігін ------- ----- ,ал олардың санын ----------- -------- деп атайды. Құрылымдық буындары бірдей, бірақ ұзындықтары әр түрлі ------------------------- ---------------- деп атайды. Кәдімгі пластик ---------------- құрамында 30-50% күкірт және каучук бар қоспаны термоөңдеу арқылы алады. «Каучук» тобы .Бразилияда өсетін ----------- ағашының шырынының құрамында 30% каучук бар. Синтездік каучукты алғаш рет ----- жылы академик ------ әдісімен синтезделе бастады. Талшықтар -------------- және --------------- деп жіктеледі. Полимерлену дәрежесі ------- деп аталады.
«Талшықтар» тобы Синтетикалық полимерден алынатын ----------------- ----------------- деп аталады. Өте берік,тозбайды, деформацияға төзімді,су сіңірмейдін -------------- жоғары температураға төзімсіз зат. Құрылымдық буынына қарай ----------------- ---------- -------- екіге бөлінеді.Толықтырғыш ретінде мақта маталар пайдаланылған болса ,ерекше мықты пластмасса-------------- алынады. |
|||
|
Қосымша мәліметтер |
||||
|
Саралау (Дифференциация) –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? -Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай күрделендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Екі жұлдыз, бір тілек. Бағалау парағы арқылы бағалау |
Пән-аралық байланыс Дүниетану, география |
||
|
- қабілеті төмен оқушылар үшін |
Дарынды және талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру |
|
||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? |
|
|
||
|
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
||
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсені көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? 1. 2. |
||||
шағым қалдыра аласыз













