Жоғары қосылыстар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоғары қосылыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
органикалық қосылыстар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырыбы:   Синтетикалық жоғары молекулалы қосылыстарды алу реакциясы.

  • Күні: 30,04,2018

  • Мұғалім: Манапбек С.

  • Сынып: 11

  • Қатысқан. Қатыспағандар.

  • Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

 1. Жоғары молекулалы қосылыстар туралы түсінік қалыптастыру .

2. ЖМҚ-ның құрамы, құрылысы ,пішіні алыну әдістері және полимер

өндірісі туралы білімдерін кеңейту.

3.Өз бетінше және топпен жұмыс кезінде өз ойын еркін жеткізе

білуге тәрбиелеу

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар білуге тиісті: Тапсырмалардың өзгергенін түсінеді

Оқушылардың көпшілігі Тапсырмаларды орындауға арналған нұсқаулықтарды қолданады


Кейбір оқушылар. Жалпы сипаттамасы,ерекшеліктері,пайдасы мен зияны туралы толық мәлімет алады.

Тілдік мақсат

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Сабақта диалог/ жазылымға қажетті тіркестер.

Бұрыннан бар білімдері


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған уақыт

Ресурстар

Басы

0-5 мин

6-10 мин

 Үй тапсырмасын сұрау. 1.Нәруыздар дегеніміз не?

2.Нәруыздың ағзада атқаратын қызметі қандай?

3.Нәруыз молекуласының құрылымы неше бөліктен тұрады?

4.Нәруыздың денатурациясы дегеніміз не?

5.Нуклеин қышқылдары қайда кездеседі,түрлері қандай?

6.РНҚ мен ДНҚ –ның бір-бірінен айырмашылығы неде?

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

Бөлме өсімдіктері

Ортасы

11-20мин

21-35мин

Ой шақыру.

- Жоғары молекулалы қосылыстар туралы не білеміз?

Күнделікті өмірде қолданып жүрміз бе?


Ашылу тарихы. Полимер туралы белгілі ағылшын ғалымы Роберт Гук 1685жылы «Егер жасанды түрде желім типтес жібек құртына ұқсас мата табылатын болса ,онда ол массадан жіңішке жіп иіру жолы арқылы табылған болар еді »қиялдаған екен. Көреген ғалымның бұл қиялы қазіргі таңда шындыққа айналып 1858 жылы нитроцеллюлозадан алғаш рет Англияда жасанды талшық алынды. Ең алғаш 1891 жылы Францияда алғаш жібек өндіру зауыты салынды. Қазіргі кезде полимерлер халық шаруашылығының барлық салаларында қолданылады. Себебі, полимерлерді пайдалану экономикалық тиімді және табиғи шикізатты үнемдеуге болады.

2.Мәтінді тану. (Постер қорғау)

I топ –«Пластмасса» тобының тапсырмасы

а) ЖМҚ-ға жалпы түсінік бер.

ә) Полимерлену дәрежесі дегенімз не? Сополимер ұғымын түсіндір.

б) ЖМҚ-ның молекулалық массасына қарай жіктелуі..


II топ-«Каучук » тобының тапсырмасы

а) Полимерлер пішініне қарай қалай жіктеледі?

ә) Сызықтық ,тармақты,торлы пішіндеріне сипаттама бер

б) Полимер өндірісі қалай дамуда?


III топ-«Талшық» тобының тапсырмасы

а) Полимерлердің өндіру әдісіне қарай жіктелуі.

ә) Конструкциялық пластиктер,элостомерлерге сипаттама бер.

б) Талшықтар мен жіптер,қабыршақтарға сипаттама бер.


Соңы

36-40 мин

.Химиялық диктант.

«Пластмасса» тобы

Полимерлер мономерлерден синтезделеді, полимердің қайталанып отыратын           ең кіші бөлігін -------  ----- ,ал олардың санын ----------- -------- деп атайды. Құрылымдық буындары бірдей, бірақ ұзындықтары әр түрлі ------------------------- ---------------- деп атайды.  Кәдімгі пластик ---------------- құрамында 30-50% күкірт және каучук бар қоспаны термоөңдеу арқылы алады.


«Каучук» тобы

.Бразилияда өсетін -----------  ағашының шырынының құрамында 30% каучук бар. Синтездік каучукты  алғаш рет ----- жылы академик  ------ әдісімен синтезделе бастады. Талшықтар    --------------     және ---------------     деп  жіктеледі. Полимерлену дәрежесі -------   деп   аталады.


«Талшықтар» тобы

 Синтетикалық полимерден алынатын  ----------------- -----------------  деп аталады.

Өте берік,тозбайды, деформацияға төзімді,су сіңірмейдін    -------------- жоғары температураға төзімсіз зат. Құрылымдық буынына қарай -----------------      ---------- -------- екіге  бөлінеді.Толықтырғыш ретінде мақта маталар пайдаланылған болса ,ерекше мықты пластмасса-------------- алынады.

Қосымша мәліметтер

Саралау

(Дифференциация) –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

-Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай күрделендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Екі жұлдыз, бір тілек. Бағалау парағы арқылы бағалау

Пән-аралық байланыс

Дүниетану, география

- қабілеті төмен оқушылар үшін

Дарынды және талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен табыс критерийлері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?



Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?



Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсені көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?

1.

2.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.05.2018
1627
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі