«Жоғары-төмен, оң жақта, сол жақта ».

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жоғары-төмен, оң жақта, сол жақта ».

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: таныс заттарды көлеміне қарай және санына қарай салыстыру, жоғарыда-төменде ұғымын ұғындыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнделікті сабақ жоспары

Сабақ: дефектологтың түзету сабағы

Тақырыбы: «Жоғары-төмен, оң жақта, сол жақта ».

Мақсаты: таныс заттарды көлеміне қарай және санына қарай салыстыру, жоғарыда-төменде ұғымын ұғындыру,

Сабақ барысы

Ұйымдастыру кезеңі: Психолого педагогикалық дайындық. Ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығулар:

Жылулық шеңбері: Балаларды шеңбер бойына тұрғызып,бір-біріне жылы сөздер айтқызу.

Ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығулар:

«Санамақ», «Балалар жүгіреді», «Саусақтар амандасады»

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ:

-Балалар бүгінгі сабақ ерекше болайын деп тұр,өйткені біз сендермен орманға саяхатқа аттанамыз

Дайынсындар ма?Олай болса бәріміз шеңберге тұрып қолымыздан ұстап көзімізді жұмып бір-біріміздге сәт сапар тілейік.(сол кезде әуен ойналады,құстардың ормандағы дауыстары)

-Балалар сендермен орманға келдік.Қарандаршы қандай тамаша,тып-тыныш,орманда шулауға болмайды.

-Айналамызға қарайықшы нелерді көріп тұрмыз?(ағаштарды)

-Мына ағашқа қарайықшы қандай пішінге ұқсайды?(үшбұрышқа)

-Дұрыс ол шырша

-Мына ағаш ше? (Дөңгелек)

-Дұрыс бұл емен ағашы

-Ал мында ағаштың артында нелер тығылып отыр? (қояндар)

-Балалар мына ағашқа қарайықшы бұл ағаштың жоғарғы бұталары жіңішке екен,ал төменгі жағы жуаң екен. (жуан,жіңішке)

-Ағаштың жоғарында отырған не? (тиін)

-Ал төменгі жағында не отыр? (кірпі)

-Дұрыс,жоғарында тиын,төменгісінде кірпі отыр.

Сыныптың ішінің оң жағында не орналасқан?

-Сол жағында не орналасқан?

-Төменде ше?

-Жоғарыда ше?

"Жоғарыда-төменде" ойыны

Балалар допты жоғары,содан кейін төмен лақтырады.


Сергіту сәті:

«Оңға түзу тұр»

Солға түзу тұр,

Алға бір адым.

Артқа бір адым

Оңға бұрылып,

Солға үңіліп,

Төмен –жоғары қарайық,

Орнымыздан тұрайық.


Сөздік жұмыс:жоғары-төмен, оң жақта, сол жақта.


Жаңа сабақты қорытындылау: .Ненің іңі кайда орналасқан? (ағашқа жоғарғы жағына тиынды,томенгісіне қоянның іңін табады)

Заттың санына байланысты санды табу. (1,2 санын тауып қысқыш пен қыстыру)

Тапсырмаларды орындап сабақты аяқтау


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
2335
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі