Ұйымдастыру
Жаңа
білім
Соңы
Кері
байланыс
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Бағдаршам түстерін
таңдау арқылы топтарға бөлу.
Үй тапсырмасы бойынша өзіндік
ізденіс жұмысын тыңдау
Ширату
жаттығуы:
Тыңдалым алдындағы оқушыларға
жұптық әңгімелесуге бірнеше сұрақтар
ұсынылады.
1.Жол белгілері туралы заң бар
ма?
2.Жол белгілері болмаса не
болар еді?
3.Жол ережесінің сақталуына
кімдер жауапты?
1-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс. Тірек сөздерді анықтап, сұрақтар қоя
біледі.
I
Жол белгілері-көлік қозғалысын
реттеп, көлік жүргізуші мен жаяу жүргіншіге ақпарат беру мақсатында
жол бойына қойылатын арнайы
белгілер.
Жол белгілері 7 топқа
бөлінеді:
-
Ескерту
белгілері
-
Басымдылық
белгілері
-
Тыйым салу
белгілері
-
Міндеттеу
белгілері
-
Ақпараттық-көрсеткіш
белгілері
-
Қызмет көрсету
белгілері
-
Қосымша
тақтайшалар
II
Қиылыста. Жол
шетінде,бұрышта,
Түрлі-түсті белгілер бар
тұратын
Жүресің бе, жүрмегенің дұрыс
па?
Не істеу кере? Соған қарап
ұғасың.
Қызыл шеңбер ішіндегі
таңбалар
Әлденеге қатаң тыйым
салады.
2-тапсырма «Кім
жылдам?» әдісі арқылы мәтінмен
жұмыс
Тыңдалымдағы негізгі
ақпарат
|
Тыңдалымдағы
қосымша
ақпарат
|
Айтылмаған
ақпарат
|
|
|
|
3-тапсырма. «Жол
белгілері» бейнекөрініс.
«Зерделі сұрақ,
дәлелді жауап» әдісі арқылы мәтінмен
жұмыс.
Үй тапсырмасы:
5-жаттығу
Кері
байланыс
Менің ең жақсы
түсінген тапсырмам...
Ең нашар түсінген
тапсырмам...
Болашақта
мен............жасай алам
|
Оқушылар үй
тапсырмасын айтады.
Сұрақтар бойынша
жауап береді.
Оқушы мәтінмен жұмыс
жасайды.
Тірек сөздерді
анықтайды.
Сұрақтар қоя
біледі
1.Сызба бойынша
жіктеу;
2.Негізгі, қосымша
ақпараттарды ажырату;
3. айтылмаған
ақпаратты анықтау.
1.Бейне көрініс
бойынша сұрақтар дайындайды;
2.Көтерілген
мәселені анықтайды;
3. Көтерілген мәселе
бойынша өз ойын еркін
білдіреді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушы жауабын тыңдап ,
кері байланыс беріп
отырады.
ҚБ
«Басбарамақ» тәсілі
арқылы бағалау
|
Оқулық
Әлеуметтік
желі
Қазақ тілі
оқулығы
маркер
|