Жол белгілері. 5-cынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жол белгілері. 5-cынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

7-бөлім.Көлік және жол белгілері.

Педагогтің аты-жөні:

Б.Р.Батырова

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:18 Қатыспағандар саны:18

Сабақтың тақырыбы:

Жол белгілері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтарға жауап беру;

Сабақтың мақсаты:

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтарға жауап береді;

Құндылықтарға баулу:

Оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу

Сергіту сәті: «Өз-өзіңді таныстыру» (Өз атының бастапқы әріпіне сын есім қосып айту. Мысалы, Байсалды Бибігүл)

1,2,3 санына орай «Бағдаршам», «Жол белгісі», «Аялдама» атты үш топқа бөлінеді.


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтары

Жұмбақтар

Көліктің қаншасын үстінен өткізген

Іргеден басталып, алысқа жеткізген (Жол)

Ала таяқ ұстаған

Жол тәртібін нұсқаған.

Ысқырықпен түзеткен,

Өміріңді күзеткен. (Жол полициясы)

Көше бойлап аяңдайды,

Адам тасып аялайды. (Көлік автобусы)

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Жол белгілері

Айтылым.

9-тапсырма.

Жолдың қай жағымен жүресің?

Көше тартібіне не жатады?

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіред.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Мәтінді оқуға

7-тапсырманы береді.

Жол белгілері бойынша жұмыс жасайды. «Бөлшекте, жинақта!». І кезеңде әр топтағы балалар мәтіннің өздеріне тиесілі бөлігін оқиды. Мәтін мазмұнын бірігіп талдайды, ой бөліседі. ІІ кезеңде мәтін мазмұнына сай кесте, кластер, карта жасайды. ІІІ кезеңде әр топ сынып алдында қорғайды.

Жазылым.



Мәтінді оқып, мазмұнын жазады, берілген уақыт ішінде тапсырмалар-ды орындайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.



Жол белгілерінің 7 түріне анықтама айтады;

Мысал келтіреді;

Өзара талдау талқылау жасайды;


Постер құрайды.





Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




8-тапсырма. Мәтіннен сын есімді тауып, оларға сұрақ қояды.


Айтылым.

8-тапсырма бойынша «Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Дескриптор:

Жалпы – 2 балл.

Мәтіннен сын есімді тауып жазады;

Сын есімдерге сұрақ қояды;


Оқулық, жұмыс дәптерлері




9-тапсырма. Төмендегі сөйлемдерді оқып, жағдаяттарды анықта. тұжырым жасатады.




Айтылым.

Барлық жол ережесімен толық танысып, өз ойларын айтып, сұраққа жауап береді.

Дескриптор:

Жалпы – 2 балл.



Сөйлемдерді оқиды;

Жағдаяттарды анықтайды;


Оқулық, жұмыс дәптерлері


10-тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жаз.












Жазылым.


Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.

Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жазады;

Жазғаның оқиды;

Қатені түзеу


Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бағдаршам» әдісі

Мен бәрін толық түсіндім.

Мен жартылай түсіндім.

Менің сұрағым бар.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. қадағалайды.



Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім,

- бүгінгі сабақта мен жартылай түсіндім



- бүгінгі сабақ туралы сұрағым.

Мұғалім оқушыларды «Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2025
20
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі