|
Сабақтың тақырыбы: Жол белгілері |
Мектеп: «Темір жалпы орта мектебі»МКМ |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғұлова А. |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.Т/А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
|||||||||||
|
Бағалау критерилері |
Негізгі ойды тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы анықтайды. Мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. Өзекті мәселелер бойынша өз ойын дәлелдермен жеткізеді. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды . |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өздігінен мысал келтіреді, ойын дәлелдей алады. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді талдау арқылы өз пікірін дәлелдей алады. |
|||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздер және жетекші сұрақтар |
||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты тану. Айтылым бойынша сыныпта ойды жариялау. |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Жол белгілерін» біледі |
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бағдаршам түстерін таңдау арқылы топтарға бөлу. Үй тапсырмасы бойынша өзіндік ізденіс жұмысын тыңдау Ширату жаттығуы: Тыңдалым алдындағы оқушыларға жұптық әңгімелесуге бірнеше сұрақтар ұсынылады. 1.Жол белгілері туралы заң бар ма? 2.Жол белгілері болмаса не болар еді? 3.Жол ережесінің сақталуына кімдер жауапты? |
А4парағы |
||||||||||
|
Ортасы 11минут 7минут 12минут |
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Тірек сөздерді анықтап, сұрақтар қоя біледі.
Дескриптор:
2. Мәтін мазмұны бойынша әр топ 3 сұрақ дайындайды. 3.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды ҚБ 2-тапсырма «Кім жылдам?» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс
Дескриптор: 1.Сызба бойынша жіктеу; 2.Негізгі, қосымша ақпараттарды ажырату; 3. айтылмаған ақпаратты анықтау. ҚБ
3-тапсырма. «Жол белгілері» бейнекөрініс. «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс. Дескриптор: 1.Бейне көрініс бойынша сұрақтар дайындайды; 2.Көтерілген мәселені анықтайды; 3. Көтерілген мәселе бойынша өз ойын еркін білдіреді. ҚБ
|
А4парағы Үлестірме қағаздар
Сызба
Бейнекөрініс
|
||||||||||
|
Соңы 5 минут
|
Кері байланыс Менің ең жақсы түсінген тапсырмам... Ең нашар түсінген тапсырмам... Болашақта мен............жасай алам |
Стикер |
||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Суретті сипаттап айтады.
Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма: Көтерілген мәселе бойынша еркін тақырыпта эссе жаза алады |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау Өзін-өзі бағалау
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік,өзін-өзі тану,дүниетану АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жол белгілері 5-сынып
Жол белгілері 5-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Жол белгілері |
Мектеп: «Темір жалпы орта мектебі»МКМ |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеғұлова А. |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.Т/А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
|||||||||||
|
Бағалау критерилері |
Негізгі ойды тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы анықтайды. Мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. Өзекті мәселелер бойынша өз ойын дәлелдермен жеткізеді. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды . |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Өздігінен мысал келтіреді, ойын дәлелдей алады. |
||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді талдау арқылы өз пікірін дәлелдей алады. |
|||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздер және жетекші сұрақтар |
||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты тану. Айтылым бойынша сыныпта ойды жариялау. |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Жол белгілерін» біледі |
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бағдаршам түстерін таңдау арқылы топтарға бөлу. Үй тапсырмасы бойынша өзіндік ізденіс жұмысын тыңдау Ширату жаттығуы: Тыңдалым алдындағы оқушыларға жұптық әңгімелесуге бірнеше сұрақтар ұсынылады. 1.Жол белгілері туралы заң бар ма? 2.Жол белгілері болмаса не болар еді? 3.Жол ережесінің сақталуына кімдер жауапты? |
А4парағы |
||||||||||
|
Ортасы 11минут 7минут 12минут |
1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Тірек сөздерді анықтап, сұрақтар қоя біледі.
Дескриптор:
2. Мәтін мазмұны бойынша әр топ 3 сұрақ дайындайды. 3.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды ҚБ 2-тапсырма «Кім жылдам?» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс
Дескриптор: 1.Сызба бойынша жіктеу; 2.Негізгі, қосымша ақпараттарды ажырату; 3. айтылмаған ақпаратты анықтау. ҚБ
3-тапсырма. «Жол белгілері» бейнекөрініс. «Зерделі сұрақ, дәлелді жауап» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс. Дескриптор: 1.Бейне көрініс бойынша сұрақтар дайындайды; 2.Көтерілген мәселені анықтайды; 3. Көтерілген мәселе бойынша өз ойын еркін білдіреді. ҚБ
|
А4парағы Үлестірме қағаздар
Сызба
Бейнекөрініс
|
||||||||||
|
Соңы 5 минут
|
Кері байланыс Менің ең жақсы түсінген тапсырмам... Ең нашар түсінген тапсырмам... Болашақта мен............жасай алам |
Стикер |
||||||||||
|
Қосымша мәліметтер |
||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Суретті сипаттап айтады.
Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма: Көтерілген мәселе бойынша еркін тақырыпта эссе жаза алады |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау Өзін-өзі бағалау
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік,өзін-өзі тану,дүниетану АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз














