|
Мерзімі Сабақтың тақырыбы Жол белгілерін білеміз бе? |
Мектеп Үшарал №2 ОМ Мұғалім А.Жуматаева |
|||||||||||||
|
Пән қазақ тілі Сынып 5 А |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру 5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
|||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады |
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: әңгіме құрастыра отырып мәтіннен қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескереді, орфографиялық нормаға сай жазады |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады әңгіме құрастыра отырып мәтіннен қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескереді, орфографиялық нормаға сай жазады |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды. Мәтін мазмұнын меңгереді, сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Модельдендіру, психикалық процесс, ащы, тәтті қиял, қалың үміт, ауыр қайғы |
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
құқық |
|||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Қиял әлемі |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 3минут Қызығушылықты ояту |
«Жүректен-жүрекке» тренингін өткізу, бір-біріне жақсы тілектерін айтқызу Сабақтың мақсатын хабарлау, тапсырмаларды талқылау |
|
||||||||||||
|
Ортасы 10 минут 7 минут |
Тапсырма Жұптық жұмыс
|
|
||||||||||||
|
15 минут
Соңы 5 минут
Үйге: |
Бағалау: Табыс сатысы әдісі арқылы
Тапсырма №3 топтық жұмыс
Суреттерді пайдаланып, үндестік заңын және орфографиялық нормаларды ескеріп, «Жаяу жүргіншіге 7 кеңес» құрастырып жазыңыз (50 сөз).
Бағалау:Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы
Кері байланыс Шығу парағы
3- тапсырма |
Стикер, үлестірме |
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жол белгілерін білеміз бе? 5 сынып
Жол белгілерін білеміз бе? 5 сынып
|
Мерзімі Сабақтың тақырыбы Жол белгілерін білеміз бе? |
Мектеп Үшарал №2 ОМ Мұғалім А.Жуматаева |
|||||||||||||
|
Пән қазақ тілі Сынып 5 А |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру 5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
|||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады |
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: әңгіме құрастыра отырып мәтіннен қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескереді, орфографиялық нормаға сай жазады |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады әңгіме құрастыра отырып мәтіннен қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескереді, орфографиялық нормаға сай жазады |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Жұптық, топтық тапсырмаларды орындайды. Мәтін мазмұнын меңгереді, сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Модельдендіру, психикалық процесс, ащы, тәтті қиял, қалың үміт, ауыр қайғы |
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
құқық |
|||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Қиял әлемі |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 3минут Қызығушылықты ояту |
«Жүректен-жүрекке» тренингін өткізу, бір-біріне жақсы тілектерін айтқызу Сабақтың мақсатын хабарлау, тапсырмаларды талқылау |
|
||||||||||||
|
Ортасы 10 минут 7 минут |
Тапсырма Жұптық жұмыс
|
|
||||||||||||
|
15 минут
Соңы 5 минут
Үйге: |
Бағалау: Табыс сатысы әдісі арқылы
Тапсырма №3 топтық жұмыс
Суреттерді пайдаланып, үндестік заңын және орфографиялық нормаларды ескеріп, «Жаяу жүргіншіге 7 кеңес» құрастырып жазыңыз (50 сөз).
Бағалау:Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы
Кері байланыс Шығу парағы
3- тапсырма |
Стикер, үлестірме |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















