Материалдар / Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайларын зерттеу . 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайларын зерттеу . 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайларын зерттеу . 6 сынып сынып сағаты. ҚМЖ тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
279
11 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайларын зерттеу

Мектеп:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ мақсаттары

  • оқушыларға жол-көлік оқиғаларына әкеліп соғатын жол жағдайларын зерделеу туралы түсінік беру;

  • оқушылардың танымдық көзқарасын, зейінінің тұрақтылығын дамыту;

  • өмірге деген құштарлықтарын арттыру.


Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.



Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы


Ресурстар

Басталуы 3минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1)Оқушылармен сәлемдесу.

2)Оқушыларды түгелдеу.

3)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

4) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

«Комплимент» әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу

Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.

Топқа парта бойынша бөлу:

І топ «Бағдаршам»

ІІ топ «Жүргізуші»

ІІІ топ «Белгі»


Суреттер, слайд

Бағалау




Ортасы 20 минут

Жеке жүрсең:

Жаяу жолдың оң жағымен жүр;

Жүгірме, асықпай адымда;

Жол жиегінен (бордюрден) аттама, оның үстімен жүрме;

Жаяу жол үстіндегі кедергілерді көлікжолға шықпай айналып өт;

Жаяу жолдың ортасына тұрма, үйлерге жақын барып тұр;

Жаяужол үстінде ойнап, алыспа;

Әлдеқандай затыңды көлікжолға түсіріп алсаң, ересектердің бірінен жәрдем сұра;

8.Жолаушылар үшін жасаған қоршаудан қарғыма. Оның астынан өтпе және үстіне асылып отырма.

Топпен бірге жүрсең:

Қатардан шықпа;

Алысып ойнама;

Жүгірме, секірме, итеріспе;

Шуылдама;

Мұғалімнің жөн сілтеуіне ғана құлақ ас, басқаларға алаңдама;

Әлдеқандай затыңды көлік жолға түсіріп алсаң, жаяу жол үстінде тұрып ересектерден жәрдем сұра.

1-тапсырма Жол ережелері мен жол белгілері туралы мақал-мәтел айту және жол белгісінің қандай белгіні білдіретінін табу.

1-сұрақ: Абайла, балалар!

2-сұрақ: Белгілі-бір жылдамдықтан асырмау!

3-сұрақ: Жаяу жүргіншілер жолы!

4-сұрақ: Тұрақтауға да, тоқтауға да тыйым салынған!

5-сұрақ: Дыбыстық дабылдарға тыйым салынған!

6-сұрақ: Велосипедпен жүруге рұқсат жоқ!

7-сұрақ: Тіке және оңға бұрылуға рұқсат белгісі!

8-сұрақ: Солға бұрылуға рұқсат белгісі!

2-тапсырма. Жұбымен ақылдас. «Жұмбақты шешу»



1-жұмбақ: Арқаным бар тым ұзын,
Ала алмайсың бір үзім.
Ақылға салып ойланып,
Тапшы мұны пысығым. (Жол)

2-жұмбақ: Жалғаған ел ортасын, Жатыр тосып арқасын. (көпір)

3-жұмбақ: Бұйырмапты бас та, ауыз да, құлақта,
Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам)



3-тапсырма. «Кім жылдам» жол белгілеріне байланысты берілген суретті құрастыру және қандай белгі екенін анықтау.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Аяқталуы 10 минут


Сабақты қорытындылау

Қала (кент) бойынша экскурсия.

Көлік пен жүргіншінің қозғалысын, жол полициясының жұмысын бақылау.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік

пен қатысқан топты басқа топ оқушылары бағалайды.






Сабақтың соңы

2 мин










Рефлекция « Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Сабақ соңында оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:

- Мен бүгін ........білдім

- Маған .... қызықты болды

- Маған....қиын болды



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!