Материалдар / «Жол-көлік оқиғаларының себептері»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жол-көлік оқиғаларының себептері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жол-көлік оқиғаларының себептері», қауіпсіздік сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2024
250
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Жетісу облысы Сарқан ауданы бойынша білім бөлімі ММ

К.Қазыбаев атындағы ОМ


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

07.10.2024

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Жол-көлік оқиғаларының себептері»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

- Жолдағы қауіпсіздік ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.

- Оқушыларды жолда абай болуға және қауіпсіздік ережелерін сақтауға тәрбиелеу.

Сабақтың мақсаты

  • Оқушыларға жол-көлік оқиғаларының себептері мен салдарын түсіндіру;

  • Қауіпсіздік ережелерін сақтау арқылы жол-көлік оқиғаларының алдын алуды үйрету.



      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Психологиялық ахуал орнату:

  • Оқушылармен амандасу, жағымды көңіл-күй қалыптастыру.

  • «Шаттық шеңбері» әдісі: оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.

  • Сабақтың тақырыбын таныстыру: «Бүгін біз жол-көлік оқиғаларының себептері туралы сөйлесеміз және олардан қалай сақтануға болатынын үйренеміз».

«Ойлан, тап, жаса» жаттығуы.

Мұғалім «қуану», «ренжу», «таңғалу», «жылау» кейпіндегі смайликтерді көрсетеді. «Қуанған кезде адамның бет-бейнесінде қандай өзгеріс болады? Кәне, айтып көрейікші». «Ренжіген кезде ше?». Сосын оқушылардан қуану, ренжу, таңғалу, жылау сезімдерін түрлі жағдаяттарда ым, қимылмен көрсетуді сұрайды:


Оқушылар мұғаліммен амандасады, бірі-біріне жағымды сөздер айтады

Оқу құралдарын түгендейді.

Арнайы педагог қойған сұрақтарға жауап береді.

Ауызша мадақтама айту:

Жарайсың!

Тамаша!

Сенің қолыңнан келеді!

Кереметсің!


















Сабақтың ортасы

35 мин











Сабақтың аяғы 3 мин

Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: «Жол-көлік оқиғаларының себептері»

Сабақ мақсатын хабарлау:

Жол-көлік оқиғаларымен танысу және оларды болдырмау жолдарымен танысамын. Жол-көлік оқиғалары көбінесе көлік жүргізушілерінің, жаяу жүргіншілердің немесе басқа жол қозғалысына қатысушылардың ережелерді сақтамауы, абайсыз әрекеттері немесе техникалық ақаулардың салдарынан орын алады. Жол-көлік оқиғаларының негізгі себептері:

  1. Жылдамдықты асыру.

  2. Көлік жүргізушілері көбінесе жылдамдық шегін сақтамай, жолдағы қозғалыс қауіпсіздігін елемейді.

Көлік жүргізушілерінің жауапсыздығы, жылдамдықты асыру, жаяу жүргіншілердің ережелерді сақтамауы сияқты себептерді бейнероликтен көріп, талқылау.


Оқушыларға сұрақ:

  • Жол-көлік оқиғаларының себептерін білесіздер ме?

  • Жолдағы қауіпсіздік ережелерін қалай сақтау қажет?


Оқушылар сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Жаңа тақырып бойынша, қажетті мәліметтерді естеріңе сақтайды.





Оқушылар назарын проекторға аударады, бейнереоликті көріп өз ойларын айтады.

Жарайсыңдар!













Жарайсыңдар, рахмет!


Оқушылардың жауабын тыңдау және оларды қауіпсіздік ережелерін дұрыс сақтауға бағыттау.

Бейнеролик,




Презентация,



Оқушылардың жауабын тыңдау және оларды қауіпсіздік ережелерін дұрыс сақтауға бағыттау.



  • Сабақ барысында талқыланған негізгі мәселелерді қорытындылау.

  • Оқушыларды жолда абай болуға, жол қозғалысы ережелерін сақтауға шақыру.

  • Қауіпсіздік ережелерін күнделікті өмірде қолданудың маңыздылығын түсіндіру.

Оқушылар жол қозғалыс ережелірінің суреттеріне қарап, еске сақтауға талпынады.

Тамаша!




Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия

Не туралы жаңа ақпарат алдың

Нені ерекше еске сақтадың

Оқушылар бүгінгі сабақта өздеріне қандай ақпарат алғанын айтады.

Жарайсыңдар!

Смайлдер.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!